Saturday, 23 November 2024, 10:07

Αθήνα: 19°C

    ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

    Προσωπικότητες που ξεχώρισαν σε κάθε τόπο της Ελλάδας μας μιλούν και δίνουν ενδιαφέρουσες απόψεις για πολλά θέματα

    Σοφία Αλεστά: Τα Τρίκαλα είναι μία πόλη που αναπνέει μέσα από τη τέχνη και το πολιτισμό!

    Σοφία Αλεστά: Τα Τρίκαλα είναι μία πόλη που αναπνέει μέσα από τη τέχνη και το πολιτισμό!

    Χρύσας Ξάνθη
    της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη

    Η Αντιδήμαρχος Δημοσίων Σχέσεων και Υπηρεσιών του Δήμου Τρικκαίων, Σοφία Αλεστά, σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη για τη πόλη των Τρικάλων, τα νέα τουριστικά πλάνα, την ανεργία των νέων καθώς και πολλά άλλα μόνο στο gnoristetinellada.gr


    Κα. Αλεστά, έχετε δηλώσει σε συνέντευξή σας ότι τα Τρίκαλα πρέπει να αποκτήσουν τη δική τους ταυτότητα και το δικό τους «brand name». Πιστεύετε ότι είστε σε καλό δρόμο; Το έχετε πετύχει αυτό;

    Η προσπάθειά μου στο να προσδιοριστεί η ταυτότητα της πόλης μας ξεκίνησε από την πρώτη στιγμή που ανέλαβα τα καθήκοντά μου ως Αντιδήμαρχος.
    Στόχος μου ήτανε να συμβάλλω ενεργά στην τουριστική ανάδειξη της πόλης μας προκειμένου να γίνει η πόλη μας σημείο αναφοράς. Εξάλλου, ακολουθώ την πορεία που έχει χαράξει ο Δήμαρχος στην ανάδειξη της «ταυτότητας» της πόλης μας. Στο πλαίσιο αυτό αξιοποιήθηκαν αρκετές δράσεις στο Δήμο μας σε επίπεδο τόσο καινοτομίας όσο και πολιτισμού, ακόμη και της τοπικής ανάπτυξης οι οποίες βοηθάνε στη  διαμόρφωση της  επωνυμίας (brand name) της πόλης μας! Η πολιτιστική κληρονομιά των Τρικάλων σε συνδυασμό με τη δυναμική του Δήμου μας έρχονται να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη ευνοϊκή και μοναδική φήμη για τα Τρίκαλα. Έχουμε καταφέρει λοιπόν η πόλη μας να αποκτήσει μια πιο σύγχρονη και πιο αποτελεσματική εικόνα η οποία εκτός από τουρίστες μπορεί να είναι «ελκυστική» και σε άλλες κατηγορίες πολιτών όσον αφορά στην ποιότητα ζωής τους.

    Είστε 10 μήνες στην Αντιδημαρχία Δημοσίων Σχέσεων και Υπηρεσιών. Τι προβλήματα αντιμετωπίσατε στο έργο σας μέχρι στιγμής;

    Όταν ασκείς διοίκηση, προβλήματα πάντα θα υπάρχουν. Όμως, δε θα έλεγα προβλήματα.... θα έλεγα τρόπους διαχείρισης και εύρεσης λύσεων σε θέματα που προέκυπταν κατά καιρούς.  Ανέλαβα τη διοργάνωση μεγάλων πολιτιστικών εκδηλώσεων οι οποίες ανεβάζουν το πολιτιστικό επίπεδο της πόλης μας καθώς επίσης και διαφόρων δράσεων οι οποίες συμβάλλουν στη διαμόρφωση του Brand name που λέγαμε νωρίτερα! Πρόβλημα σε όλα αυτά, είναι μόνο η τροχοπέδη της γραφειοκρατίας. Όλα τα άλλα λύνονται.

    Στο τομέα σας εναπόκειται και το τμήμα εθελοντισμού. Υπάρχει ανταπόκριση από τους Τρικαλινούς πολίτες;

    Φυσικά! Η ανταπόκριση των πολιτών στον Εθελοντισμό είναι μεγάλη και τους ευχαριστούμε για αυτό! Έχουμε καταφέρει σαν Δήμος να περάσουμε τη φιλοσοφία της «ανοιχτής πόλης» και της συνεργασίας στους Δημότες. Η κοινωνική συμμετοχή των δημοτών μας στον εθελοντισμό είναι αυξημένη. Φυσικά, δίνουμε την ευκαιρία στους πολίτες να συμμετέχουν στις δράσεις μας καθώς επίσης και ο Δήμος είναι αρωγός στις δικές τους! Ο εθελοντισμός για τα Τρίκαλα είναι ένα από τα στοιχεία του πολιτισμού μας.
    trikala-2.jpg
    Όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες του Δήμου, εκτός από το info point που βρίσκεται στη κεντρική πλατεία, πώς αλλιώς μπορεί να ενημερωθεί ο επισκέπτης των Τρικάλων;

    Το info point (κέντρο πληροφοριών ) είναι ένα σημείο στο οποίο μπορεί κάποιος να ενημερωθεί σχετικά με τα σημεία ενδιαφέροντος της πόλης μας καθώς επίσης και να προμηθευτεί με έντυπο υλικό (χάρτη της πόλης και ενημερωτικό φυλλάδιο με τα σημεία ενδιαφέροντος). Επίσης μπορεί να χρησιμοποιήσει δωρεάν ένα από τα ποδήλατα που υπάρχουνε στο χώρο! ‘Αλλος τρόπος ενημέρωσης είναι το επίσημο site του Δήμου το «trikalacity.gr» το οποίο είναι άρτια ενημερωμένο με ότι πληροφορία μπορεί να χρειαστεί ο επισκέπτης.

    Ποια είναι τα κεντρικά σημεία που πρέπει να επισκεφθεί ο τουρίστας;

    Τα κεντρικά σημεία που πρέπει να επισκεφτεί ο επισκέπτης είναι ο βυζαντινός χώρος του Φρουρίου όπου υπάρχει και το ρολόι που είναι και σήμα κατατεθέν της πόλης μας, το Μουσείο Τσιτσάνη και το Οθωμανικό Χαμάμ, το Τζαμί και το βιομηχανικό μουσείο του Μύλου Ματσόπουλου. Όλα αυτά βέβαια, εκτός από μουσεία είναι και χώροι πολιτισμού!

    Είναι στα άμεσα σχέδιά σας νέα τουριστικά έργα για την ανάπτυξη της πόλης;

    Υπάρχουν ιδέες και στρατηγική για τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Μια από αυτές είναι η ανάδειξη του ιαματικού φυσικού πόρου στο χωριό Ρίζωμα. Επίσης, συμμετέχουμε στον ενιαίο φορέα τουρισμού της περιοχής μαζί με την Π.Ε Τρικάλων, το επιμελητήριο και τους άλλους Δήμους του Νομού και πολλά  ακόμη έργα τα οποία είναι σε εξέλιξη.

    Πιστεύετε ότι οι πολιτιστικές εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο Μουσείο Τσιτσάνη και στο Φρούριο, βοηθάνε στη προσέλκυση τουριστών;

    Η πόλη μας διαθέτει ένα σημαντικό αριθμό  μνημείων τα οποία παράλληλα έχουνε διαμορφωθεί σε κέντρα που παράγουν πολιτισμό! Μέσα από τις εκδηλώσεις η πόλη προβάλλεται και σε άλλες ομάδες ανθρώπων καθώς και σε άλλες αγορές. Τα Τρίκαλα είναι μια πόλη που αναπνέει μέσα από την τέχνη και τον πολιτισμό και φυσικά προσελκύει και διαφορετικές κατηγορίες τουριστών.

    Τέλος, ο Δήμος Τρικκαίων έχει στοχεύσει στη καινοτομία και στη τεχνολογία. Τι γίνεται όμως με την ανεργία των νέων; Υπάρχει κάποιο πλάνο;

    Στο θέμα αυτό την κύρια ευθύνη την έχει η κεντρική διοίκηση η οποία πρέπει να πάρει τα κατάλληλα μέτρα για να σταματήσει αυτή η μαζική φυγή των νέων και την μείωση της ανεργίας. Ο Δήμος Τρικκαίων έχει την βούληση και συγκεκριμένο πλάνο για να συμβάλει στην βελτίωση της κατάστασης. Πήραμε πρωτοβουλίες που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη του τόπου. Ενδεικτικά αναφέρω την αξιοποίηση του φυσικού ιαματικού πόρου του Ριζώματος, το πρόγραμμα «Ασκληπιός: στα Ίχνη του Μύθου του…» όπου μέσα από αυτό ενισχύονται οι κλάδοι της τοπικής οικονομίας, η σύσταση της ομάδας 15 νέων αγροτών για την παραγωγή νέων ανταγωνιστικών γεωργικών προϊόντων και άλλα πολλά τα οποία κάνουν την πόλη μας φιλική προς τους νέους ανθρώπους . .

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη