Saturday, 23 November 2024, 21:01

Αθήνα: 10°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Κικίλιας στην Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου: Πρέπει από τα τέλη Μαρτίου να είμαστε έτοιμοι

    Κικίλιας στην Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου: Πρέπει από τα τέλη Μαρτίου να είμαστε έτοιμοι

    Ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας απηύθυνε χαιρετισμό, μέσω τηλεδιάσκεψης, στην ετήσια γενική συνέλευση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου (ΕΞΡ).

    Ο κ. Κικίλιας ευχαρίστησε ιδιαίτερα τους ξενοδόχους της Ρόδου και τον Πρόεδρο της ΕΞΡ Μανώλη Μαρκόπουλο για τη λειτουργία των ξενοδοχείων καραντίνας που στήριξαν τη Ρόδο και τον ελληνικό τουρισμό, καθώς και για τις αυξήσεις των αποδοχών των εργαζομένων στα ξενοδοχεία του νησιού σε αυτή την κρίσιμη διετία.

    Ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι τόσο οι επαφές που έκανε στη διεθνή τουριστική έκθεση στο Παρίσι, όσο τα στοιχεία των κρατήσεων των tour operators, είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά για το 2022.

    «Στρατηγική της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Αναζητούμε την ποιότητα στον τουρισμό, αλλά μας ενδιαφέρουν και οι πληρότητες. Πρέπει από τα τέλη Μαρτίου να είμαστε έτοιμοι και σε κάθε περίπτωση 1 Απριλίου εκκινούμε», τόνισε χαρακτηριστικά.

    Τέλος, ο κ. Κικίλιας ανακοίνωσε ότι θα επισκεφθεί σύντομα τη Ρόδο, ώστε να συζητήσει με όλους τους φορείς και τους εργαζόμενους στον Τουρισμό ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου. «Η εμπειρία σας, οι ιδέες σας, οι προτάσεις και οι ανάγκες σας, θα βοηθήσουν αποφασιστικά το Υπουργείο Τουρισμού και θα συνυπολογιστούν στην επόμενη καμπάνια μας», κατέληξε στον χαιρετισμό του.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη