Friday, 22 November 2024, 01:50

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Γκερέκου: Ο βιώσιμος και αειφόρος Τουρισμός είναι το μεγάλο μας στοίχημα στην μετά την πανδημία

    Γκερέκου: Ο βιώσιμος και αειφόρος Τουρισμός είναι το μεγάλο μας στοίχημα στην μετά την πανδημία

    Ο βιώσιμος και αειφόρος Τουρισμός είναι το μεγάλο μας στοίχημα στην μετά Covid εποχή, αναφέρει σε συνέντευξή της στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου.

    Η συνέντευξη της Άντζελας Γκερέκου, έχει ως εξής: Πολλές διακρίσεις για την Ελλάδα παρόλο την κρίση της πανδημίας αυτής. Τι σημαίνει όμως αυτό για εσάς και τον κόσμο του Τουρισμού? Η Ελλάδα παρ’ όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Ευρώπη αλλά και ολόκληρος ο κόσμος, λόγω του COVID-19 κατάφερε να διαχειριστεί την υποδοχή επισκεπτών για την σαιζόν του 2020. Η Εφαρμογή υγειονομικών πρωτοκόλλων για κάθε πτυχή της τουριστικής βιομηχανίας σε κάθε περιοχή της Ελλάδας φαίνεται πως λειτούργησε θετικά στο μέτρο των δυνατοτήτων μας κάτω από αυτές τις απρόσμενες και πρωτόγνωρες συνθήκες. Όμως η μάχη συνεχίζεται και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας .Η προετοιμασία της τουριστικής σαιζόν 2021 έχει ήδη ξεκινήσει με νέες προκλήσεις. Σημαντικό σε όλες πλέον τις κινήσεις μας η ενδυνάμωση των δομών υγείας σε δημόσια νοσοκομεία και ιδιωτικές κλινικές. Επίσης οι έλεγχοι και τα διαφορά μέτρα ασφαλείας όπως ξέρετε συνεχίζονται. Η διαφημιστική εκστρατεία για τον Τουρισμό της Ελλάδας θα συνεχίσει να θέτει ως προτεραιότητα την υγειονομική ασφάλεια και ο Ελληνικός οργανισμός πρωτοστατεί και προχωράει στην ψηφιακή του αναβάθμιση έτσι ώστε να είμαστε όσο γίνεται πιο έτοιμοι και ευέλικτοι. Η προσέγγιση μας αυτή όπως ήδη ξέρετε, έχει ήδη κερδίσει τη διεθνή προσοχή με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ να λαμβάνουν διάκριση ως «Κορυφαίος Φορέας Τουρισμού Παγκοσμίως» στα World Travel Awards 2020.

    Η κατάκτηση της υψηλής αυτής διάκρισης αλλά και όλες οι διακρίσεις, απο την πιο μικρή ως την πιο μεγάλη για την χώρας μας, προσδίδουν ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη σε όλους μας που εργαζόμαστε σκληρά για την επόμενη ημέρα του Ελληνικού τουρισμού. Ο ΕΟΤ μαζί με το Υπουργείο Τουρισμού, από την πρo covid περίοδο σχεδίαζε την προβολή της χώρας, με στόχο την δημιουργία τουριστικών προϊόντων και προορισμών διεκδικώντας διακρίσεις για την ανάδειξη θεματικού τουρισμού , πολιτιστικού , αθλητικού ,sustainable destination ,αλλά και για την ελληνική μεσογειακή διατροφή και ελληνική γαστρονομία. Κάτω όμως από αυτές τις σημερινές ιδιαίτερες προκλήσεις, ότι αναδεικνύει το brand Ελλάδα ως οικουμενικό σημείο αναφοράς για την τουριστική βιομηχανία και την ενίσχυση της. είναι σημαντική κάθε νίκη . Αλλά και κάθε νίκη μας δίνει και μεγαλύτερες ευθύνες και έχουμε πολλές μάχες να δώσουμε ακόμα. Μπορεί αυτή η αρνητική εμπειρία της οικονομίας της φιλοξενίας να δημιουργήσει ένα πιο βιώσιμο και πιο ποιοτικό μοντέλο τουρισμού – και συγχρόνως πιο κερδοφόρο; Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε ακόμα στα «χέρια» της πανδημίας και ενός 2ου lockdown, που έχει σταματήσει την τουριστική οικονομία τόσο στην χώρα μας, όσο και σε πολλές άλλες χώρες, αλλά θέλω να πιστεύω όχι για πολύ ακόμα. Μην ξεχνάμε όμως όσο δύσκολη και αν είναι μία κρίση, δημιουργεί και ευκαιρίες που οφείλουμε να αδράξουμε με γρήγορα αντανακλαστικά . Ας είμαστε όμως ειλικρινείς ανέδειξε και παθογένειες του παρελθόντος που την τακτοποίηση τους την είχαμε αφήσει επιδεικτικά στις καλένδες. Ο covid όμως ήρθε και πέρα από τις τραγικές συνέπειες λειτουργεί και ως επιταχυντής. Επιταχυντής για την άμεση αλλαγή νοοτροπίας και πολιτικής, αναγκαίας για ένα σύγχρονο αειφόρο, ποιοτικό τουριστικό μοντέλο για όλη την χώρα για όλο τον χρόνο.. Ο βιώσιμος και αειφόρος τουρισμός είναι το μεγάλο μας στοίχημα στην μετά covid εποχή. Προσωπικά το επικοινωνώ αυτό από όλες τις θέσεις μου , πάνω από 20 χρόνια. Στις ΗΠΑ, πρόσφατη έκθεση έδειξε ότι το 33% των επενδύσεων κατευθύνθηκε σε sustainable investing. Προσωπικά πιστεύω, ότι είτε οι εταιρείες θα το εφαρμόσουν για να μπορούν να αποδείξουν ότι ο επιχειρηματικός τους κύκλος αποτελεί ενισχυτικό μέσο για τη βιωσιμότητα του πλανήτη που θα πρωταγωνιστεί το επόμενο διάστημα ως ‘τάση’ (απέναντι στις επικρίσεις των πολιτών για επιχειρήσεις χωρίς ηθικό προσανατολισμό) είτε ουσιαστικά μιλάμε για την πραγματική μετακίνηση προς μια νέα γενιά επιχειρήσεων, προϊόν κυρίως των millennial επιχειρηματιών, που αναπτύχθηκαν για να δημιουργήσουν επιχειρήσεις που υπηρετούν έναν ηθικό, βιώσιμο σχεδιασμό με ελάχιστο επιβαρυντικό αποτύπωμα για τον πλανήτη.… Ήρθε η ώρα για κάτι διαφορετικό, λιγότερο επιβλαβές για το περιβάλλον και πιο ικανοποιητικό από όλες τις απόψεις. Ποιοι κίνδυνοι υπάρχουν στον ορίζοντα; Είναι το Silk Road της Κίνας μια μαζική εξαγορά του τουρισμού ή μια ευκαιρία; Και η αγορά άνθρακα είναι μια τρισεκατομμυρίων δολάρια greenwash ή μια τεράστια ευκαιρία; Κοιτάξτε οι κίνδυνοι παραμονεύουν από πολλές πλευρές εξαρτάται όμως από την κάθε χώρα και την πολιτική που εφαρμόζει για την διαχείριση αυτή της νέας πραγματικότητας. Ένας βασικός κίνδυνος είναι πλέον, να μην είσαι προτιμητέος ως προορισμός από τους ίδιους τους επισκέπτες καθώς δεν τηρείς βιώσιμες πρακτικές. Επίσης να μην μπορείς να συμμετάσχεις σε προγράμματα επιδοτήσεων πράσινης πολίτικης γιατί τα περισσότερα προγράμματα πια έχουν ειδικό σημείο αναφοράς στην πράσινη ανάπτυξη. Άλλος ακόμα ένας κίνδυνος βασικός να μην έχεις καλά αποτελέσματα και κριτικές, διότι δεν έχεις εξειδικευμένους πιστοποιημένους συνεργάτες ώστε να μιλούν την ίδια γλώσσα και να λειτουργούν μεθοδικά όσον αφορά τις πρακτικές αυτές. Διερευνούμε πραγματικά νέες και σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές αλλά και επενδυτικές ευκαιρίες για τουριστικούς προορισμούς όπως και την δυνατότητα που προσφέρει ο συνδυασμός του τουρισμού εμπειρίας με το Food Tourism σε συνδυασμό με την παραγωγική διαδικασία αυθεντικών τοπικών προϊόντων.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη