Eπιτυχώς ολοκληρώθηκε το Ετήσιο Συνέδριο των Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων, που διεξήχθη από 28 έως 31 Οκτωβρίου στην Πελοπόννησο, στο ξενοδοχείο Costa Navarinο. Οι 450 σημαίνοντες παράγοντες της γερμανικής αγοράς,μέλη του DRV, συναντήθηκαν- για πρώτη φορά μετά την πανδημία- στην Ελλάδα και συζήτησαν τα αποτελέσματα της σεζόν 2021 αλλά και τις προοπτικές για το 2022.
Κατά την διάρκεια των τριήμερων εργασιών του Συνεδρίου, το Γραφείο του ΕΟΤ Γερμανίας πραγματοποίησε, μεταξύ άλλων, αναλυτική παρουσίαση της Ελλάδας και των επιμέρους προορισμών, ενώ συμμετείχε στο workshop των γερμανών πρακτόρων, στο οποίο συζητήθηκαν μέτρα και τρόποι ανάλυσης και στήριξης της τουριστικής αγοράς ( monitoring system ) του εκάστοτε προορισμού.
Κατά την διάρκεια του τριημέρου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τους προορισμούς τους και να συζητήσουν με Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες: η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία ήταν και συν διοργανωτής καθώς και οι Περιφέρειες Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου και Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, οι οποίες συμμετείχαν με περίπτερα και εκπροσώπους τους.
Οι Γερμανοί προσκεκλημένοι του συνεδρίου είχαν, επίσης, την ευκαιρία- με τη λήξη των εργασιών- να ξεναγηθούν στη Πύλο, Μεσσήνη και στον κόλπο της Βοϊδοκοιλιάς, ενώ παρακολούθησαν διαδικασία τρύγου και επεξεργασίας ελιάς.
Στο περιθώριο του Συνεδρίου ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης πραγματοποίησε συναντήσεις με σημαντικούς παράγοντες της γερμανικής αγοράς. Συγκεκριμένα, είχε γεύμα εργασίας με τον κ. Thomas Ellerbeck, μέλος του Group Executive Commitee και μέλος Group Corporate & External Affairs του ομίλου TUI Group,τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DER Tourtistik κ. Mark Tantz, τον εμπορικό διευθυντή της CONDOR κ. Paul Schwaiger και τους εκπροσώπους του δικτύου επικοινωνίας FVW (σημαντικότατη ειδησεογραφική πλατφόρμα για τον Τουρισμό, σε on line και έντυπη μορφή) και συγκεκριμένα με τον κ. Sönke Graumann, Director International Markets του FVW Medien GmbH και τον κ. Klaus Hildebrandt, Editor-in-Chief FVW / TravelTalk.
Κατά την διάρκεια της τελετής λήξης του Συνεδρίου, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε τα εξής: «Παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε λόγω πανδημίας και τις αναβολές των προηγούμενων μηνών, σήμερα είμαστε όλοι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Καταφέραμε να φέρουμε στην Ελλάδα ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του τουρισμού διεθνώς και να ολοκληρώσουμε με επιτυχία την διοργάνωση. Φέτος η Γερμανία ήταν και πάλι η σημαντικότερη αγορά για την χώρα μας ενώ και οι προοπτικές για τα επόμενα χρόνια είναι εξίσου καλές. Γι΄ αυτό και συζητήσαμε με την γερμανική αγορά τους στρατηγικούς στόχους για την χώρα μας όπως είναι το άνοιγμα νέων ελληνικών προορισμών, η επένδυση στην αυθεντικότητα, οι πρωτοβουλίες του κλάδου για την αειφορία.
Θέλω να συγχαρώ όσους δούλεψαν για αυτήν την άρτια διοργάνωση και να ευχαριστήσω θερμά την ηγεσία του DRV για την συνεργασία μας. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Περιφέρεια Πελοποννήσου, την TEMES Costa Navarino, την Aegean Airlines καθώς και το HATTA & FedHatta. Χωρίς την δική τους συνδρομή δεν θα πετυχαίναμε να φέρουμε σε πέρας μία τόσο μεγάλη διοργάνωση. Μαζί χτίζουμε την επόμενη μέρα της ανάκαμψης του τουρισμού μας και ένα ακόμα πιο ισχυρό brand για την Ελλάδα».
Κατά την διάρκεια των τριήμερων εργασιών του Συνεδρίου, το Γραφείο του ΕΟΤ Γερμανίας πραγματοποίησε, μεταξύ άλλων, αναλυτική παρουσίαση της Ελλάδας και των επιμέρους προορισμών, ενώ συμμετείχε στο workshop των γερμανών πρακτόρων, στο οποίο συζητήθηκαν μέτρα και τρόποι ανάλυσης και στήριξης της τουριστικής αγοράς ( monitoring system ) του εκάστοτε προορισμού.
Κατά την διάρκεια του τριημέρου είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τους προορισμούς τους και να συζητήσουν με Γερμανούς τουριστικούς πράκτορες: η Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία ήταν και συν διοργανωτής καθώς και οι Περιφέρειες Ιονίων Νήσων, Νοτίου Αιγαίου και Κεντρικής Μακεδονίας με τη συμμετοχή και του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής, οι οποίες συμμετείχαν με περίπτερα και εκπροσώπους τους.
Οι Γερμανοί προσκεκλημένοι του συνεδρίου είχαν, επίσης, την ευκαιρία- με τη λήξη των εργασιών- να ξεναγηθούν στη Πύλο, Μεσσήνη και στον κόλπο της Βοϊδοκοιλιάς, ενώ παρακολούθησαν διαδικασία τρύγου και επεξεργασίας ελιάς.
Στο περιθώριο του Συνεδρίου ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης πραγματοποίησε συναντήσεις με σημαντικούς παράγοντες της γερμανικής αγοράς. Συγκεκριμένα, είχε γεύμα εργασίας με τον κ. Thomas Ellerbeck, μέλος του Group Executive Commitee και μέλος Group Corporate & External Affairs του ομίλου TUI Group,τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DER Tourtistik κ. Mark Tantz, τον εμπορικό διευθυντή της CONDOR κ. Paul Schwaiger και τους εκπροσώπους του δικτύου επικοινωνίας FVW (σημαντικότατη ειδησεογραφική πλατφόρμα για τον Τουρισμό, σε on line και έντυπη μορφή) και συγκεκριμένα με τον κ. Sönke Graumann, Director International Markets του FVW Medien GmbH και τον κ. Klaus Hildebrandt, Editor-in-Chief FVW / TravelTalk.
Κατά την διάρκεια της τελετής λήξης του Συνεδρίου, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε τα εξής: «Παρά τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε λόγω πανδημίας και τις αναβολές των προηγούμενων μηνών, σήμερα είμαστε όλοι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Καταφέραμε να φέρουμε στην Ελλάδα ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα του τουρισμού διεθνώς και να ολοκληρώσουμε με επιτυχία την διοργάνωση. Φέτος η Γερμανία ήταν και πάλι η σημαντικότερη αγορά για την χώρα μας ενώ και οι προοπτικές για τα επόμενα χρόνια είναι εξίσου καλές. Γι΄ αυτό και συζητήσαμε με την γερμανική αγορά τους στρατηγικούς στόχους για την χώρα μας όπως είναι το άνοιγμα νέων ελληνικών προορισμών, η επένδυση στην αυθεντικότητα, οι πρωτοβουλίες του κλάδου για την αειφορία.
Θέλω να συγχαρώ όσους δούλεψαν για αυτήν την άρτια διοργάνωση και να ευχαριστήσω θερμά την ηγεσία του DRV για την συνεργασία μας. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την Περιφέρεια Πελοποννήσου, την TEMES Costa Navarino, την Aegean Airlines καθώς και το HATTA & FedHatta. Χωρίς την δική τους συνδρομή δεν θα πετυχαίναμε να φέρουμε σε πέρας μία τόσο μεγάλη διοργάνωση. Μαζί χτίζουμε την επόμενη μέρα της ανάκαμψης του τουρισμού μας και ένα ακόμα πιο ισχυρό brand για την Ελλάδα».