Μοντέρνες γραμμές, γεωμετρικά σχήματα και μοτίβα, περίτεχνες λεπτομέρειες και τόνοι κίτρινου, κόκκινου, μπλε και πράσινου ενώνονται και συνθέτουν την καρδιά του νέου brand «Greek Lines» της Marketing Greece. Με στόχο να προσδώσει ένα φρέσκο και σύγχρονο αέρα στις αναμνήσεις των ταξιδιωτών, το νέο brand «Greek Lines» με τα έντονα χαρακτηριστικά ελληνικά στοιχεία του, συνδημιουργεί με άλλα ελληνικά brands, προϊόντα που θα αποτελέσουν το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον ταξιδιώτη και την Ελλάδα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Μια σειρά σχεδίων από τη δημιουργό Ειρήνη Βεργίτση, αποτυπώνουν τον ελληνικό πολιτισμό όπως αυτός διαμορφώθηκε στο πέρασμα των χρόνων, την ιστορία της Ελλάδας αλλά και στοιχεία της ζωής και κουλτούρας της χώρας μας. Εικόνες με μοντέρνο ύφος, που προκαλούν τον ταξιδιώτη να ανασύρει αναμνήσεις και συναισθήματα, δίνοντας του τη δυνατότητα να έχει πάντα μαζί του ένα κομμάτι της Ελλάδας.
Τη νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece υποδέχθηκαν θερμά οι πρώτοι συνεργάτες της εταιρείας: Callista Crafts, Marmaromerty, AddStyle, PrintSin, Pennie και Zoulovits, οι οποίοι έχουν ήδη ξεκινήσει την παραγωγή προϊόντων με κεντρικό θέμα τα σχέδια «Greek Lines».
Εργαζόμαστε εντατικά για την εικόνα και τη φήμη της χώρας και τα αναμνηστικά δώρα αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ταξιδιού. Είναι το στοιχείο εκείνο που σε συνδέει με τον προορισμό και όσα έζησες σε αυτόν. Αυτό το νέο μας εγχείρημα στοχεύει στην ενίσχυση του brand Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα μας αυτή πρωτοβουλία, δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Τα έσοδα της Marketing Greece που θα προκύψουν από την πρωτοβουλία «Greek Lines» θα συνεισφέρουν και αυτά στην περαιτέρω ενίσχυση της προβολής του ελληνικού τουρισμού.
Μια σειρά σχεδίων από τη δημιουργό Ειρήνη Βεργίτση, αποτυπώνουν τον ελληνικό πολιτισμό όπως αυτός διαμορφώθηκε στο πέρασμα των χρόνων, την ιστορία της Ελλάδας αλλά και στοιχεία της ζωής και κουλτούρας της χώρας μας. Εικόνες με μοντέρνο ύφος, που προκαλούν τον ταξιδιώτη να ανασύρει αναμνήσεις και συναισθήματα, δίνοντας του τη δυνατότητα να έχει πάντα μαζί του ένα κομμάτι της Ελλάδας.
Τη νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece υποδέχθηκαν θερμά οι πρώτοι συνεργάτες της εταιρείας: Callista Crafts, Marmaromerty, AddStyle, PrintSin, Pennie και Zoulovits, οι οποίοι έχουν ήδη ξεκινήσει την παραγωγή προϊόντων με κεντρικό θέμα τα σχέδια «Greek Lines».
Εργαζόμαστε εντατικά για την εικόνα και τη φήμη της χώρας και τα αναμνηστικά δώρα αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι του ταξιδιού. Είναι το στοιχείο εκείνο που σε συνδέει με τον προορισμό και όσα έζησες σε αυτόν. Αυτό το νέο μας εγχείρημα στοχεύει στην ενίσχυση του brand Ελλάδα και είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα μας αυτή πρωτοβουλία, δήλωσε σχετικά η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.
Τα έσοδα της Marketing Greece που θα προκύψουν από την πρωτοβουλία «Greek Lines» θα συνεισφέρουν και αυτά στην περαιτέρω ενίσχυση της προβολής του ελληνικού τουρισμού.