Την 1η Ιουλίου, πρώτα θα υποδεχθούν και πάλι τους επισκέπτες τους τα ξενοδοχεία Rinela Beach Resort & Spa στην Κρήτη, Alila Resort & Spa στη Ρόδο, Blue Domes Resort & Spa στην Κω και το Sofitel Athens Airport. Στις 10 Ιουλίου, θα ανοίξει το Galini Wellness Spa & Resort στα Καμένα Βούρλα
Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, έχοντας ως βασική προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και των μελών του προσωπικού του, ο Όμιλος Mitsis Hotels έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλήρες σχέδιο υγιεινής και ασφάλειας, το οποίο καταρτίσθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς επιστημονικές προδιαγραφές και τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Υπουργείων Υγείας και Τουρισμού της Ελλάδας και προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες ασφαλούς λειτουργίας για όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων του:
Το σύνολο των ξενοδοχείων του ομίλου έχει λάβει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας Health First, σύμφωνα με τις Οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Τουρισμού.
Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, έχοντας ως βασική προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και των μελών του προσωπικού του, ο Όμιλος Mitsis Hotels έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλήρες σχέδιο υγιεινής και ασφάλειας, το οποίο καταρτίσθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς επιστημονικές προδιαγραφές και τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και των Υπουργείων Υγείας και Τουρισμού της Ελλάδας και προβλέπει όλα τα μέτρα, τις προδιαγραφές και τις διαδικασίες ασφαλούς λειτουργίας για όλα τα τμήματα των ξενοδοχείων του:
- Λειτουργία σε χαμηλή πληρότητα για να διασφαλιστούν οι προδιαγραφές κοινωνικής αποστασιοποίησης.
- Εκτεταμένος καθαρισμός και απολύμανση όλων των σημείων συχνής επαφής στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια.
- Παροχή ατομικής συσκευασίας υγιεινής με απολυμαντικό gel και μάσκα σε όλους τους επισκέπτες κατά την άφιξη, καθώς και απολυμαντικών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
- Υψηλά πρότυπα ασφάλειας και υγιεινής τροφίμων σύμφωνα με τις διαδικασίες HACCP, και ανέπαφο service στα εστιατόρια.
- 24ωρη λειτουργία των εστιατορίων προκειμένου οι πελάτες να γευματίζουν με τις οικογένειές τους με την άνεσή τους.
- Αυστηρά μέτρα προστασίας στους χώρους ψυχαγωγίας, τις πισίνες και τις βραβευμένες με Γαλάζια Σημαία παραλίες του Ομίλου.
- Αυτοματοποιημένη διαδικασία με ηλεκτρονικό check-in / check-out.
- Ιατρική φροντίδα 24/7 προς τους επισκέπτες των ξενοδοχείων.
- Σεμινάρια συνεχούς εκπαίδευσης για το προσωπικό.
- Ενημερωτική εκστρατεία σε όλα τα ξενοδοχεία του Ομίλου.
Το σύνολο των ξενοδοχείων του ομίλου έχει λάβει το Υγειονομικό Πρωτόκολλο Λειτουργίας Health First, σύμφωνα με τις Οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Τουρισμού.