Η Υπηρεσία ΕΟΤ Γερμανίας έλαβε μέρος σε ενημερωτικές εκδηλώσεις-roadshows που διοργάνωσε η εξειδικευμένη εταιρεία Expipoint σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας κατά το διάστημα 1-19 Νοεμβρίου, Με στόχο την περαιτέρω προώθηση στη γερμανική αγορά των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και της ποικιλομορφίας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όλες τις εποχές του χρόνου.
Αναλυτικότερα, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος στα roadshows που υλοποιήθηκαν στο Ντίσελντορφ (8 Νοεμβρίου), το Ντόρτμουντ (9 Νοεμβρίου), το Μίνστερ (10 Νοεμβρίου), την Κολωνία (11 Νοεμβρίου), το Άαχεν (12 Νοεμβρίου), το Μόναχο (15 Νοεμβρίου), την Νυρεμβέργη (16 Νοεμβρίου), την Φρανκφούρτη (17 Νοεμβρίου), το Μανχάιμ (18 Νοεμβρίου) και την Στουτγκάρδη (19 Νοεμβρίου), όπου συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη.
Κατά τη διάρκειά τους έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επίσης τα ειδικά διαμορφωμένα info desks του ΕΟΤ, όπου τους δόθηκαν διεξοδικότερες πληροφορίες για τη χώρα μας. Παράλληλα, στις συναντήσεις τους με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, και την αναπληρώτρια Προϊσταμένη, Αρετή Πρίνου, τα τουριστικά στελέχη της γερμανικής αγοράς αναφέρθηκαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το 2021, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αισιοδοξία τους για ανοδικές πωλήσεις το 2022.
Η εταιρεία Expipoint αποτελεί μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που αποσκοπεί στην ουσιαστική δικτύωση της τουριστικής βιομηχανίας (Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.ά.), με τους πωλητές υπηρεσιών ταξιδίων, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.
Τέλος, όλες οι εκδηλώσεις καλύφθηκαν δημοσιογραφικά από το κορυφαίο γερμανικό τουριστικό μέσο Touristik Aktuell
Αναλυτικότερα, ο ΕΟΤ έλαβε μέρος στα roadshows που υλοποιήθηκαν στο Ντίσελντορφ (8 Νοεμβρίου), το Ντόρτμουντ (9 Νοεμβρίου), το Μίνστερ (10 Νοεμβρίου), την Κολωνία (11 Νοεμβρίου), το Άαχεν (12 Νοεμβρίου), το Μόναχο (15 Νοεμβρίου), την Νυρεμβέργη (16 Νοεμβρίου), την Φρανκφούρτη (17 Νοεμβρίου), το Μανχάιμ (18 Νοεμβρίου) και την Στουτγκάρδη (19 Νοεμβρίου), όπου συμμετείχαν περίπου 30 τουριστικά γραφεία ανά πόλη.
Κατά τη διάρκειά τους έγιναν αναλυτικές παρουσιάσεις του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ενώ οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν επίσης τα ειδικά διαμορφωμένα info desks του ΕΟΤ, όπου τους δόθηκαν διεξοδικότερες πληροφορίες για τη χώρα μας. Παράλληλα, στις συναντήσεις τους με την Προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Γερμανίας, Νικολέτα Λεκανίδη, και την αναπληρώτρια Προϊσταμένη, Αρετή Πρίνου, τα τουριστικά στελέχη της γερμανικής αγοράς αναφέρθηκαν στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα για το 2021, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αισιοδοξία τους για ανοδικές πωλήσεις το 2022.
Η εταιρεία Expipoint αποτελεί μια καινούργια online επαγγελματική πλατφόρμα, που αποσκοπεί στην ουσιαστική δικτύωση της τουριστικής βιομηχανίας (Τ.Οs, αεροπορικές εταιρείες, εθνικούς οργανισμούς τουρισμού, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις κ.ά.), με τους πωλητές υπηρεσιών ταξιδίων, τα τουριστικά γραφεία και τους εργαζόμενους σε αυτά.
Τέλος, όλες οι εκδηλώσεις καλύφθηκαν δημοσιογραφικά από το κορυφαίο γερμανικό τουριστικό μέσο Touristik Aktuell