Friday, 22 November 2024, 08:42

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τόνωση του τουρισμού στα Τρίκαλα

    Τόνωση του τουρισμού στα Τρίκαλα

    Ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού της Περιφέρειας, Γιάννης Μπουτίνας και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Τρικάλων Βασίλης Γιαγιάκος, ως επικεφαλής του Ενιαίου Τουριστικού Φορέα των Τρικάλων, έθεσαν με σαφήνεια τους στόχους για τη νέα χρονιά, που είναι οι εξής:

    – Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και αύξηση διανυκτερεύσεων σε παράλια Λάρισας-Πήλιο
    – Αύξηση διανυκτερεύσεων σε Μετέωρα –Λίμνη Πλαστήρα
    - Εναλλακτικές μορφές τουρισμού σε Όλυμπο – ορεινά Καρδίτσας – ορεινά Τρικάλων
    – Νέες κατηγορίες τουριστών στη Θεσσαλία

    Χώρες στόχευσης και κατηγορίες τουριστών

    – Γερμανία adults 50+
    – Γαλλία adults 50+
    – Ρωσία μαθητικά groups
    – Ισραήλ youth + adults
    – Κορέα – Ιαπωνία- Κίνα γενικού τουρισμού
    – Ολλανδία εναλλακτικές μορφές

    Όλα τα παραπάνω στηρίχθηκαν στα συμπεράσματα και την ανάλυση του Τουριστικού Βαρόμετρου , μελέτη που εκπονήθηκε από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και θα αποτελεί το Παρατηρητήριο Τουρισμού Θεσσαλίας για τα επόμενα χρόνια

    Η μελέτη έχει ως σκοπό την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος μετρητικών εργαλείων για την αποτίμηση του Τουριστικού Προϊόντος της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στο πλαίσιο της δημιουργίας του Τουριστικού Βαρόμετρου Θεσσαλίας (Thessaly Tourism Barometer – TTB).

    Το προτεινόμενο σύστημα μετρητικών εργαλείων θα τροφοδοτεί με πρωτογενή δεδομένα τους δείκτες αποτίμησης του τουριστικού προϊόντος που περιγράφονται στην ενότητα «Μελέτη Δεικτών για την Αποτίμηση του Τουριστικού Προϊόντος» και θα καλύπτει τις βασικές πηγές συλλογής στοιχείων και ποσοτικών δεδομένων.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη