Friday, 22 November 2024, 03:02

Αθήνα: 14°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε το στοίχημα του 2021

    Ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε το στοίχημα του 2021

    Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης παρουσίασε την αποτίμηση της τουριστικής περιόδου του 2021 αλλά και τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού για το επόμενο διάστημα, μιλώντας στο 3o συνέδριο Nextisnow 2021: «Ελληνικός Τουρισμός, μια εθνική υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές».

    Τόνισε ότι κατά το 9μηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2021 τα έσοδα της Ελλάδας από τον τουρισμό έφτασαν το 55% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 (8,7 δισ. έναντι 16 δισ. του 2019 και 3,6 δισ. του 2020), υπερβαίνοντας τον στόχο του 50% που είχε θέσει η κυβέρνηση την άνοιξη. Όπως ανέφερε, η χώρα μας πέτυχε το αποτέλεσμα αυτό για δύο λόγους:

    - Πρώτον, επειδή είχε ξεκάθαρο σχέδιο για το άνοιγμα και τη λειτουργία του τουρισμού, όπως πχ την έγκαιρη ανακοίνωση ανοίγματος, τη στοχευμένη επικοινωνία του μηνύματος μας, το ψηφιακό πιστοποιητικό που ήταν πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης, τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις ταξιδιωτικές διαδικασίες και την οικονομική στήριξη επιχειρήσεων και εργαζόμενων, και

    - δεύτερον, εξαιτίας του γεγονότος ότι οι επιχειρήσεις, οι εργαζόμενοι, οι θεσμικοί φορείς (ΣΕΤΕ, ΞΕΕ, ΠΟΞ, HATTA, Ενώσεις Ξενοδόχων κά) και η Αυτοδιοίκηση A΄ και Β΄ βαθμού «έβαλαν πλάτη» για να εφαρμοστεί αυτό το σχέδιο.

    «Η Ελλάδα αντιμετωπίζεται από τον διεθνή Τύπο ως παράδειγμα διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης στον τομέα του τουρισμού» σημείωσε ο γγ ΕΟΤ και συμπλήρωσε: «Πολλές χώρες μάς έχουν επίσης ως παράδειγμα και ζητούν την τεχνογνωσία μας. Καταφέραμε να ανοίξουμε με ασφάλεια και να κρατήσουμε την σεζόν μέχρι τα μέσα του Νοεμβρίου. Τα καταφέραμε όλοι μαζί και αυτή η ενότητα του κλάδου απέναντι σε έναν στόχο είναι η μεγαλύτερη παρακαταθήκη για το μέλλον».

    O κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε ,ακόμη , στις προκλήσεις της επόμενης ημέρας, τονίζοντας πως παρά τα θετικά αποτελέσματα της σεζόν 2021 θα έχουμε δύσκολο χειμώνα και έχουμε να αντιμετωπίσουμε και τον αυξημένο ανταγωνισμό της επόμενης 5ετίας. Για τον λόγο αυτό οι προκλήσεις είναι μπροστά μας και χρειάζεται, όπως είπε, προστασία των φυσικών πόρων και του φυσικού περιβάλλοντος και λειτουργία της αγοράς, με σεβασμό στο περιβάλλον, με στόχο έως το 2030 τη βιωσιμότητα, ενίσχυση των δημόσιων υποδομών στους τουριστικούς προορισμούς σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και κίνητρα για βελτίωση και των ιδιωτικών υποδομών στους κλάδους της φιλοξενίας και των μεταφορών, αλλά και ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της τουριστικής εκπαίδευσης ειδικά για στελέχη του τουρισμού.

    «Η Ελλάδα συγκαταλέγεται μεταξύ των σημαντικότερων τουριστικών προορισμών του κόσμου. Έχουμε τους ανθρώπους οι οποίοι υπήρξαν οραματιστές και πρωτοπόροι στον τομέα του τουρισμού και κατάφεραν η χώρα μας να πρωταγωνιστεί. Και είμαστε υπερήφανοι γι΄ αυτό, όπως και για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίσαμε την υγειονομική κρίση. Αποδείξαμε ότι είμαστε για τα δύσκολα και με την ίδια αποτελεσματικότητα θα ανταποκριθούμε και στην επόμενη μέρα ώστε να κερδίσουμε και αυτό το κρίσιμο στοίχημα» κατέληξε.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη