Ξεκίνησε η προώθηση της νέας καμπάνιας προβολής της Θεσσαλονίκης, «Can’t miss Thessaloniki», αξιοποιώντας δημιουργικά το συναισθηματικό momentum της εποχής και την ανάγκη του ανθρώπου να βιώσει ξανά όλα εκείνα που του έχουν λείψει.
Στόχος της νέας καμπάνιας που έχει ήδη ξεκινήσει είναι να αποτελέσει έμπνευση αλλά και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι, θέτοντας τον προορισμό top of mind επιλογή στη σκέψη του ταξιδιώτη.
Με όχημα έξι (6) ολιγόλεπτα βίντεο και κεντρικό μήνυμα «Can’t Miss Thessaloniki» η Θεσσαλονίκη υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει στην πόλη: από την συντροφιά με φίλους Missing night out with friends? Can’t miss Thessaloniki!, την τοπική γαστρονομία Missing authentic cuisine? Can’t miss Thessaloniki! , την απόλαυση ενός ρομαντικού ηλιοβασιλέματος Missing old fashion romance? Can’t miss Thessaloniki μέχρι τις βόλτες στην περίφημη παραλία της πόλης Missing long walks by the seaside? Can’t miss Thessaloniki! και Missing hanging out by the sea? Can’t miss Thessaloniki! και τις γωνιές γεμάτες έμπνευση Missing inspiration? Can’t miss Thessaloniki!.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece, δημιουργώντας ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.
Στόχος της νέας καμπάνιας που έχει ήδη ξεκινήσει είναι να αποτελέσει έμπνευση αλλά και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι, θέτοντας τον προορισμό top of mind επιλογή στη σκέψη του ταξιδιώτη.
Με όχημα έξι (6) ολιγόλεπτα βίντεο και κεντρικό μήνυμα «Can’t Miss Thessaloniki» η Θεσσαλονίκη υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει στην πόλη: από την συντροφιά με φίλους Missing night out with friends? Can’t miss Thessaloniki!, την τοπική γαστρονομία Missing authentic cuisine? Can’t miss Thessaloniki! , την απόλαυση ενός ρομαντικού ηλιοβασιλέματος Missing old fashion romance? Can’t miss Thessaloniki μέχρι τις βόλτες στην περίφημη παραλία της πόλης Missing long walks by the seaside? Can’t miss Thessaloniki! και Missing hanging out by the sea? Can’t miss Thessaloniki! και τις γωνιές γεμάτες έμπνευση Missing inspiration? Can’t miss Thessaloniki!.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece, δημιουργώντας ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας.