Friday, 22 November 2024, 08:11

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Στρατηγική επιλογή η διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό

    Στρατηγική επιλογή η διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό

    «Η διασύνδεση του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό, αποτελεί, πλέον, στρατηγική επιλογή για την επόμενη μέρα», τόνισε ο υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας στην ομιλία του στο 5ο Agricultural Business Summit, που διοργάνωσε, διαδικτυακά, ο Economist.

    Ο υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε σε ένα συνεκτικό σχέδιο για τη σύνδεση του τουρισμού με τη γαστρονομία, τα προϊόντα του πρωτογενούς τομέα, την ελληνική ύπαιθρο, αλλά και τις μεταποιητικές επιχειρήσεις, προκειμένου όλα αυτά να ενταχθούν στο τουριστικό μας προϊόν.

    Ο Μάνος Κόνσολας επισήμανε ότι η πανδημία έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τουρισμό. Μία από αυτές είναι ότι οι επισκέπτες αναζητούν άλλους ρυθμούς, διαφορετικούς από το μαζικό τουρισμό. Δεν θέλουν πολυκοσμία, οι αναζητήσεις τους σε ένα τόπο είναι διαφορετικές, αναζητούν αυθεντικά σημεία για να περάσουν το χρόνο των διακοπών τους, παραμονή στη φύση, σε υγιεινό περιβάλλον και ανθρώπινους ρυθμούς.

    Όπως ανέφερε, σε αυτές τις νέες συνθήκες δημιουργούνται οι προϋποθέσεις ανάπτυξης του αγροτουρισμού αλλά και της ουσιαστικής διασύνδεσης του πρωτογενούς τομέα με τον τουρισμό, μέσα από δράσεις όπως:

    – η δυνατότητα δημιουργίας τουριστικών καταλυμάτων σε οινοτουριστικές ή αγροτουριστικές επιχειρήσεις, χωρίς τους σημερινούς περιορισμούς,

    – η λειτουργία σύνθετων τουριστικών καταλυμάτων που θα περιλαμβάνουν αγροτουριστικές δραστηριότητες,

    – η θέσπιση κινήτρων για τη δημιουργία κοινών επιχειρηματικών σχημάτων και συνεργασιών ανάμεσα σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, όπως είναι τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια και σε αγροτικές επιχειρήσεις και σχήματα.

    Ο υφυπουργός Τουρισμού, έκανε ειδική αναφορά στον γαστρονομικό τουρισμό και στην ασφάλεια των τροφίμων, τονίζοντας ότι η γαστρονομική ταυτότητα κάθε προορισμού πρέπει να έχει πιστοποίηση, να συνδέεται με τοπικά σύμφωνα ποιότητας με βάση τα οποία θα πιστοποιούνται οι πάροχοι, με κριτήριο την ποιότητα αλλά και την αγροδιατροφική ασφάλεια, λαμβάνοντας και το ειδικό σήμα πιστοποίησης.

    Η πιστοποίηση, όπως είπε, θα αφορά σε τουριστικά καταλύματα, αγροτουριστικές εγκαταστάσεις αλλά και τον κλάδο της εστίασης.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη