Friday, 22 November 2024, 19:07

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Χανιά: «Παρατηρητήριο» επιστημόνων για τον γαστρονομικό τουρισμό

    Χανιά: «Παρατηρητήριο» επιστημόνων για τον γαστρονομικό τουρισμό

    Ένα σημαντικό κομμάτι του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης αποτελεί ο γαστρονομικός τουρισμός, σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώνει το «Παρατηρητήριο» Τουρισμού που συντονίζει τη δράση του, μέσω του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου Χωνιών (ΜΑΙΧ).

    Όπως δήλωσε ο διευθυντής του ΜΑΙΧ Γιώργος Μπαουράκης, «μέσω του Παρατηρητηρίου, προσπαθούμε, το ΜΑΙΧ και συνεργαζόμενοι φορείς, να αναδείξουμε με αιχμή του δόρατος το ελαιόλαδο, τις διατροφικές του άξιες, την παράδοση και την ποιότητα, τον γαστρονομικό τουρισμό».

    Όπως εξηγεί, «οι ετήσιες μελέτες μας σε θέματα γαστρονομίας, καθώς και σε θέματα χρήσης ελαιολάδου αφορούν δύο βασικούς άξονες: Τι επιρροή και επίδραση μπορεί να έχει ο γαστρονομικός τουρισμός, με κύριο χαρακτηριστικό το ελαιόλαδο και το δεύτερο είναι σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού, τα αρχαία ελαιόδεντρα, πώς μπορούν να αξιοποιηθούν σαν μονοπάτια τουρισμού».

    Στο «Παρατηρητήριο» συμμετέχουν με τις ομάδες τους επιστήμονες του Μεσογειακού Αγρονομικού Ινστιτούτου (ΜΑΙΧ), του Πολυτεχνείου και του Πανεπιστημίου Κρήτης, με τη συνδρομή της Περιφέρειας και της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων.

    Ο κ. Μπαουράκης αναφέρει: «συγκεντρώνουμε στοιχεία και αυτό που παρατηρείται είναι ότι υπάρχει αυξανόμενη τάση σε ετήσια βάση όσον αφορά την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού αλλά και του εναλλακτικού τουρισμού που στηρίζεται στην ελιά και το λάδι».
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη