Με τη συμμετοχή της στις εκθέσεις ΙΤΒ Βερολίνου και ΜΙΤΤ Μόσχας ο Δήμος Μήλου συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία προσέγγισης αγορών που τα τελευταία χρόνια έχουν ανταποκριθεί θετικά στο νησί της Αφροδίτης. Τόσο από τις επαφές που πραγματοποιήθηκαν όσο και από τις πρώτες ενδείξεις διαφαίνεται περαιτέρω αύξηση της ζήτησης για το νησί πράγμα που ήδη πιστοποιείται και από τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας σύμφωνα με τα οποία το πρώτο δίμηνο του 2019 το αεροδρόμιο Μήλου κατέγραψε άνοδο επιβατικής κίνησης 59,7%, (διακίνησε 3.971 επιβάτες έναντι 2.486 το περσινό διάστημα). Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, η φετινή τουριστική περίοδος για το νησί θα έχει ως ορόσημο το Πάσχα με προοπτική έως και τον Οκτώβριο.
Σε ότι αφορά τις εκθεσιακές συμμετοχές, στο Βερολίνο πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και με επηρεαστές της κοινής γνώμης, με σκοπό την προβολή του προορισμού στο ευρύτερο κοινό και την ένταξή του στις πρώτες προτιμήσεις διακοπών των Γερμανών τουριστών.
Στη Ρωσία η παρουσία του νησιού ήταν έντονη με συναντήσεις που αφορούσαν ειδικές μορφές τουρισμού και ειδικότερα τον θρησκευτικό και προσκυνηματικό τουρισμό στη βάση επαφών με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία που εξειδικεύονται στον τομέα αυτό και αφορά μεγάλο μέρος των Ρώσων τουριστών.
Οι προσπάθειες που γίνονται από το Δήμο για την προβολή του νησιού στο εξωτερικό συνεχίζονται και με ενέργειες προβολής σε διεθνείς εκθέσεις σε Γαλλία και Ισπανία.
Σύμφωνα με το σχέδιο στρατηγικής του Δήμου και με βάση την κωδικοποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος του νησιού, οι εκθεσιακές παρουσίες επικεντρώνονται στην παρουσίαση των στοιχείων εκείνων που μπορεί να κινήσουν το ενδιαφέρον των παραγόντων της ταξιδιωτικής αγοράς ανάλογα με τη διαμορφούμενη ζήτηση. Αυτό, σύμφωνα με το Δήμαρχο κ. Γεράσιμο Δαμουλάκη «μετουσιώνει τη στόχευση σε αποτελεσματικότητα με αδιάψευστο μάρτυρα τους εντυπωσιακούς αριθμούς αφίξεων και διανυκτερεύσεων που έκαναν τη Μήλο να ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια». Και ο κ. Δήμαρχος πρόσθεσε: «Η σωστά σχεδιασμένη στρατηγική μας, η συστηματική δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής, του πρόεδρου της κ. Μωραΐτη Δημήτρη , η σημαντική συμβολή της εταιρίας Συμβούλων του Δήμου και η συστράτευση όλων των επαγγελματιών του κλάδου στην κοινή προσπάθεια, αποτελούν πρότυπο ανάπτυξης με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα».
Σε ότι αφορά τις εκθεσιακές συμμετοχές, στο Βερολίνο πραγματοποιήθηκαν σημαντικές συναντήσεις με ταξιδιωτικούς πράκτορες και με επηρεαστές της κοινής γνώμης, με σκοπό την προβολή του προορισμού στο ευρύτερο κοινό και την ένταξή του στις πρώτες προτιμήσεις διακοπών των Γερμανών τουριστών.
Στη Ρωσία η παρουσία του νησιού ήταν έντονη με συναντήσεις που αφορούσαν ειδικές μορφές τουρισμού και ειδικότερα τον θρησκευτικό και προσκυνηματικό τουρισμό στη βάση επαφών με μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία που εξειδικεύονται στον τομέα αυτό και αφορά μεγάλο μέρος των Ρώσων τουριστών.
Οι προσπάθειες που γίνονται από το Δήμο για την προβολή του νησιού στο εξωτερικό συνεχίζονται και με ενέργειες προβολής σε διεθνείς εκθέσεις σε Γαλλία και Ισπανία.
Σύμφωνα με το σχέδιο στρατηγικής του Δήμου και με βάση την κωδικοποίηση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος του νησιού, οι εκθεσιακές παρουσίες επικεντρώνονται στην παρουσίαση των στοιχείων εκείνων που μπορεί να κινήσουν το ενδιαφέρον των παραγόντων της ταξιδιωτικής αγοράς ανάλογα με τη διαμορφούμενη ζήτηση. Αυτό, σύμφωνα με το Δήμαρχο κ. Γεράσιμο Δαμουλάκη «μετουσιώνει τη στόχευση σε αποτελεσματικότητα με αδιάψευστο μάρτυρα τους εντυπωσιακούς αριθμούς αφίξεων και διανυκτερεύσεων που έκαναν τη Μήλο να ξεχωρίσει όλα αυτά τα χρόνια». Και ο κ. Δήμαρχος πρόσθεσε: «Η σωστά σχεδιασμένη στρατηγική μας, η συστηματική δουλειά της Τουριστικής Επιτροπής, του πρόεδρου της κ. Μωραΐτη Δημήτρη , η σημαντική συμβολή της εταιρίας Συμβούλων του Δήμου και η συστράτευση όλων των επαγγελματιών του κλάδου στην κοινή προσπάθεια, αποτελούν πρότυπο ανάπτυξης με αδιαμφισβήτητα αποτελέσματα».