Στο επενδυτικό πλάνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Τσαλίδης, μιλώντας στο Thessaloniki Helexpo Forum.
Με αρκετή καθυστέρηση αναμένεται να φθάσει στη χώρα μας το γρήγορο τρένο, το λεγόμενο «ασημένιο βέλος», της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχει εξαγοραστεί από την ιταλική σιδηροδρομική εταιρεία Ferrovie, το οποίο θα μειώσει σημαντικά το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ο σχεδιασμός ήθελε το εν λόγω τρένο να βρίσκεται ήδη στο δίκτυο του ελληνικού σιδηροδρόμου εδώ και περίπου ένα χρόνο, ωστόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατείνεται ότι οι συνθήκες του δικτύου δεν επέτρεπαν την άφιξή του.
Έτσι, το πρώτο από τα πέντε νέα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φθάσει στη χώρα έως το τέλος του 2020, με στόχο το πρώτο δρομολόγιο με υψηλότερες ταχύτητες να δρομολογηθεί στις 25 Μαρτίου 2021. Ο χρόνος που για το συγκεκριμένο δρομολόγιο σήμερα ανέρχεται περίπου σε 4,5 ώρες, στο τέλος του 2021, ή στις αρχές του 2022, θα μειωθεί στις 3 ώρες και 20 λεπτά και, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να φτάσει σχεδόν τις 3 ώρες, με στόχο να γίνει ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο, σύμφωνα με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με αρκετή καθυστέρηση αναμένεται να φθάσει στη χώρα μας το γρήγορο τρένο, το λεγόμενο «ασημένιο βέλος», της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έχει εξαγοραστεί από την ιταλική σιδηροδρομική εταιρεία Ferrovie, το οποίο θα μειώσει σημαντικά το ταξίδι Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Ο σχεδιασμός ήθελε το εν λόγω τρένο να βρίσκεται ήδη στο δίκτυο του ελληνικού σιδηροδρόμου εδώ και περίπου ένα χρόνο, ωστόσο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διατείνεται ότι οι συνθήκες του δικτύου δεν επέτρεπαν την άφιξή του.
Έτσι, το πρώτο από τα πέντε νέα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα φθάσει στη χώρα έως το τέλος του 2020, με στόχο το πρώτο δρομολόγιο με υψηλότερες ταχύτητες να δρομολογηθεί στις 25 Μαρτίου 2021. Ο χρόνος που για το συγκεκριμένο δρομολόγιο σήμερα ανέρχεται περίπου σε 4,5 ώρες, στο τέλος του 2021, ή στις αρχές του 2022, θα μειωθεί στις 3 ώρες και 20 λεπτά και, υπό προϋποθέσεις, μπορεί να φτάσει σχεδόν τις 3 ώρες, με στόχο να γίνει ανταγωνιστικό σε σχέση με το αεροπλάνο, σύμφωνα με τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.