Στην τελική ευθεία βρίσκεται το έργο του μετρό της Θεσσαλονίκης, με την εικόνα από τις εγκαταστάσεις να είναι σαφώς ομορφότερη καθώς έχουν αφαιρεθεί οι λαμαρίνες και πλέον οι πολίτες είναι σε θέση να δουν και τα αρχαία που βρέθηκαν κατά τη διάρκεια των ανασκαφών, όπως κίονες και πλακόστρωτα του 6ου αιώνα.
«Το μετρό βρίσκεται στην τελευταία του φάση, ήδη γίνονται δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών. Έχει μείνει σε εκκρεμότητα το υπόλοιπο της πλατείας Σοφίας και του σταθμού της Βενιζέλου» δήλωσε μιλώντας στο MEGA ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Έρχονται οι νέοι συρμοί χωρίς οδηγό στο Μετρό της Αθήνας - Πότε θα ξεκινήσουν
Ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα περίπου 30 εκατομμυρίων ευρώ στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπου θα γίνουν αναπλάσεις των γύρω περιοχών που ταλαιπωρήθηκαν αρκετά τα τελευταία 15 χρόνια λόγω των έργων του μετρό. «Είναι ένα μετρό δύο γενιές μετά το μετρό της Αθήνας, είναι ένα αντίστοιχο του μετρό της Κοπεγχάγης και θα λειτουργεί χωρίς οδηγούς, θα είναι driveless» επισήμανε ο κ. Ζέρβας.
Σε ό,τι αφορά τη διαδρομή των συρμών θα ξεκινάει από τον σιδηροδρομικό σταθμό των τρένων και θα φτάνει σε πρώτη φάση ως τη Νέα Ελβετία και ύστερα από έξι μήνες θα ανοίξουν και οι πέντε σταθμοί της Καλαμαριάς. «Έχουμε δεσμευτεί έως το τέλος του 2023 να λειτουργεί ο σταθμός και θα χαρώ πολύ να είμαι αυτός που θα κόψει το πρώτο εισιτήριο» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.
«Το μετρό βρίσκεται στην τελευταία του φάση, ήδη γίνονται δοκιμαστικές διαδρομές των συρμών. Έχει μείνει σε εκκρεμότητα το υπόλοιπο της πλατείας Σοφίας και του σταθμού της Βενιζέλου» δήλωσε μιλώντας στο MEGA ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Έρχονται οι νέοι συρμοί χωρίς οδηγό στο Μετρό της Αθήνας - Πότε θα ξεκινήσουν
Ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στο πρόγραμμα περίπου 30 εκατομμυρίων ευρώ στο Ταμείο Ανάκαμψης, όπου θα γίνουν αναπλάσεις των γύρω περιοχών που ταλαιπωρήθηκαν αρκετά τα τελευταία 15 χρόνια λόγω των έργων του μετρό. «Είναι ένα μετρό δύο γενιές μετά το μετρό της Αθήνας, είναι ένα αντίστοιχο του μετρό της Κοπεγχάγης και θα λειτουργεί χωρίς οδηγούς, θα είναι driveless» επισήμανε ο κ. Ζέρβας.
Σε ό,τι αφορά τη διαδρομή των συρμών θα ξεκινάει από τον σιδηροδρομικό σταθμό των τρένων και θα φτάνει σε πρώτη φάση ως τη Νέα Ελβετία και ύστερα από έξι μήνες θα ανοίξουν και οι πέντε σταθμοί της Καλαμαριάς. «Έχουμε δεσμευτεί έως το τέλος του 2023 να λειτουργεί ο σταθμός και θα χαρώ πολύ να είμαι αυτός που θα κόψει το πρώτο εισιτήριο» δήλωσε ο κ. Ζέρβας.