Thursday, 21 November 2024, 20:31

Αθήνα: 18°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Νέα επένδυση από την οικογένεια Δαχτυλίδη στη Μύκονο

    Νέα επένδυση από την οικογένεια Δαχτυλίδη στη Μύκονο

    Tο Κεντρικό Συμβούλιο Πολεοδομικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων (ΚΕΣΥΠΟΘΑ), ενέκρινε πριν από μερικές ημέρες, την υλοποίηση μεγάλης επένδυσης 40 εκατ. ευρώ, στη θέση Καστελλάκια πολύ κοντά στον παραλιακό οικισμό Πλατύς Γιαλός στη Μύκονο.

    Την επένδυση, προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, θα υλοποιήσουν οι εταιρείες Ε. Δακτυλίδης Α.Ε. και Ζεύς των Μάριου και Βαγγέλη Δακτυλίδη που έχουν συνδέσει το όνομά τους με το μυκονιάτικο τουρισμό. Όχι άδικα, καθώς ελέγχουν περίπου δέκα ξενοδοχειακές μονάδες στο νησί των Ανέμων. Η επένδυση προβλέπει την υλοποίηση συγκροτήματος τουριστικών επιπλωμένων επαύλεων και 5άστερου ξενοδοχείου 200 κλινών, που θα αναπτυχθούν σε έκταση 53,4 στρεμμάτων.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, το αρχικό επενδυτικό σχέδιο προέβλεπε τη δημιουργία ξενοδοχείου 258 κλινών, αλλά οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος εισηγήθηκαν την μείωση του Συντελεστή Δόμησης-κάτι που έγινε δεκτό από το ΚΕΣΥΠΟΘΑ. Ως εκ τούτου, ο αριθμός των κλινών του ξενοδοχείου δεν αναμένεται να ξεπερνάει τις 200, δηλαδή 3,4 έως 3,8 κλίνες ανά στρέμμα, όπως εξηγούν όσοι παρακολουθούν το έργο.

    Το θέρετρο εκτιμάται ότι θα εμφανίζει ετήσιο κύκλο εργασιών 7-8 εκατ. ευρώ, αποφέροντας στο Δημόσιο έσοδα της τάξεως του 1 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει 200 θέσεις εργασίας κατά την κατασκευή, ενώ 150-200 άτομα θα απασχολούνται στην λειτουργία.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη