Συμπεριφορά καταναλωτή, Neuromarketing και Team building:
Τρία συναρπαστικά σεμινάρια έρχονται στο INNOVATHENS
& μέσω live streaming!
Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2020
*Για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων – Απαραίτητη η προεγγραφή
Πώς επηρεάζει η συμπεριφορά του καταναλωτή τη χάραξη επιτυχημένου marketing; Τι σχέση έχει το Neuromarketing με την ανάπτυξη μιας επιχείρησης; Τι χρειάζεται για να γίνει κανείς καλός… team leader;
Το INNOVATHENS Powered by Samsung διοργανώνει τρία σύγχρονα και εποικοδομητικά επιμορφωτικά σεμινάρια στον χώρο του INNOVATHENS για συγκεκριμένο αριθμό συμμετεχόντων, τα οποία είναι διαθέσιμα και μέσω live streaming.
Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο «Συμπεριφορά Καταναλωτή» που στόχο έχει να φέρει τους ενδιαφερόμενους σε επαφή με τον κλάδο και τη σχέση του με τη χάραξη στρατηγικής marketing, ενώ την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τι είναι το «Neuromarketing» και πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Την Τρίτη 6 Οκτωβρίου, οι… team leaders του μέλλοντος θα μυηθούν στα μυστικά που έχει το «Χτίσιμο εργασιακής ομάδας».
Την εισήγηση των σεμιναρίων θα κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, κάτοχος διδακτορικού στο marketing management και πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Έχει τρεις μετα-διδακτορικούς τίτλους στην συμπεριφορά καταναλωτή, στο digital branding και στον τομέα του personalization fields in digital campaigns, ενώ στην ακαδημαϊκή του καριέρα μετρά χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.
*Για να παρακολουθήσεις τα σεμινάρια μέσω live streaming, κάνε κλικ εδώ.
#INNOVATHENS
#INNOVATHENSworkshops
Αναλυτικά τα σεμινάρια:
Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behavior)
22.09.2020 | 17.00-18.30
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές-εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών marketing.
Θεματολογία Εισήγησης
• Εισαγωγή στη συμπεριφορά καταναλωτή
• Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα
• Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης
• Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
• Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών.
Neuromarketing
29.09.2020 | 17.00-18.30
Το Neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο αντίδρασης του κατά τις αγορές. Το Marketing μέσω της διαφορετικής οπτικής γωνίας του Neuromarketing μας δείχνει τον τρόπο λειτουργίας για την ανάπτυξη προϊόντων ή υπηρεσιών. Επιπλέον, θα γνωρίσουμε τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αδυναμίες των διαθέσιμων τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου και του σχετικού χρόνου, πόρων και κόστους.
Τέλος, θα γίνει πρακτική εφαρμογή στα Digital κανάλια πωλήσεων E-shop και τον χρόνο παραμονής του καταναλωτή στο «καλάθι των αγορών» (Real Consumer Analytics Buying Decisions).
Θεματολογία Εισήγησης
• Τι είναι το neuromarketing - Ο ανθρώπινος εγκέφαλος
• Συναίσθημα και απόφαση αγοράς προϊόντων/υπηρεσιών
• Neuro-Ethics
• Neuromarketing σε σχέση με την τιμή και το προϊόν
• Neuromarketing & branding
• Neuromarketing & συμπεριφορά καταναλωτή
Απευθύνεται σε marketers, product managers, συμβούλους marketing, φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και σπουδάζουν marketing, διοίκηση επιχειρήσεων ή/και συμπεριφορά καταναλωτή, σε όσους επιθυμούν να μάθουν το πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές και το πώς αγοράζουν.
Χτίσιμο Εργασιακής Ομάδας
06.10.2020 | 17.00-18.30
Θεματολογία Εισήγησης
• Τι είναι και πώς χτίζεται μια ομάδα
Team leader job description / Τι χρειάζομαι για να ηγηθώ της ομάδας:
• Team management, leadership, project management
• Communication skills, selling skills, organization skills, flexible thinking
• Crisis management, decision making skills
Δουλεύοντας ως team leader μπορώ να:
• Επικοινωνώ αποτελεσματικά και να εργάζομαι σε ομάδες,
• να διοικώ τον εαυτό μου και να έχω δημιουργική σκέψη,
• να διαχειρίζομαι «κρίσεις» και να σκέφτομαι στρατηγικά,
• να μπορώ να έχω coaching skills και να δίνω κίνητρα και έμπνευση στην ομάδα.
Απευθύνεται και στοχεύει στην εξοικείωση του τι είναι ομάδα:
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες & ιδιώτες που χρειάζονται τεχνικές δημιουργίας και ανάπτυξης των ομάδων εργασίας τους,
• σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να ηγηθούν ουσιαστικά στις ομάδες εργασίας,
• σε όλους όλοι πιστεύουν στην ομαδική εργασία (team work),
• σε όλους όσοι θέλουν να μάθουν τα χαρακτηριστικά του «ηγέτη».
Πληροφορίες:
Ημερομηνίες: 22, 29 Σεπτεμβρίου και 6 Οκτωβρίου 2020
Ώρες: 17.00-18.30
***Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προεγγραφή. Θα σας αποσταλεί e-mail για την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας. Τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική κατά την είσοδό σας στην Τεχνόπολη καθώς και σε όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Τρία συναρπαστικά σεμινάρια έρχονται στο INNOVATHENS
& μέσω live streaming!
Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2020
*Για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων – Απαραίτητη η προεγγραφή
Πώς επηρεάζει η συμπεριφορά του καταναλωτή τη χάραξη επιτυχημένου marketing; Τι σχέση έχει το Neuromarketing με την ανάπτυξη μιας επιχείρησης; Τι χρειάζεται για να γίνει κανείς καλός… team leader;
Το INNOVATHENS Powered by Samsung διοργανώνει τρία σύγχρονα και εποικοδομητικά επιμορφωτικά σεμινάρια στον χώρο του INNOVATHENS για συγκεκριμένο αριθμό συμμετεχόντων, τα οποία είναι διαθέσιμα και μέσω live streaming.
Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το σεμινάριο «Συμπεριφορά Καταναλωτή» που στόχο έχει να φέρει τους ενδιαφερόμενους σε επαφή με τον κλάδο και τη σχέση του με τη χάραξη στρατηγικής marketing, ενώ την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου, οι συμμετέχοντες θα μάθουν τι είναι το «Neuromarketing» και πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Την Τρίτη 6 Οκτωβρίου, οι… team leaders του μέλλοντος θα μυηθούν στα μυστικά που έχει το «Χτίσιμο εργασιακής ομάδας».
Την εισήγηση των σεμιναρίων θα κάνει ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, κάτοχος διδακτορικού στο marketing management και πτυχιούχος στην επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Έχει τρεις μετα-διδακτορικούς τίτλους στην συμπεριφορά καταναλωτή, στο digital branding και στον τομέα του personalization fields in digital campaigns, ενώ στην ακαδημαϊκή του καριέρα μετρά χιλιάδες ώρες διαλέξεων σε Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική.
*Για να παρακολουθήσεις τα σεμινάρια μέσω live streaming, κάνε κλικ εδώ.
#INNOVATHENS
#INNOVATHENSworkshops
Αναλυτικά τα σεμινάρια:
Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behavior)
22.09.2020 | 17.00-18.30
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες το αντικείμενο και τις μεθόδους του συγκεκριμένου επιστημονικού κλάδου και να γνωρίσουν τις κλασικές και σύγχρονες θεωρητικές-εμπειρικές προσεγγίσεις στη μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή και τη σημασία τους για τη χάραξη αποτελεσματικών στρατηγικών marketing.
Θεματολογία Εισήγησης
• Εισαγωγή στη συμπεριφορά καταναλωτή
• Εσωτερικές διαδικασίες: επεξεργασία πληροφοριών, αντίληψη, μάθηση, μνήμη, κίνητρα, αυτο-εικόνα, προσωπικότητα, τρόπος ζωής (lifestyle), στάσεις, συναισθήματα
• Εξωτερικές επιδράσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς: δημογραφικά και κοινωνικά χαρ/κα, αξίες, κουλτούρα, ομάδες αναφοράς, καθοδηγητές γνώμης
• Διαδικασίες λήψης αγοραστικών αποφάσεων: στάδια λήψης αγοραστικών αποφάσεων, τύποι αγοραστικών αποφάσεων, ανάμειξη καταναλωτή και διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων
• Θεωρία και μέθοδοι τμηματοποίησης της αγοράς καταναλωτών.
Neuromarketing
29.09.2020 | 17.00-18.30
Το Neuromarketing μας δίνει μια νέα μοναδική οπτική γωνία στη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου και τον τρόπο αντίδρασης του κατά τις αγορές. Το Marketing μέσω της διαφορετικής οπτικής γωνίας του Neuromarketing μας δείχνει τον τρόπο λειτουργίας για την ανάπτυξη προϊόντων ή υπηρεσιών. Επιπλέον, θα γνωρίσουμε τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αδυναμίες των διαθέσιμων τεχνικών, συμπεριλαμβανομένου και του σχετικού χρόνου, πόρων και κόστους.
Τέλος, θα γίνει πρακτική εφαρμογή στα Digital κανάλια πωλήσεων E-shop και τον χρόνο παραμονής του καταναλωτή στο «καλάθι των αγορών» (Real Consumer Analytics Buying Decisions).
Θεματολογία Εισήγησης
• Τι είναι το neuromarketing - Ο ανθρώπινος εγκέφαλος
• Συναίσθημα και απόφαση αγοράς προϊόντων/υπηρεσιών
• Neuro-Ethics
• Neuromarketing σε σχέση με την τιμή και το προϊόν
• Neuromarketing & branding
• Neuromarketing & συμπεριφορά καταναλωτή
Απευθύνεται σε marketers, product managers, συμβούλους marketing, φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και σπουδάζουν marketing, διοίκηση επιχειρήσεων ή/και συμπεριφορά καταναλωτή, σε όσους επιθυμούν να μάθουν το πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές και το πώς αγοράζουν.
Χτίσιμο Εργασιακής Ομάδας
06.10.2020 | 17.00-18.30
Θεματολογία Εισήγησης
• Τι είναι και πώς χτίζεται μια ομάδα
Team leader job description / Τι χρειάζομαι για να ηγηθώ της ομάδας:
• Team management, leadership, project management
• Communication skills, selling skills, organization skills, flexible thinking
• Crisis management, decision making skills
Δουλεύοντας ως team leader μπορώ να:
• Επικοινωνώ αποτελεσματικά και να εργάζομαι σε ομάδες,
• να διοικώ τον εαυτό μου και να έχω δημιουργική σκέψη,
• να διαχειρίζομαι «κρίσεις» και να σκέφτομαι στρατηγικά,
• να μπορώ να έχω coaching skills και να δίνω κίνητρα και έμπνευση στην ομάδα.
Απευθύνεται και στοχεύει στην εξοικείωση του τι είναι ομάδα:
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες & ιδιώτες που χρειάζονται τεχνικές δημιουργίας και ανάπτυξης των ομάδων εργασίας τους,
• σε φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να ηγηθούν ουσιαστικά στις ομάδες εργασίας,
• σε όλους όλοι πιστεύουν στην ομαδική εργασία (team work),
• σε όλους όσοι θέλουν να μάθουν τα χαρακτηριστικά του «ηγέτη».
Πληροφορίες:
Ημερομηνίες: 22, 29 Σεπτεμβρίου και 6 Οκτωβρίου 2020
Ώρες: 17.00-18.30
***Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Απαραίτητη η προεγγραφή. Θα σας αποσταλεί e-mail για την επιβεβαίωση της συμμετοχής σας. Τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική κατά την είσοδό σας στην Τεχνόπολη καθώς και σε όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.