Η ανθεκτικότητα που επέδειξαν οι ελληνικές εξαγωγές στη διάρκεια της πανδημίας και η ισχυροποίηση του brand name «Made in Greece» σε καιρό κορονοϊού, ήταν τα κύρια θέματα που κυριάρχησαν στην ατζέντα της συνάντησης εργασίας που είχε σήμερα στο Διοικητήριο ο κ. Θεόδωρος Καράογλου, με το Προεδρείο του ΣΕΒΕ.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ανέφερε ότι οι Έλληνες εξαγωγείς περνούν με επιτυχία τη δοκιμασία της πανδημίας, ενώ διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο νέων lockdown, σε διεθνές επίπεδο.
Από την πλευρά του ο κ. Καράογλου σημείωσε πως «ισχυρές εξαγωγές συνεπάγονται ισχυρή τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Γι'αυτό και είναι σημαντικό ότι παρά την πανδημία καθημερινά ισχυροποιούμε το brand name «Made in Greece». Δίνοντας τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της πατρίδας μας να ανοίξουν τα φτερά τους και να επεκταθούν στις παγκόσμιες αγορές, προσφέρουμε στην Ελλάδα την ευκαιρία να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να παράξει πλούτο. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι διεθνώς ανταγωνιστικές και αυτό οφείλεται στο εξωστρεφές πρόσωπο που επιδεικνύουν».
Ο Πρόεδρος του ΣΕΒΕ, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ανέφερε ότι οι Έλληνες εξαγωγείς περνούν με επιτυχία τη δοκιμασία της πανδημίας, ενώ διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να αντιμετωπίσουν το ενδεχόμενο νέων lockdown, σε διεθνές επίπεδο.
Από την πλευρά του ο κ. Καράογλου σημείωσε πως «ισχυρές εξαγωγές συνεπάγονται ισχυρή τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Γι'αυτό και είναι σημαντικό ότι παρά την πανδημία καθημερινά ισχυροποιούμε το brand name «Made in Greece». Δίνοντας τη δυνατότητα στις παραγωγικές δυνάμεις της πατρίδας μας να ανοίξουν τα φτερά τους και να επεκταθούν στις παγκόσμιες αγορές, προσφέρουμε στην Ελλάδα την ευκαιρία να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να παράξει πλούτο. Οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι διεθνώς ανταγωνιστικές και αυτό οφείλεται στο εξωστρεφές πρόσωπο που επιδεικνύουν».