Δυναμικά έχει ξεκινήσει η υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας προβολής της Τήνου για την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, μέσω ενός μίγματος επικοινωνίας που στηρίζεται στο marketing plan του νησιού. Αυτή τη χρονιά, πέρα από τα παραδοσιακά μέσα, τις εκθέσεις, τις επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού και την επικοινωνία μέσω των social media δημιουργήθηκε digital branded video content μετά από απόφαση του Δήμου να επενδύσει στην παραγωγή μοντέρνου και ποιοτικού περιεχομένου.
Έτσι, πέρα από τις επιτυχημένες εκθεσιακές παρουσίες όπου πραγματοποιήθηκαν επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, η «Μούσα του Αιγαίου» έγινε πηγή έμπνευσης για την ομάδα της εταιρείας THE STORY TAILORS που ανέλαβε να αναπτύξει πρωτότυπο story telling περιεχόμενο με τη δημιουργία δέκα μικρών ταξιδιωτικών video, προσδοκώντας στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές παράλληλα με την παρουσίαση ενός πλουσιότερου brand experience.
Η κινηματογράφηση έγινε τον περασμένο Ιούνιο με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Δήμου αλλά και των επαγγελματικών φορέων του νησιού.
Η Τήνος για οικογένειες και ζευγάρια, τα μαγευτικά χωριά αλλά και οι παραλίες της, οι δραστηριότητες αλλά και το ταξίδι στην πλούσια πολιτιστική παράδοση την ιστορία και τη γεύση, συνθέτουν ένα μοναδικό μωσαϊκό εμπειριών που μέσα από τα video ξεδιπλώνεται στα μάτια του θεατή.
To περιεχόμενο προβάλλεται μέσα από το κανάλι του Δήμου Τήνου στο youtube Tinos island The Aegean Muse και στις εκθέσεις τουρισμού ενώ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται ψηφιακή καμπάνια στα social media και διεθνή μέσα με μεγάλη επισκεψιμότητα.
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Νατάσα Δεληγιάννη δήλωσε ότι «Η Τήνος για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στην επικοινωνία της με αυτή τη σημαντική δράση αφού, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις επικοινωνίας εφαρμόζει με συστηματικό τρόπο το marketing plan. Χτίζουμε συνέχεια σε περιεχόμενο τη δημιουργική ιδέα «Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου» για να παρουσιάσουμε με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του νησιού.
Έτσι, πέρα από τις επιτυχημένες εκθεσιακές παρουσίες όπου πραγματοποιήθηκαν επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, η «Μούσα του Αιγαίου» έγινε πηγή έμπνευσης για την ομάδα της εταιρείας THE STORY TAILORS που ανέλαβε να αναπτύξει πρωτότυπο story telling περιεχόμενο με τη δημιουργία δέκα μικρών ταξιδιωτικών video, προσδοκώντας στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές παράλληλα με την παρουσίαση ενός πλουσιότερου brand experience.
Η κινηματογράφηση έγινε τον περασμένο Ιούνιο με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Δήμου αλλά και των επαγγελματικών φορέων του νησιού.
Η Τήνος για οικογένειες και ζευγάρια, τα μαγευτικά χωριά αλλά και οι παραλίες της, οι δραστηριότητες αλλά και το ταξίδι στην πλούσια πολιτιστική παράδοση την ιστορία και τη γεύση, συνθέτουν ένα μοναδικό μωσαϊκό εμπειριών που μέσα από τα video ξεδιπλώνεται στα μάτια του θεατή.
To περιεχόμενο προβάλλεται μέσα από το κανάλι του Δήμου Τήνου στο youtube Tinos island The Aegean Muse και στις εκθέσεις τουρισμού ενώ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται ψηφιακή καμπάνια στα social media και διεθνή μέσα με μεγάλη επισκεψιμότητα.
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κυρία Νατάσα Δεληγιάννη δήλωσε ότι «Η Τήνος για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στην επικοινωνία της με αυτή τη σημαντική δράση αφού, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις επικοινωνίας εφαρμόζει με συστηματικό τρόπο το marketing plan. Χτίζουμε συνέχεια σε περιεχόμενο τη δημιουργική ιδέα «Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου» για να παρουσιάσουμε με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του νησιού.