Σε σημαντικές πτυχές του ανοίγματος του Ελληνικού Τουρισμού για το 2021 είχε την ευκαιρία να αναφερθεί ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο «Delphi Economic Forum», που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14 Μαΐου. Συζητώντας με τη Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης κυρία Πέγκυ Αντωνάκου, ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι «η Ελλάδα δεν είναι η χώρα που θα πει 'ανοίγουμε και ελάτε, όποιος θέλει, χωρίς προϋποθέσεις'. Το κάνουμε με κανόνες και με σεβασμό στην υγειονομική ασφάλεια. Η ασφάλεια και οι διακοπές, η ασφάλεια και η ανοικτή οικονομία, μπορούν να βρουν σημείο ισορροπίας. Και αυτό αποδεικνύεται με τον Ελληνικό Τουρισμό. Τα μηνύματα είναι ευχάριστα. Στη Γαλλία, όπου θα βρεθώ μέσα στις επόμενες ημέρες, είμαστε πρώτοι σε κρατήσεις. Στις Η.Π.Α. έχουμε για πρώτη φορά 10 απευθείας πτήσεις και, μάλιστα, ανακοινώθηκε και μια ακόμη πτήση της Delta Air Lines από τη Νέα Υόρκη, η οποία, μάλιστα, θα διατηρηθεί και το χειμώνα. Στη Μεγάλη Βρετανία η θέληση και η όρεξη για να έρθει ο κόσμος στη χώρα μας είναι μεγάλη. Υπάρχουν τα γνωστά ζητήματα σε σχέση με την κατηγοριοποίηση της χώρας μας, αλλά είναι χαρακτηριστικό ότι τα ταξίδια, οι πτήσεις προς συγκεκριμένους προορισμούς, δεν σταμάτησαν καθόλου όλο αυτό το διάστημα. Και αυτό δείχνει πόσο πολύ θέλει ο Βρετανός τουρίστας να έρθει στη χώρα μας».
Επιχειρώντας μια σύνοψη της σημερινής εικόνας, ο κ. Θεοχάρης είπε χαρακτηριστικά ότι «πρώτον, η χώρα μας παραμένει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Δεύτερον, η Ελλάδα πρωτοπορεί, σκεπτόμενη μπροστά δύο με τρεις μήνες. Θυμίζω το Πράσινο Ψηφιακό Πιστοποιητικό. Θα είμαστε καθ' όλα έτοιμοι για την εφαρμογή του την 1η Ιουνίου. Δεν ξέρω αν οι άλλες χώρες θα είναι έτοιμες, εμείς, πάντως, θα είμαστε από την πρώτη ημέρα. Η χώρα μας δείχνει και στις υπόλοιπες πώς ο τουρισμός μπορεί να ανοίξει με ασφάλεια. Πέρσι αποδείξαμε πως τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορούν να τηρηθούν με ευλάβεια και να μείνουν όλοι ασφαλείς στην Ελλάδα. Και το ίδιο θα κάνουμε και φέτος».
Ακολούθως, η κυρία Πέγκυ Αντωνάκου ανακοίνωσε ότι, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, τίθεται σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Google «Travel Insights», καθώς και ένας νέος κύκλος εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού.
Το «Travel Insights» (travelinsights.withgoogle.com) έχει στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, συμβάλλοντας στην ταχύτερη ανάκαμψη του κλάδου.
Η πλατφόρμα «Travel Insights» αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία, το «Destination Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για προορισμούς) και το «Hotel Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για ξενοδοχεία).
Παράλληλα με την πλατφόρμα «Travel Insights», η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων. Από τις 18 Μαΐου τα μαθήματα θα προσφέρονται δωρεάν, online σε εβδομαδιαία βάση στο g.co/greektourism και στην ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».
Παρουσιάζοντας τις νέες, σημαντικές πρωτοβουλίες της Google για τον Ελληνικό Τουρισμό, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης κυρία Πέγκυ Αντωνάκου υπογράμμισε ότι «ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και η Google φροντίζει να αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και στην ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν αυτή την ανάκαμψη. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».
Επιχειρώντας μια σύνοψη της σημερινής εικόνας, ο κ. Θεοχάρης είπε χαρακτηριστικά ότι «πρώτον, η χώρα μας παραμένει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Δεύτερον, η Ελλάδα πρωτοπορεί, σκεπτόμενη μπροστά δύο με τρεις μήνες. Θυμίζω το Πράσινο Ψηφιακό Πιστοποιητικό. Θα είμαστε καθ' όλα έτοιμοι για την εφαρμογή του την 1η Ιουνίου. Δεν ξέρω αν οι άλλες χώρες θα είναι έτοιμες, εμείς, πάντως, θα είμαστε από την πρώτη ημέρα. Η χώρα μας δείχνει και στις υπόλοιπες πώς ο τουρισμός μπορεί να ανοίξει με ασφάλεια. Πέρσι αποδείξαμε πως τα υγειονομικά πρωτόκολλα μπορούν να τηρηθούν με ευλάβεια και να μείνουν όλοι ασφαλείς στην Ελλάδα. Και το ίδιο θα κάνουμε και φέτος».
Ακολούθως, η κυρία Πέγκυ Αντωνάκου ανακοίνωσε ότι, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, τίθεται σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα της Google «Travel Insights», καθώς και ένας νέος κύκλος εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού.
Το «Travel Insights» (travelinsights.withgoogle.com) έχει στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, συμβάλλοντας στην ταχύτερη ανάκαμψη του κλάδου.
Η πλατφόρμα «Travel Insights» αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία, το «Destination Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για προορισμούς) και το «Hotel Insights» (Προωθημένες πληροφορίες για ξενοδοχεία).
Παράλληλα με την πλατφόρμα «Travel Insights», η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων. Από τις 18 Μαΐου τα μαθήματα θα προσφέρονται δωρεάν, online σε εβδομαδιαία βάση στο g.co/greektourism και στην ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».
Παρουσιάζοντας τις νέες, σημαντικές πρωτοβουλίες της Google για τον Ελληνικό Τουρισμό, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης κυρία Πέγκυ Αντωνάκου υπογράμμισε ότι «ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και η Google φροντίζει να αποτελεί έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και στην ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν αυτή την ανάκαμψη. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».