Στην ηλεκτρονική -αυτή τη φορά- έκδοση της διεθνούς έκθεσης ΒΙΤ 2021 που διεξήχθη διαδικτυακά στις 9 με 14 Μαΐου και τελούσε υπό την αιγίδα της RAI έλαβε μέρος ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ακόμα μία φορά. Η Χαλκιδική μέσα από το δικό της εικονικό περίπτερο δήλωσε παρούσα και έτοιμη να υποδεχτεί τους Ιταλούς επισκέπτες, προσφέροντας αυτό ακριβώς που επιζητούν φέτος οι Ιταλοί - σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες- από τις διακοπές τους και είναι ο συνδυασμός «ήλιος-θάλασσα» με γαστρονομία και φύση.
Μετά από έξι μέρες - τρεις αφιερωμένες σε συναντήσεις B2B, πολλές ανοιχτές στο κοινό των ταξιδιωτών - η BIT Digital Edition άφησε μόνο θετικές εντυπώσεις και τη διαπίστωση πως η διαδικτυακή εποχή είναι το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στον τουρισμό. Κατά τη διάρκεια της ΒΙΤ, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού στην Ιταλία, κα Ελένη Σαρικώστα πραγματοποίησε πάνω από 50 διαδικτυακές συναντήσεις με δημοσιογράφους και travel bloggers, ενώ συνομίλησε με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και Tour Operator, ανανεώνοντας το digital ραντεβού στο webinar που θα διοργανωθεί τις επόμενες εβδομάδες.
Σε συναντήσεις με τους εξειδικευμένους για την Ελλάδα Tour Operator, Solo Grecia (Viaggi Oggi- Karlitalia – Kalimera) οι οποίοι έχουν συμπεριλάβει στο πρόγραμμα τους για το 2021-2022 τη Χαλκιδική επιβεβαιώθηκε το θετικό κλίμα που υπάρχει για τον προορισμό. Σε αυτό συμβάλουν και οι απευθείας πτήσεις της Ryanair από Μπέργκαμο, Νάπολη, Μπολόνια, Βενετία και Ρώμη.
Ταυτόχρονα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε και στο διαδικτυακό workshop με τίτλο «Benvenutti in Grecia» του ΕΟΤ στην Ιταλία, στις 14-16 Μαΐου. Μέσα από μία καινοτόμα πλατφόρμα, η Χαλκιδική «έστησε» το εικονικό περίπτερό της και υποδέχτηκε πλήθος ταξιδιωτικών πρακτόρων ενώ τη δεύτερη μέρα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει σε όλους τους Ιταλούς ταξιδιωτικούς πράκτορες που συμμετείχαν, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού προβάλλοντας τις εξωτικές παραλίες, τη μοναδική της φύση, το γαστρονομικό της πλούτο και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αυθεντικότητα του προορισμού, τη γνήσια ελληνική φιλοξενία και βέβαια την ασφάλεια που παρέχει η πιστή εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων από όλους τους εμπλεκόμενους στο τουρισμό.
Μετά από έξι μέρες - τρεις αφιερωμένες σε συναντήσεις B2B, πολλές ανοιχτές στο κοινό των ταξιδιωτών - η BIT Digital Edition άφησε μόνο θετικές εντυπώσεις και τη διαπίστωση πως η διαδικτυακή εποχή είναι το ξεκίνημα μιας νέας εποχής στον τουρισμό. Κατά τη διάρκεια της ΒΙΤ, η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του Οργανισμού στην Ιταλία, κα Ελένη Σαρικώστα πραγματοποίησε πάνω από 50 διαδικτυακές συναντήσεις με δημοσιογράφους και travel bloggers, ενώ συνομίλησε με εκπροσώπους τουριστικών γραφείων και Tour Operator, ανανεώνοντας το digital ραντεβού στο webinar που θα διοργανωθεί τις επόμενες εβδομάδες.
Σε συναντήσεις με τους εξειδικευμένους για την Ελλάδα Tour Operator, Solo Grecia (Viaggi Oggi- Karlitalia – Kalimera) οι οποίοι έχουν συμπεριλάβει στο πρόγραμμα τους για το 2021-2022 τη Χαλκιδική επιβεβαιώθηκε το θετικό κλίμα που υπάρχει για τον προορισμό. Σε αυτό συμβάλουν και οι απευθείας πτήσεις της Ryanair από Μπέργκαμο, Νάπολη, Μπολόνια, Βενετία και Ρώμη.
Ταυτόχρονα, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε και στο διαδικτυακό workshop με τίτλο «Benvenutti in Grecia» του ΕΟΤ στην Ιταλία, στις 14-16 Μαΐου. Μέσα από μία καινοτόμα πλατφόρμα, η Χαλκιδική «έστησε» το εικονικό περίπτερό της και υποδέχτηκε πλήθος ταξιδιωτικών πρακτόρων ενώ τη δεύτερη μέρα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει σε όλους τους Ιταλούς ταξιδιωτικούς πράκτορες που συμμετείχαν, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού προβάλλοντας τις εξωτικές παραλίες, τη μοναδική της φύση, το γαστρονομικό της πλούτο και τις βιωματικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης συνδυάζοντας όλα τα παραπάνω. Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αυθεντικότητα του προορισμού, τη γνήσια ελληνική φιλοξενία και βέβαια την ασφάλεια που παρέχει η πιστή εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων από όλους τους εμπλεκόμενους στο τουρισμό.