Friday, 22 November 2024, 07:14

Αθήνα: 13°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Τουριστική συνεργασία με Αζερμπαϊτζάν

    Τουριστική συνεργασία με Αζερμπαϊτζάν

    Ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης συναντήθηκε με κλιμάκιο τουρισμού του Αζερμπαϊτζάν, παρουσία και του προέδρου του HATTA και Γ.Γ. της Ομοσπονδίας κ. Στάθη Σκρέτα. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε προκειμένου να συζητήσουν τρόπους συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού των δύο χωρών, αλλά και την ταυτόχρονη προβολή των προορισμών στις δύο χώρες.

    Μεσα από τις Ενώσεις της, η Ομοσπονδία είχε την ευκαιρία να φέρει σε επαφή τους Έλληνες τουριστικούς πράκτορες με τους Αζέρους συναδέλφους τους, κατά την διάρκεια του fam trip που διοργάνωσε ο ΗΑΤΤΑ το 2010.

    Το Αζερμπαϊτζάν αποτελεί μια ραγδαία αυξανόμενη τουριστική αγορά, η οποία τα τελευταία χρόνια επενδύει στην ξενοδοχειακή υποδομή κυρίως, και στην προβολή της ιστορικής και πολιτιστικής της παράδοσης.

    «Η βελτίωση της αεροπορικής σύνδεσης θα αποτελέσει σίγουρα ένα πλεονέκτημα για την τουριστική ροή και στις δύο χώρες, αλλά τα πράγματα φαίνεται να βελτιώνονται κάθε χρόνο, με σταθερούς ρυθμούς για την ανάπτυξη των επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Αζερμπαϊτζάν και Ελλάδας», επεσήμανε ο κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας.

    Η προώθηση του προορισμού αυτού για τους Έλληνες επαγγελματίες μέσω του διαδικτύου, θα ξεκινήσει σύντομα από την FedHATTA – κίνηση η οποία θα ισχύσει και από πλευράς Αζερμπαϊτζάν, τόσο για τα προγράμματα Ελλάδας, αλλά και για τα προγράμματα Ανατολικής Μεσογείου – EMTTAAS.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη