Η Marketing Greece διοργάνωσε την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019 στην Αθήνα, ένα Tourism #ThoughtBank με την υποστήριξη της Eurobank όπου καταξιωμένα στελέχη της εγχώριας και διεθνής τουριστικής αγοράς ανέλυσαν, εξήγησαν και έθεσαν προβληματισμούς για έναν από τους πιο δυναμικούς προορισμούς της χώρας, την Ρόδο.
Κατά τη διάρκεια του Tourism #Thoughtbank αναλύσαμε τα μεγέθη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, μιλήσαμε για sustainability με επιτυχημένα παραδείγματα από διεθνείς προορισμούς και ξενοδοχεία, θέσαμε στον πυρήνα της συζήτησης τις ευκαιρίες της Zero Waste νοοτροπίας, ενώ είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τα ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση των προορισμών.
«H Eurobank τοποθετείται ως η Τράπεζα της Ανάπτυξης & του Τουρισμού αναδεικνύοντας τη σημασία της ενίσχυσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σε συνεργασία με τους στρατηγικούς της εταίρους, ΣΕΤΕ και Marketing Greece, συμμετέχει σε δράσεις που προάγουν και υποστηρίζουν έμπρακτα τον ελληνικό τουρισμό. Μία τέτοια δράση είναι η πρωτοβουλία «ThoughtBank». Ξεκίνησε από τη Ρόδο και δίνει την ευκαιρία σε επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και γνωρίζουν σε βάθος τις ανάγκες του τόπου να συναντηθούν, να γνωρίσουν τις τρέχουσες διεθνείς τάσεις και να συζητήσουν από κοινού για τις προοπτικές αναβάθμισης και βιώσιμης ανάπτυξης του τουρισμού της περιοχής.» επεσήμανε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Group Corporate & Investment Banking, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου.
«Στόχος της σημερινής ημέρας ήταν να δοθεί «τροφή» για συζήτηση με κεντρικό θέμα το μέλλον του τουρισμού στη Ρόδο, ενός από τα πιο ισχυρά brands της χώρας μας. Οι εξελίξεις στον τρόπο διαχείρισης ενός προορισμού και της εικόνας του απαιτούν τόσο διαρκή ενημέρωση όσο και ευελιξία να προσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα» ανέφερε η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Κατά τη διάρκεια του Tourism #Thoughtbank αναλύσαμε τα μεγέθη του τουριστικού προϊόντος της Ρόδου, μιλήσαμε για sustainability με επιτυχημένα παραδείγματα από διεθνείς προορισμούς και ξενοδοχεία, θέσαμε στον πυρήνα της συζήτησης τις ευκαιρίες της Zero Waste νοοτροπίας, ενώ είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τα ζητήματα που αφορούν τη διαχείριση των προορισμών.
«H Eurobank τοποθετείται ως η Τράπεζα της Ανάπτυξης & του Τουρισμού αναδεικνύοντας τη σημασία της ενίσχυσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Σε συνεργασία με τους στρατηγικούς της εταίρους, ΣΕΤΕ και Marketing Greece, συμμετέχει σε δράσεις που προάγουν και υποστηρίζουν έμπρακτα τον ελληνικό τουρισμό. Μία τέτοια δράση είναι η πρωτοβουλία «ThoughtBank». Ξεκίνησε από τη Ρόδο και δίνει την ευκαιρία σε επιχειρηματίες, που δραστηριοποιούνται στην περιοχή και γνωρίζουν σε βάθος τις ανάγκες του τόπου να συναντηθούν, να γνωρίσουν τις τρέχουσες διεθνείς τάσεις και να συζητήσουν από κοινού για τις προοπτικές αναβάθμισης και βιώσιμης ανάπτυξης του τουρισμού της περιοχής.» επεσήμανε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, επικεφαλής Group Corporate & Investment Banking, κ. Κωνσταντίνος Βασιλείου.
«Στόχος της σημερινής ημέρας ήταν να δοθεί «τροφή» για συζήτηση με κεντρικό θέμα το μέλλον του τουρισμού στη Ρόδο, ενός από τα πιο ισχυρά brands της χώρας μας. Οι εξελίξεις στον τρόπο διαχείρισης ενός προορισμού και της εικόνας του απαιτούν τόσο διαρκή ενημέρωση όσο και ευελιξία να προσαρμόζεσαι στα νέα δεδομένα» ανέφερε η κα Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.