Saturday, 23 November 2024, 04:45

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Καραγιάννη: Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της brand

    Καραγιάννη: Η Θεσσαλονίκη αποκτά το δικό της brand

    H αντιδήμαρχος Πολιτισμού –Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη αναφέρθηκε στην ανάγκη να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη το δικό της brand, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στη Μαρία Σαμολαδά και στην εκπομπή «Θεσσαλονίκη μου, καλημέρα», στον Real Fm 107,1.

    Όπως ανέφερε, στη «μάχη» για το «χτίσιμο» της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και της αναγνωρισιμότητάς της μπαίνουν 29 σύμβολα εμπνευσμένα από την ιστορία και την καθημερινότητά της και τα οποία θα διακοσμούν αναμνηστικά είδη.

    Τα σύμβολα αυτά εντάσσονται σε μια σειρά από δράσεις και σε έναν στρατηγικό σχεδιασμό που έχει καταρτίσει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Μάλιστα, αυτός ο σχεδιασμός «τέθηκε σε μίνι διαβούλευση» το βράδυ της Τρίτης με εκπροσώπους φορέων της Θεσσαλονίκης, καθώς -όπως είπε η κυρία Καραγιάννη- «θέλουμε αυτόν τον σχεδιασμό να τον αγκαλιάσουν όλη η πόλη και οι επαγγελματίες».

    Να σημειωθεί ότι στα 29 σύμβολα της Θεσσαλονίκης -τα οποία θα ανανεώνονται και θα συμπληρώνονται- περιλαμβάνονται το νούμερο 456 -αριθμός εγγραφής της Θεσσαλονίκης στην UNESCO χάρη στα 15 Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς- το «κουλούρι Θεσσαλονίκης», ο πλάτανος, Ροτόντα και το ρεμπέτικο!

    Επίσης, η αντιδήμαρχος Τουρισμού και Πολιτισμού αναφέρθηκε στις φετινές επιδόσεις και τους στόχους του τουρισμού.

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη