Το στίγμα του στο διεθνές Τουριστικό προσκήνιο επιχείρησε να δώσει ο Δήμος Λειψών με stand στο ξεχωριστό περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην ITB, τη μεγαλύτερη έκθεση Τουρισμού παγκοσμίως, που ολοκληρώθηκε στο Βερολίνο την Κυριακή 10 Μαρτίου 2019. Το δίκτυο περιπατητικών και ποδηλατικών διαδρομών, η εμπειρία του island hopping, η ιδιαίτερη μορφολογία των 24 νησιών των Λειψών, οι «πράσινες» οικολογικές πρωτοβουλίες και το απαράμιλλο φυσικό κάλλος στις δεκάδες παραλίες του νησιού της θεάς Καλυψούς, ήταν τα στοιχεία που κέντρισαν το ενδιαφέρον συντακτών ταξιδιωτικών οδηγών, δημοφιλών Γερμανών bloggers ειδικών μορφών Τουρισμού και επαγγελματιών. Αξίζει να σημειωθεί το ενδιαφέρον δημοσιογράφων από Γερμανία και Γαλλία για τη δυνατότητα οργάνωσης εξωτικών γάμων στο νησί, καθώς και η πρόθεση για εξοικείωση με τον προορισμό από καθιερωμένο ταξιδιωτικό γραφείο σπεσιαλίστα σε πακέτα περιπατητικού Τουρισμού & yachting.
«Εργαλεία» για την πιο παραστατική ανάδειξη του νησιού σε Γερμανούς εν δυνάμει ταξιδιώτες αλλά και εμπορικούς επισκέπτες στην έκθεση, αποτέλεσαν οι εικόνες του φόντου του περιπτέρου αλλά και το εντυπωσιακό άρθρο με τις άρτιες φωτογραφίες υψηλής αισθητικής στο ταξιδιωτικό blog για ανεξερεύνητους παραδείσους, που προκλήθηκε έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου το περασμένο καλοκαίρι, με τη στήριξη συμβούλων Τουριστικού μάρκετινγκ. «Η τόνωση της εξωστρέφειας του χαρισματικού τόπου μας απαιτεί σύστημα και προεργασία, πράγμα που αποδίδει, όπως αποδεικνύεται από τους φίλους και υποστηρικτές που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα, μετά από κάθε στοχευμένη μας ενέργεια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Λειψών κ. Φώτης Μάγγος που ετοιμάζεται με την ομάδα συνεργατών του για την επόμενη εξειδικευμένη δράση στο εξωτερικό το προσεχές διάστημα.
«Εργαλεία» για την πιο παραστατική ανάδειξη του νησιού σε Γερμανούς εν δυνάμει ταξιδιώτες αλλά και εμπορικούς επισκέπτες στην έκθεση, αποτέλεσαν οι εικόνες του φόντου του περιπτέρου αλλά και το εντυπωσιακό άρθρο με τις άρτιες φωτογραφίες υψηλής αισθητικής στο ταξιδιωτικό blog για ανεξερεύνητους παραδείσους, που προκλήθηκε έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου το περασμένο καλοκαίρι, με τη στήριξη συμβούλων Τουριστικού μάρκετινγκ. «Η τόνωση της εξωστρέφειας του χαρισματικού τόπου μας απαιτεί σύστημα και προεργασία, πράγμα που αποδίδει, όπως αποδεικνύεται από τους φίλους και υποστηρικτές που κερδίζουμε μέρα με τη μέρα, μετά από κάθε στοχευμένη μας ενέργεια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Λειψών κ. Φώτης Μάγγος που ετοιμάζεται με την ομάδα συνεργατών του για την επόμενη εξειδικευμένη δράση στο εξωτερικό το προσεχές διάστημα.