της δημοσιογράφουΧρύσας Ξάνθη
Ο Διευθυντής του ξενοδοχείου Τιτάνια, κ. Σπύρος Κομνηνός, στη συνέντευξη που παραχώρησε στο gnoristetinellada.gr αποκαλύπτει επίσης το μυστικό της επιτυχίας του ξενοδοχείου Τιτάνια στην τουριστική αγορά και την τοπική ελίτ! Πρόκειται για μία άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη καθώς ο κ. Κομνηνός έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα στον τομέα του τουρισμού!
Η Αθήνα λειτουργεί ως ενδιάμεσος προορισμός των τουριστών για τις διακοπές τους στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ασχολείστε πολλά χρόνια με τον τουρισμό, πιστεύετε ότι η Αθήνα θα μπορούσε να λειτουργήσει από μόνη της ως τουριστικός προορισμός;
Η Αθήνα έχει την δυνατότητα όπως και στο παρελθόν, να λειτουργήσει ως τουριστικός προορισμός τόσο τους καλοκαιρινούς κι ακόμη περισσότερο τους χειμερινούς μήνες.
Τι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει τόσο στην πόλη όσο και στην πολιτική του εκάστοτε υπουργού Τουρισμού ώστε η Αθήνα να είναι μια επισκέψιμη τουριστικά πόλη και οι τουρίστες να μην την επισκέπτονται μόνο για την Ακρόπολη; Ποια είναι τα λάθη του κλάδου σας;
Η Αθήνα οφείλει να γίνει μια ασφαλής και καθαρή πόλη για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της. Πέρα από την Ακρόπολη, το Υπουργείο Τουρισμού πρέπει να ρίξει το βάρος τόσο στους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους όσο και στα πολυάριθμα μουσεία της πρωτεύουσας. Επίσης χρήζουν προβολής και οι πλούσιες γαστρονομικές επιλογές της, τα σημεία τέχνης και πολιτισμού της, καθώς και το παραλιακό κομμάτι της η «Αθηναϊκή Ριβιέρα», ως εναλλακτικός τόπος παραμονής.
Η Αθήνα έχει την δυνατότητα όπως και στο παρελθόν, να λειτουργήσει ως τουριστικός προορισμός τόσο τους καλοκαιρινούς κι ακόμη περισσότερο τους χειμερινούς μήνες.
Τι είναι αυτό που πρέπει να αλλάξει τόσο στην πόλη όσο και στην πολιτική του εκάστοτε υπουργού Τουρισμού ώστε η Αθήνα να είναι μια επισκέψιμη τουριστικά πόλη και οι τουρίστες να μην την επισκέπτονται μόνο για την Ακρόπολη; Ποια είναι τα λάθη του κλάδου σας;
Η Αθήνα οφείλει να γίνει μια ασφαλής και καθαρή πόλη για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της. Πέρα από την Ακρόπολη, το Υπουργείο Τουρισμού πρέπει να ρίξει το βάρος τόσο στους υπόλοιπους αρχαιολογικούς χώρους όσο και στα πολυάριθμα μουσεία της πρωτεύουσας. Επίσης χρήζουν προβολής και οι πλούσιες γαστρονομικές επιλογές της, τα σημεία τέχνης και πολιτισμού της, καθώς και το παραλιακό κομμάτι της η «Αθηναϊκή Ριβιέρα», ως εναλλακτικός τόπος παραμονής.
Η πόλη της Αθήνας βρέχεται γύρω γύρω από θάλασσα. Πιστεύετε ότι για να γίνει η πόλη τουριστικός προορισμός, οι ιθύνοντες πρέπει να «ποντάρουν» σε αυτό το γεγονός ή πρέπει να επενδύσουν στο κέντρο της πόλης;
Όπως προανέφερα, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην προώθηση του παραθαλάσσιου τμήματος της Αττικής γενικότερα, όπου μαζί με το κέντρο της πρωτεύουσας, μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό προορισμό πολυήμερων διακοπών.
Ο τουρισμός αναμφισβήτητα είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Αυτή προστατεύεται από το κράτος;
Διαχρονικά παρατηρούμε συνεχείς πολιτικές παρεμβάσεις με στόχο την προστασία του τουρισμού. Μια πιο συντονισμένη συνεργασία μεταξύ του κράτους και των τουριστικών φορέων θα μπορούσε να επιφέρει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Είστε ο γενικός διευθυντής ενός από τα ξενοδοχεία που αποτελούν ορόσημα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Ποια είναι η ιστορία του Τιτάνια και πως έχει κατορθώσει να βρίσκεται στην ελίτ εδώ και δεκαετίες;
Η επιτυχία του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ οφείλεται πρωτίστως στο ότι από την έναρξη της λειτουργίας του, η Διοίκηση δεν έπαψε να επενδύει σε σωστό ανθρώπινο δυναμικό καθώς και σε ένα αξιοπρεπές και προσιτό προϊόν. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει, με σκοπό την αναβάθμιση του προϊόντος και των υπηρεσιών του. Τέλος η εξαιρετικά προνομιακή θέση του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της ζήτησης του.
Όπως προανέφερα, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος στην προώθηση του παραθαλάσσιου τμήματος της Αττικής γενικότερα, όπου μαζί με το κέντρο της πρωτεύουσας, μπορούν να αποτελέσουν ένα εξαιρετικό προορισμό πολυήμερων διακοπών.
Ο τουρισμός αναμφισβήτητα είναι η βαριά βιομηχανία της χώρας. Αυτή προστατεύεται από το κράτος;
Διαχρονικά παρατηρούμε συνεχείς πολιτικές παρεμβάσεις με στόχο την προστασία του τουρισμού. Μια πιο συντονισμένη συνεργασία μεταξύ του κράτους και των τουριστικών φορέων θα μπορούσε να επιφέρει ακόμη καλύτερα αποτελέσματα.
Είστε ο γενικός διευθυντής ενός από τα ξενοδοχεία που αποτελούν ορόσημα στο κέντρο της πρωτεύουσας. Ποια είναι η ιστορία του Τιτάνια και πως έχει κατορθώσει να βρίσκεται στην ελίτ εδώ και δεκαετίες;
Η επιτυχία του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ οφείλεται πρωτίστως στο ότι από την έναρξη της λειτουργίας του, η Διοίκηση δεν έπαψε να επενδύει σε σωστό ανθρώπινο δυναμικό καθώς και σε ένα αξιοπρεπές και προσιτό προϊόν. Ακόμη και σε περιόδους κρίσης, επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει, με σκοπό την αναβάθμιση του προϊόντος και των υπηρεσιών του. Τέλος η εξαιρετικά προνομιακή θέση του ξενοδοχείου ΤΙΤΑΝΙΑ συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της ζήτησης του.