Friday, 22 November 2024, 23:02

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Κικίλιας: Στρατηγική μας στόχευση η τουριστική ανάπτυξη όλων των Περιφερειών της χώρας, προς όφελος της ελληνικής οικογένειας

    Κικίλιας: Στρατηγική μας στόχευση η τουριστική ανάπτυξη όλων των Περιφερειών της χώρας, προς όφελος της ελληνικής οικογένειας

    Σημεία ομιλίας Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια για το νομοσχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου

    Τουριστική ανάπτυξη σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας

    Η πολιτική στόχευση και η στρατηγική μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα και τα εργαλεία έτσι ώστε όλες οι Περιφέρειες, όλοι οι Δήμοι και όλα τα μοναδικού κάλλους γεωγραφικά σημεία της χώρας μας, να αναπτύξουν το τουριστικό τους προϊόν.

    Το νομοσχέδιο αυτό δεν είναι πεδίο πολιτικών ή μικροπολιτικών αντιπαραθέσεων, γιατί έχει κάτι το οποίο θεωρώ ότι υπηρετούμε όλοι: Το τουριστικό μοντέλο το οποίο εξελίσσεται και στο οποίο προσθέτουμε νέα εργαλεία, αποτελεί ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, καθώς το 25% του ΑΕΠ της χώρας έμμεσα ή άμεσα προέρχεται από τον τουρισμό.

    Με τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού θα προσελκύουμε ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου προς όφελος της ελληνικής οικογένειας

    Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα να δημιουργηθούν πρότυποι τουριστικοί προορισμοί ολοκληρωμένης διαχείρισης, δηλαδή οργανισμοί διαχείρισης και προώθησης του προορισμού και να υπάρξουν και παρατηρητήρια βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

    Να μπορέσουν έτσι να προβληθούν καλύτερα οι προορισμοί, να προσελκύσουν ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου σε ένα μοντέλο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, προς όφελος των ανθρώπων οι οποίοι ως επάγγελμα ή μέσω μιας οικογενειακής επιχείρησης ασχολούνται με τον τουρισμό.

    Η στρατηγική του νομοσχεδίου είναι να επιστρέψει ο πλούτος, να επιστρέψει το κέρδος από την προσπάθεια αυτή στην ελληνική οικογένεια, στην ελληνική κοινωνία.

    Θα χρησιμοποιήσουμε τις βέλτιστες πρακτικές που μπορούμε να έχουμε, προκειμένου αυτοί οι προορισμοί να προβληθούν. Και αυτά είναι εργαλεία τα οποία μπορούν να ενώσουν και να συνθέσουν τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα Επιμελητήρια, τα ξενοδοχεία, τον ιδιωτικό τομέα, τους τουριστικούς πράκτορες, τα tour operators, τις αεροπορικές εταιρίες, όλους τους φορείς οι οποίοι ενδιαφέρονται πραγματικά και εμπλέκονται στο τουριστικό προϊόν, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και το εμπόριο που είναι σημαντικό, αναπόσπαστο κομμάτι του τουριστικού προϊόντος.

    Η ανάπτυξη των ιαματικών πηγών συνδέεται με την ευεξία, τον υγιεινό τρόπο ζωής και το wellness – Δεν παίρνουμε τις ιαματικές πηγές από τους Δήμους, η ανώνυμη εταιρεία που θα τις εκμεταλλευτεί προέκυψε με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ

    Σχετικά με τις ιαματικές πηγές, υπάρχει μια ολόκληρη κουλτούρα με τον τρόπο με τον οποίο συνδέονται με την ευεξία, τον υγιεινό τρόπο ζωής και το wellness. Συγκεκριμένα κέντρα στα οποία μπορεί να προσέλθει ένας ταξιδιώτης ή πολίτης, να μπορέσει να κάνει συγκεκριμένες ιατρικές και εργαστηριακές εξετάσεις, τα οποία αποφέρουν τεράστιο εισόδημα στη βόρεια Ευρώπη, ειδικά στην Γερμανία και στην Αυστρία.

    Δεν παίρνουμε τις ιαματικές πηγές από τους Δήμους. Οι Δήμοι πρέπει να μπορέσουν να τις αναπτύξουν, αλλιώς, πάλι με μετοχολόγιο το οποίο ανήκει 100% στο ελληνικό Κράτος και στους Δήμους, να περάσουν τις ιαματικές πηγές σε αυτή την ανώνυμη εταιρεία. Η εταιρεία έγινε έπειτα από διαβούλευση με την ΚΕΔΕ και συμφώνησαν όλοι οι Δήμοι προκειμένου να τις εκμεταλλευτούν. Το ζητούν και πάρα πολλοί εγχώριοι και εξωχώριοι επενδυτές που θα ήθελαν να επιστρέψουν τις επενδύσεις τους στην τοπική κοινωνία.

    Το σχέδιο εντάσσεται σε μία οριζόντια στρατηγική ανάπτυξης για να έρθει να επικαθίσει πάνω σε αυτό, όπως έχει προβλέψει η ελληνική Κυβέρνηση, το Ταμείο Ανάκαμψης, το RRF, με 320 εκατομμύρια ευρώ που θα επενδυθούν σε μαρίνες, λιμάνια, χιονοδρομικά κέντρα, ιαματικές πηγές, πρόσβαση των ΑμεΑ σε παραλίες και κέντρα, ψηφιοποίηση των βασικών δομών του τουρισμού, όπως του ΕΟΤ.

    Σε άμεσο χρονικό διάστημα θα λυθεί το μεγάλο πρόβλημα του ναυαγίου στη Ζάκυνθο και θα καταστεί βιώσιμο, υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν

    Ένα πρόβλημα κληρονομείται εδώ και πολλά – πολλά χρόνια, που οι αρμόδιοι φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και λοιποί φορείς στη Ζάκυνθο δεν μπόρεσαν να λύσουν: Το θέμα του ναυαγίου.

    Καλείται κεντρικά η οργανωμένη Πολιτεία να βρει έναν τρόπο να λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα. Έχουν χαθεί ανθρώπινες ζωές από ατυχήματα στην περιοχή. Το ναυάγιο, ένας δημοφιλής προορισμός, ο νούμερο 2 πιο φωτογραφημένος προορισμός στην Ελλάδα, είναι μη προσβάσιμος επί δύο χρόνια και κινδυνεύουν και οι τουρίστες και οι κάτοικοι του νησιού.

    Θα κάνω ό,τι ανθρωπίνως μπορεί να γίνει και στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μου, νομοθετώντας έτσι ώστε να διασφαλιστεί η πρόσβαση στη συγκεκριμένη περιοχή του ναυαγίου και να μην κινδυνεύει κανένας συμπολίτης μας, ούτε ταξιδιώτης. Να είναι το ναυάγιο τουριστικό προϊόν βιώσιμο και πολύ υψηλής ποιότητας.

    Στο άμεσο χρονικό διάστημα και μόλις είμαστε έτοιμοι θα ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον όποιον αυτό θα γίνει. Με διαφάνεια, καθαρότητα, με πρόγραμμα, οργανωμένα και αποτελεσματικά. Και σε καμία περίπτωση δεν θα προσβάλλει ούτε το νησί, ούτε την παράδοσή του, ούτε τους κατοίκους του.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη