Saturday, 23 November 2024, 09:21

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας, ενισχύοντας τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου της πόλης

    Κικίλιας: Αναβαθμίζουμε το τουριστικό προϊόν της Αθήνας, ενισχύοντας τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου της πόλης

    Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Τουρισμού, με αντικείμενο τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

    Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Γιάννης Μιχαλόπουλος και ο Πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Θεόδωρος Βλάρας.

    Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο.

    Ενημέρωσε επίσης για τις πρόσφατες συμφωνίες που έκλεισε με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αυξάνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς και φυσικά προς την Αθήνα.

    Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του τουρισμού της πόλης μέσω των συμφωνιών αυτών, ενώ γνωστοποίησαν το αίτημά τους να χαρακτηριστούν τα καταστήματα της Πλάκας ως αμιγώς τουριστικά. Από την πλευρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών τόνισε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας η Περιφέρεια Αττικής έχει δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές του έτους. Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα από κοινού με τα συναρμόδια Υπουργεία.

    Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη