Τα γυρίσματα της εκπομπής «Μarried at First Sight» που προβάλλεται στο RTL-TVi σε prime time zone και ανήκει στα πέντε πρώτα TV Shows διασκέδασης στο Βέλγιο, με 600.000 θεατές ηλικιακής κατηγορίας 15-43 ετών στην πλειοψηφία τους ολοκληρώνονται σε λίγες μέρες. Η Χαλκιδική προβάλλεται ως ένας ιδεατός προορισμός για νεόνυμφους καθώς η εκπομπή δείχνει ζευγάρια κατά το μήνα του μέλιτος σε προορισμούς honeymoon.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής οργάνωσε μία ρομαντική εμπειρία που περιελάμβανε μία βόλτα με ιστιοπλοϊκό την ώρα του ηλιοβασιλέματος στη Σιθωνία και στη συνέχεια, ένα δείπνο με μοναδικά τοπικά εδέσματα από τη Χαλκιδική δίπλα στο κύμα. Επιπροσθέτως και θέλοντας να αναδείξει και άλλες όψεις της Χαλκιδικής, ο ΤΟΧ οργάνωσε για το ζευγάρι μία εκδρομή με ηλεκτρικά ποδήλατα προκειμένου να αναδείξει τον πλούτο του φυσικού περιβάλλοντος του προορισμού μέσα από δραστηριότητες ήπιαςμορφής με σεβασμό στο περιβάλλον.
Η στοχευμένη αυτή ενέργεια προβολής υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτων Χωρών και θα προβληθεί τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2022 ιδανική περίοδο για ενίσχυση προκρατήσεων για την επόμενη τουριστική σεζόν.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής οργάνωσε μία ρομαντική εμπειρία που περιελάμβανε μία βόλτα με ιστιοπλοϊκό την ώρα του ηλιοβασιλέματος στη Σιθωνία και στη συνέχεια, ένα δείπνο με μοναδικά τοπικά εδέσματα από τη Χαλκιδική δίπλα στο κύμα. Επιπροσθέτως και θέλοντας να αναδείξει και άλλες όψεις της Χαλκιδικής, ο ΤΟΧ οργάνωσε για το ζευγάρι μία εκδρομή με ηλεκτρικά ποδήλατα προκειμένου να αναδείξει τον πλούτο του φυσικού περιβάλλοντος του προορισμού μέσα από δραστηριότητες ήπιαςμορφής με σεβασμό στο περιβάλλον.
Η στοχευμένη αυτή ενέργεια προβολής υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Κάτων Χωρών και θα προβληθεί τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2022 ιδανική περίοδο για ενίσχυση προκρατήσεων για την επόμενη τουριστική σεζόν.