Οι «Οδύσσειες», η επετειακή περιοδική έκθεση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου για τα 150 χρόνια από τη θεμελίωσή του, ολοκληρώνεται το Σάββατο 24 Μαρτίου 2018. Η έκθεση εγκαινιάστηκε στις 3 Οκτωβρίου του 2016 και λόγω της εξαιρετικής αποδοχής της από τον κόσμο παρατάθηκε έως και τις 24 Μαρτίου 2018. Ενδεικτικά το έτος 2017, κατά τον οποίο η έκθεση «Οδύσσειες» λειτούργησε καθόλη τη διάρκειά του, για πρώτη φορά ο αριθμός των επισκεπτών ξεπέρασε το μισό εκατομμύριο (545.565).
Οι συνολικά 706.034 επισκέπτες που απόλαυσαν την έκθεση μέχρι σήμερα άφησαν ενθουσιώδη σχόλια στο βιβλίο επισκεπτών, τα οποία μπορεί κανείς να διατρέξει στην ηλεκτρονική έκδοση του βιβλίου επισκεπτών. Σύντομα θα αναρτηθεί επίσης στην ιστοσελίδα του μουσείου, βίντεο παρουσίασης της έκθεσης «Οδύσσειες», προκειμένου να εξακολουθήσει να είναι προσβάσιμη στο κοινό σε ψηφιακή μορφή.
Η έκθεση «Οδύσσειες» αποτελεί τον κατευθυντήριο άξονα της εκθεσιακής τριλογίας με την οποία το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο γιόρτασε την ιστορική παρουσία του.
Η εκθεσιακή τριλογία θα ολοκληρωθεί με την περιοδική έκθεση «Οι αμέτρητες όψεις του ωραίου», που προγραμματίζεται να ανοίξει στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στις αρχές Μαΐου 2018 και επιχειρεί να αποτυπώσει τη διαρκώς μεταβαλλόμενη εικόνα του ωραίου στην τέχνη από τη νεολιθική περίοδο μέχρι την ύστερη αρχαιότητα.
Οι συνολικά 706.034 επισκέπτες που απόλαυσαν την έκθεση μέχρι σήμερα άφησαν ενθουσιώδη σχόλια στο βιβλίο επισκεπτών, τα οποία μπορεί κανείς να διατρέξει στην ηλεκτρονική έκδοση του βιβλίου επισκεπτών. Σύντομα θα αναρτηθεί επίσης στην ιστοσελίδα του μουσείου, βίντεο παρουσίασης της έκθεσης «Οδύσσειες», προκειμένου να εξακολουθήσει να είναι προσβάσιμη στο κοινό σε ψηφιακή μορφή.
Η έκθεση «Οδύσσειες» αποτελεί τον κατευθυντήριο άξονα της εκθεσιακής τριλογίας με την οποία το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο γιόρτασε την ιστορική παρουσία του.
Η εκθεσιακή τριλογία θα ολοκληρωθεί με την περιοδική έκθεση «Οι αμέτρητες όψεις του ωραίου», που προγραμματίζεται να ανοίξει στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στις αρχές Μαΐου 2018 και επιχειρεί να αποτυπώσει τη διαρκώς μεταβαλλόμενη εικόνα του ωραίου στην τέχνη από τη νεολιθική περίοδο μέχρι την ύστερη αρχαιότητα.