Friday, 22 November 2024, 12:54

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τάσιος-ΠΟΞ: Να γίνουμε προορισμός-παράδειγμα

    Τάσιος-ΠΟΞ: Να γίνουμε προορισμός-παράδειγμα

    Μήνυμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γρηγόρη Τάσιου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού.

    «Μόλις πέρασε ένα καλοκαίρι που δεν θα θέλουμε να θυμόμαστε! Μετά το αρχικό σοκ, ήρθε η αγωνία και μαζί της η αβεβαιότητα, όχι όπως συνηθίζεται απλά για το αύριο, αλλά ακόμα και για το σήμερα. Από κοντά και η ευχή ότι τα σημαντικά μαθήματα που μας έδωσε η πανδημία μέσα από τις όποιες αστοχίες θα συνεχίζουν να μας κινητοποιούν υπεύθυνα, ενωμένα και γρήγορα», αναφέρει, σε μήνυμά του για τη σημερινή Παγκόσια Ημέρα Τουρισμού, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), Γρηγόρης Τάσιος.

    «Η πανδημία COVID-19 επηρέασε δραματικά την τουριστική βιομηχανία όλων των χωρών, ύστερα από δεκαετίες σταθερής ανάπτυξης. Η Ελλάδα κατάφερε να αντιδράσει ψύχραιμα και έγκαιρα κάτω από τις οδηγίες των ειδικών. Δημιούργησε τα κατάλληλα υγειονομικά πρωτόκολλα και έλαβε αναγκαία μέτρα για να αισθάνονται οι επισκέπτες μας ασφαλείς. Σε σύντομο χρόνο, καταφέραμε και γίναμε οι πρωταγωνιστές των πρώτων αφίξεων της σεζόν COVID-19, χωρίς κανένα πρόβλημα που θα έθετε σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές. Συμβάλαμε όλοι μας σε αυτό, με σοφία, σύνεση, διαρκή προσπάθεια. Τώρα, που η εξάπλωση της πανδημίας συνεχίζεται, ας κρατήσουμε τα διεθνή εύσημα και την πολύτιμη εμπειρία μας ως βάση για να δημιουργήσουμε τη νέα τουριστική μας ταυτότητα και να γίνουμε προορισμός-παράδειγμα», προσθέτει ο κ. Τάσιος.

    Σύμφωνα με τον ίδιο, «στη χώρα μας, η φετινή Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι χρειάζεται επιτακτικά να χτίσουμε νέες αντοχές και να δημιουργήσουμε ασφαλιστικές δικλείδες για να επιβιώσουμε. Με το τεράστιο οικονομικό πλήγμα που προκαλεί η πρωτόγνωρη κατάσταση, οι προσδοκίες ψαλιδίζονται και ο ελληνικός τουρισμός παλεύει με τον ιό "στην εντατική", μαζί με τις ελπίδες για επάνοδο της αγοράς. Αυτό πρέπει άμεσα να σταματήσει! Οι επόμενοι μήνες θα είναι οι πιο καθοριστικοί για την πορεία του κλάδου. Ναι, ο δρόμος δε θα είναι εύκολος... Εάν όμως δεν λάβουμε γενναία βιώσιμα μέτρα, μοιραία μπορεί να οδηγηθούμε μέχρι και στην κατάρρευση του "αιμοδότη" της ελληνικής οικονομίας, με συνέπεια να έχουμε σοβαρούς κλυδωνισμούς στην απασχόληση, την ανάπτυξη και την κοινωνική συνοχή. Οι δραματικές επιπτώσεις στην τουριστική οικονομία επιβάλλεται να μας κρατούν σε εγρήγορση, τόσο συλλογικά όσο και εθνικά και ευρωπαϊκά. Αλλιώς, αρκετές επιχειρήσεις δεν θα κατορθώσουν να φτάσουν έως το 2021».

    «Η ΠΟΞ και τα χιλιάδες μέλη της, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, συνεχίζουν να βρίσκονται στην "πρώτη γραμμή" του πολέμου και να υποστηρίζουν με πάθος -αλλά και με κόστος- την εθνική προσπάθεια του να παραμείνει όρθιος ο ελληνικός τουρισμός. Συναισθανόμενος τη βαριά ευθύνη από τη θέση του προέδρου, δεσμεύομαι ότι -σε συνεργασία με όλους τους θεσμικούς φορείς και μαζί με όλους τους συναδέλφους- θα εξακολουθήσω να υπογραμμίζω στα κέντρα λήψης αποφάσεων και σε όλους τους τόνους, το εξής: Ότι οι έκτακτες συνθήκες απαιτούν έκτακτα μέτρα στήριξης των επιχειρήσεων και των εργαζομένων, αλλά και επίλυση όλων των χρόνιων προβλημάτων που δημιουργούν το σύνδρομο της χαμηλής ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού. Η ελληνική ξενοδοχία δηλώνει παρούσα και σε αυτήν την κρίση, βάζοντας "πλάτη" για άλλη μία φορά στα δύσκολα. Παράλληλα, δεν παύει να αγωνίζεται για το δίκαιο και το αυτονόητο: Την αποφασιστική στήριξή της ως αναγκαία συνθήκη για να αποφευχθούν τα χειρότερα», καταλήγει ο κ. Τάσιος.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη