Friday, 22 November 2024, 12:09

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Γκερέκου: Η οικονομία του βιώματος, αιχμή της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας

    Γκερέκου: Η οικονομία του βιώματος, αιχμή της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας

    Η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στο υβριδικό-ψηφιακό συμπόσιο με θέμα «Οι Δήμοι ως μοχλός ανάπτυξης στην μετά COVID-19 εποχή», που διοργάνωσε χθες η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), σε συνεργασία με την Εθνική Ελληνική Επιτροπή του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (The International Chamber of Commerce – ICC Hellas).

    Η πρόεδρος του ΕΟΤ αναγνώρισε πως οι άνθρωποι των Δημοτικών και των Περιφερειακών Αρχών βρίσκονται πιο κοντά στον πολίτη και επισήμανε ότι οι Περιφερειακές και Τοπικές Αρχές αποτελούν τους νευραλγικούς μοχλούς της βιώσιμης ανάπτυξης, που είναι το πανευρωπαϊκό και παγκόσμιο ζητούμενο. «Είναι χαρακτηριστικό πως, στην εποχή του ‘make it or break it’, η Ευρωπαϊκή Ένωση εναποθέτει την ευθύνη του 65% της υλοποίησης των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης στα χέρια των Περιφερειών και στην τοπική οικονομία», είπε η κα Γκερέκου

    Ειδικότερα για τον τουρισμό, σημείωσε πως «αυτή η ατμομηχανή της οικονομίας μας, έχει μόνο έναν δρόμο που οδηγεί σε σταθερή και μακροχρόνια άνοδο και αυτός δεν είναι άλλος από την βιώσιμη ανάπτυξη. Σε όλους εμάς είναι πλέον σαφές ότι οι μεγάλες τουριστικές επενδύσεις, που βασίζουν την πολιτική τους στην αειφορία και στην πράσινη ανάπτυξη, οι οποίες σέβονται το περιβάλλον, τον πολιτισμό και την κουλτούρα του τόπου, αποτελούν προτεραιότητες του νέου οικονομικού υποδείγματος της χώρας».

    Η πρόεδρος του ΕΟΤ απέδωσε ιδιαίτερη σημασία στην αναγνώριση του νέου τουριστικού τοπίου, μετά την πανδημία, υπογραμμίζοντας χαρακτηριστικά: «Η οικονομία του βιώματος αποτελεί σήμερα την αιχμή του δόρατος στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Ο ταξιδιώτης δε θέλει πλέον να είναι απλά επισκέπτης. Θέλει να γίνει για λίγο αγρότης, τεχνίτης, γευσιγνώστης της τοπικής κουζίνας, αρχαιολόγος που ανακαλύπτει την ιστορία του τόπου που επισκέπτεται. Θέλει να μυηθεί στη φιλοσοφία, τα ήθη και τα έθιμα της τοπικής κοινωνίας, που τον φιλοξενεί. Με λίγα λόγια, θέλει να ζήσει σαν ντόπιος. Για τους λόγους αυτούς, είναι η ώρα για δράση με συνέργειες, ταχύτητα, συνοχή, συνέχεια και αναπτυξιακή προοπτική».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη