Κλιμάκιο της Google και συγκεκριμένα του τμήματος Grow Greek Tourism επισκέφθηκε την Έδεσσα για την ταυτοποίηση των χώρων αξιοθεάτων για την διευκόλυνση των επισκεπτών της Έδεσσας και της Ορεινής Πέλλας.
Ειδικότερα οι άνθρωποι της Google έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον στο να ανταποκρίνεται ο προορισμός σε επίπεδο πληροφόρησης σχετιζόμενο με την κάρτα πόλης της Έδεσσας, την Edessa City Card που αναπτύχθηκε και υποστηρίζεται από το τμήμα Πολιτιστικού Τουρισμού της Δημοτικής Επιχείρησης Έδεσσας του Δήμου Έδεσσας. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο πολιτιστικού τουρισμού κ.Ευάγγελο Κυριακού, η Edessa City Card όπως και οι τεχνολογίες αξιοθεάτων της Google κινούνται στην κατεύθυνση εξυπηρέτησης των επισκεπτών προκειμένου η εμπειρία να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και ταυτόχρονα αλληλεπιδραστική. Με δεδομένο πάνω από τα 2/3 των επισκεπτών παγκοσμίως κινούνται μεμονωμένα όλα τα εργαλεία ψηφιακά και συμβατικά θα πρέπει να μπορούν να υποστηρίζουν όσο τον δυνατόν καλύτερα και τον επισκέπτη και τον προορισμό προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Σημειώνεται ότι η Edessa City Card βοηθά τους επισκέπτες να γνωρίσουν εύκολα και οικονομικά τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, τον πολιτισμό και την γαστρονομία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και παράλληλα βοηθούν τον προορισμό να παρέχει υπηρεσίες δικτύωσης και εμπειριών 365 μέρες το χρόνο. Η κάρτα πόλης διατίθεται από το δικτυακό τόπο της Έδεσσας και ήδη την προμηθεύονται επισκέπτες της περιοχής ενώ θα διευκολύνει σημαντικά τις μαθητικές εκδρομές και τα συνέδρια που οργανώνονται στην περιοχή. Μια καλή πρακτική, η οποία πρόσφατα πήρε πανελλήνιο αργυρό βραβείο, και που καλά είναι να εισαχθεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδα στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του Ελληνικού Τουρισμού.
Ειδικότερα οι άνθρωποι της Google έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον στο να ανταποκρίνεται ο προορισμός σε επίπεδο πληροφόρησης σχετιζόμενο με την κάρτα πόλης της Έδεσσας, την Edessa City Card που αναπτύχθηκε και υποστηρίζεται από το τμήμα Πολιτιστικού Τουρισμού της Δημοτικής Επιχείρησης Έδεσσας του Δήμου Έδεσσας. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο πολιτιστικού τουρισμού κ.Ευάγγελο Κυριακού, η Edessa City Card όπως και οι τεχνολογίες αξιοθεάτων της Google κινούνται στην κατεύθυνση εξυπηρέτησης των επισκεπτών προκειμένου η εμπειρία να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένη και ταυτόχρονα αλληλεπιδραστική. Με δεδομένο πάνω από τα 2/3 των επισκεπτών παγκοσμίως κινούνται μεμονωμένα όλα τα εργαλεία ψηφιακά και συμβατικά θα πρέπει να μπορούν να υποστηρίζουν όσο τον δυνατόν καλύτερα και τον επισκέπτη και τον προορισμό προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Σημειώνεται ότι η Edessa City Card βοηθά τους επισκέπτες να γνωρίσουν εύκολα και οικονομικά τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, τον πολιτισμό και την γαστρονομία της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και παράλληλα βοηθούν τον προορισμό να παρέχει υπηρεσίες δικτύωσης και εμπειριών 365 μέρες το χρόνο. Η κάρτα πόλης διατίθεται από το δικτυακό τόπο της Έδεσσας και ήδη την προμηθεύονται επισκέπτες της περιοχής ενώ θα διευκολύνει σημαντικά τις μαθητικές εκδρομές και τα συνέδρια που οργανώνονται στην περιοχή. Μια καλή πρακτική, η οποία πρόσφατα πήρε πανελλήνιο αργυρό βραβείο, και που καλά είναι να εισαχθεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδα στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του Ελληνικού Τουρισμού.