Τη μαγευτική Μήλο, την κυκλαδίτισσα που αναδείχθηκε κορυφαίο νησί στον κόσμο για το 2021 από τους αναγνώστες του Travel+Leisure, επέλεξε ο οίκος μόδας Louis Vuitton για τη νέα διαφημιστική καμπάνια του.
Μετά την Ισλανδία, η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν ταξίδεψε φέτος στην Ελλάδα για να αιχμαλωτίσει με τον φακό της «την συναισθηματική οδύσσεια ανάμεσα στα τοπία και τα σύνορα». Ο γαλλικός οίκος, όπως σημειώνει, ξεκίνησε ένα εσωτερικό ταξίδι με αφορμή τη νέα του καμπάνια. «Για τη Louis Vuitton, το ταξίδι είναι πέρα από την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, γεννά επίσης περιέργεια για τον κόσμο μέσα σε αυτόν», αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις του.
Με φόντο τα διαχρονικά τοπία της Μήλου, η νέα καμπάνια εκφράζει τη χαρά και την αισιοδοξία απαθανατίζοντας ντόπιους μαθητές. «Μια ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διάσημος γαλλικός οίκος που μας καλεί να ανακαλύψουμε πέρα από τη νέα του καμπάνια και τις ομορφιές του κυκλαδίτικου νησιού.
«Λουσμένες σε φυσική ομορφιά. Πλέοντας στο Αιγαίο, οι σιλουέτες των παιδιών μεταδίδουν μια αίσθηση ελευθερίας με το φως του αύριο, στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton», τόνισε ο γαλλικός οίκος και έκανε λόγο για εικόνες βγαλμένες από όνειρο.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, πάντως, δεν παίζουν μόνο με τα γαλαζοπράσινα νερά της Μήλου αλλά τριγυρνούν και στο σεληνιακό της τοπίο. Σύμφωνα με τη Louis Vuitton, οι εικόνες αυτές εκφράζουν μια αίσθηση παιδικής κατάπληξης και λαχτάρας για περιπέτεια.
Τις εικόνες της καμπάνιας υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen. Επόμενες στάσεις, η Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.
Μετά την Ισλανδία, η φωτογράφος Βιβιάν Σάσεν ταξίδεψε φέτος στην Ελλάδα για να αιχμαλωτίσει με τον φακό της «την συναισθηματική οδύσσεια ανάμεσα στα τοπία και τα σύνορα». Ο γαλλικός οίκος, όπως σημειώνει, ξεκίνησε ένα εσωτερικό ταξίδι με αφορμή τη νέα του καμπάνια. «Για τη Louis Vuitton, το ταξίδι είναι πέρα από την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, γεννά επίσης περιέργεια για τον κόσμο μέσα σε αυτόν», αναφέρει σε μία από τις αναρτήσεις του.
Με φόντο τα διαχρονικά τοπία της Μήλου, η νέα καμπάνια εκφράζει τη χαρά και την αισιοδοξία απαθανατίζοντας ντόπιους μαθητές. «Μια ωδή στο παιδί που κρύβουμε μέσα μας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο διάσημος γαλλικός οίκος που μας καλεί να ανακαλύψουμε πέρα από τη νέα του καμπάνια και τις ομορφιές του κυκλαδίτικου νησιού.
«Λουσμένες σε φυσική ομορφιά. Πλέοντας στο Αιγαίο, οι σιλουέτες των παιδιών μεταδίδουν μια αίσθηση ελευθερίας με το φως του αύριο, στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton», τόνισε ο γαλλικός οίκος και έκανε λόγο για εικόνες βγαλμένες από όνειρο.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, πάντως, δεν παίζουν μόνο με τα γαλαζοπράσινα νερά της Μήλου αλλά τριγυρνούν και στο σεληνιακό της τοπίο. Σύμφωνα με τη Louis Vuitton, οι εικόνες αυτές εκφράζουν μια αίσθηση παιδικής κατάπληξης και λαχτάρας για περιπέτεια.
Τις εικόνες της καμπάνιας υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen. Επόμενες στάσεις, η Πέτρα και το Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία.