Friday, 22 November 2024, 14:35

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Στρατηγικό πλάνο για την επόμενη μέρα στον ελληνικό τουρισμό

    Στρατηγικό πλάνο για την επόμενη μέρα στον ελληνικό τουρισμό

    Πιο επιτακτικό από ποτέ κρίνεται ένα στρατηγικό πλάνο για τον ελληνικό τουρισμό, το οποίο θα αντιμετωπίζει τα «συμπτώματα» της υγειονομικής κρίσης αλλά και θα ανοίξει νέες προοπτικές για την Ελλάδα στο διεθνή ανταγωνισμό, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής προετοιμασίας για την επόμενη ημέρα στον τουρισμό και τα ταξίδια.

    Σε υπόμνημά της, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απευθυνόμενη στα κράτη-μέλη της Ε.Ε. συστήνει και υπογραμμίζει ότι ο Τουρισμός θα πρέπει να αποτελέσει μέρος ενός στρατηγικού πλάνου για κάθε χώρα ξεχωριστά. Μάλιστα, αναγνωρίζει τη δυναμική του Τουρισμού, αλλά και το πλήγμα που έχει δεχθεί από την πανδημία. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή καλεί σε μια πανευρωπαϊκή προετοιμασία «για την επόμενη γενιά του τουρισμού», με μηχανισμό ανάκαμψης και ανθεκτικότητας, με στόχο να καταστήσει τις εθνικές οικονομίες των μελών της Ε.Ε. βιώσιμες και δυνατές. Μάλιστα, καλεί σε κατάθεση στρατηγικών σχεδίων μέχρι τον Απρίλιο του 2021, με ατζέντα που θα πρέπει να περιλαμβάνει μελέτη για οικονομική στήριξη, επενδύσεις, μεταρρυθμίσεις, στρατηγικούς στόχους και βιωσιμότητα. Είναι σαφές, πλέον, ότι ο Τουρισμός θα πρέπει να ανακάμψει, και αυτό αφορά σε καίριο βαθμό τόσο την Ευρωπαϊκή όσο και την Ελληνική οικονομία. Όπως χαρακτηριστικά τονίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «1 ευρώ που παράγεται από τον τουρισμό, οδηγεί σε 56% προστιθέμενης αξίας με έμμεση επίδραση στους λοιπούς βιομηχανικούς κλάδους».

    Ένα σοβαρό ζήτημα που πρέπει να χαρτογραφηθεί μέσα στο στρατηγικό πλάνο για τη χώρα μας είναι το νέο τοπίο που θα διαμορφωθεί στη διεθνή τουριστική αγορά το οποίο θα χαρακτηριστεί από νέες δυναμικές ανταγωνισμού. Για το λόγο αυτό, η Ελλάδα θα πρέπει εκ των προτέρων να διαμορφώσει τα κατάλληλα εργαλεία που θα τη βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό όχι ως εμπόδιο αλλά ως πλεονέκτημα.

    Ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Η Ομοσπονδία, από την πρώτη ημέρα της κρίσης είχε το βλέμμα στραμμένο στην επόμενη ημέρα. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να περιμένουμε να κοπάσει η πανδημία αλλά, αντίθετα, πρέπει τώρα να χαράξουμε την στρατηγική του Τουρισμού μας. Γι’ αυτό και δεν σταματήσαμε λεπτό να σχεδιάζουμε συνέργειες με τουριστικούς φορείς στην Ευρώπη, στην Αμερική και στην Ασία. Λόγω τεχνογνωσίας επάνω στο αντικείμενο, αλλά και κατάρτισης στην ευρωπαϊκή νομοθεσία, θέτουμε εαυτούς αρωγούς της Πολιτείας. Είμαστε εδώ για να καταθέσουμε άμεσα και εμπεριστατωμένα τις απόψεις αλλά και τις προτάσεις μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ελληνικός τουρισμός θα βγει δυνατός από αυτή την πρωτοφανή κρίση.

    Μετά την ανακοίνωση και νέων μέτρων αυτές τις ημέρες σε Ευρωπαϊκές χώρες, η ανάγκη να βρεθούν λύσεις ανάκαμψης εντείνεται. Ένα στρατηγικό πλάνο για τη χώρα μας και τον ελληνικό τουρισμό, θα μπορέσει να αντιμετωπίσει μεν τα συμπτώματα, αλλά και το ίδιο το πρόβλημα σφαιρικά».

    Και συνεχίζει, «Η Ομοσπονδία μέσα από τις Ενώσεις της, από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης εργάστηκε σκληρά σε συνεργασία με την ECTAA (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Τουριστικών Γραφείων και Διοργανωτών) και τις επιμέρους εθνικές Ενώσεις που είναι μέλη της. Η διαχείριση της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώθηκε ήταν και παραμένει απαιτητική. Στο πρώτο στάδιο επικεντρώθηκε στην προσαρμογή της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας που διέπει την λειτουργία του κλάδου στις νέες συνθήκες, την θέσπιση κοινών κανόνων για την μετακίνηση των πολιτών αλλά και των υγειονομικών κανόνων που θα πρέπει να υπάρχουν για την ασφάλεια τόσο των ταξιδιωτών όσο και του τοπικού πληθυσμού. Στο επόμενο στάδιο εργάστηκε για την ομαλή λειτουργία τη αγοράς και την όσο το δυνατόν καλύτερη δυνατή εμπειρία διακοπών των επισκεπτών, ενώ στο τελικό στάδιο βασίζεται στην αποκτηθείσα εμπειρία για την δημιουργία εκείνων των προϋποθέσεων που θα μας επιτρέψουν να έχουμε ένα καλύτερο τουριστικό ρεύμα το 2021».
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη