Friday, 26 April 2024, 02:05

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ζαχαράκη: Μέριμνα της κυβέρνησης η στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων

    Ζαχαράκη: Μέριμνα της κυβέρνησης η στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων

    Στο Fire Chat με τον κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλο, CEO, Aldemar Resorts Hotels, η υφυπουργός τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, τόνισε ότι «όλες οι πρωτοβουλίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες τις αγοράς» και πρόσθεσε ότι «προωθούμε τον βιώσιμο τουρισμό και την προσβασιμότητα, σε ακτές και λιμάνια όπως επίσης και τις ψηφιακές υπηρεσίες». Όπως έκανε γνωστό η κα. Ζαχαράκη, για πρώτη φορά το Παρατηρητήριο παράκτιου τουρισμού της Μεσογείου θα έχει τη βάση του στην Ελλάδα, ενώ σημαντικό ρόλο αναμένεται να παίξει στην εκπαίδευση των τουριστών όσον αφορά τον βιώσιμο τουρισμό.

    Ταυτόχρονα επεσήμανε τον ρόλο που θα παίξει ο ιδιωτικός τομέας, ενώ έκανε λόγο για την χρηματοδότηση ιδιωτικών πρωτοβουλιών που θα προωθήσουν τον βιώσιμο τουρισμό. Η κα. Ζαχαράκη επεσήμανε τις προοπτικές του γαστρονομικού τουρισμού και του τουρισμού υγείας. Με δεδομένο ότι η Ευρώπη γερνάει πληθυσμιακά, η Ελλάδα μπορεί να αντιμετωπίσει την συγκεκριμένη πρόκληση ως ευκαιρία και να δημιουργήσει τις προοπτικές για να προσελκύσει τουρισμό υγείας, όπως εξήγησε.

    Στη συζήτηση που ακολούθησε στην ενότητα «Θαλάσσιος και Παράκτιος Τουρισμός», ο κ. Felix Leinemann, Head of Unit for Blue Economy Sectors, Aquaculture and Maritime Spatial Planning, DG for Maritime Affairs and Fisheries, EC, αναφέρθηκε στην ανάγκη ανάκαμψης από τις συνέπειες της πανδημίας και τις δυνατότητες που προσφέρει η ΕΕ μέσω της γαλάζιας οικονομίας προς αυτή την κατεύθυνση. Επεσήμανε τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η ΕΕ για την παρακολούθηση της βιώσιμης ανάπτυξης, ενώ ανέλυσε οδηγίες και καλές πρακτικές που ήδη εφαρμόζονται.

    Την πρόσβαση σε χρηματοδοτήσεις από τις επιχειρήσεις αναφέρθηκε ο κ. Οδυσσέας Σπυρόγλου, International Consultant, BlueInvest Coach, επισημαίνοντας ότι η θαλάσσια οικονομία είναι ένα πεδίο στο οποίο μπορούν να συνδυαστούν ιδιωτικοί και δημόσιοι πόροι. Όπως είπε, με τη βοήθεια των ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως το Horizon, η έρευνα βρίσκει το δρόμο της στην αγορά και «αυτή είναι μία προσέγγιση που μας δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε μπροστά».

    «Πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε το τουριστικό μοντέλο των τελευταίων δεκαετιών», δήλωσε ο κ. Olivier Vardakoulias, Lead Economist, WWF Greece. Αναφέρθηκε στην ανάγκη υποδομών απορρύπανσης στις ακτές, καθώς επίσης και στην ανάγκη κάλυψης των χρηματοδοτικών κενών που έχουν δημιουργηθεί για την βιωσιμότητα και την διατήρηση του παράκτιου φυσικού περιβάλλοντος. Επιπλέον, επεσήμανε ότι η οργάνωση θα πιέσει προκειμένου όσο το δυνατόν περισσότεροι πόροι από το Ταμείο Ανάκαμψης να κατευθυνθούν στην προστασία των θαλασσών και των ακτών.

    Κλείνοντας το Συνέδριο ο κ. Σπύρος Κουβέλης Director, EPLO/ISD ανακεφαλαίωσε τα βασικά σημεία των τοποθετήσεων των ομιλητών, αναδεικνύοντας τις πολύ σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που δημιουργεί η γαλάζια η οικονομία σε σειρά οικονομικών και κοινωνικών πεδίων, καθώς επίσης και τις χρηματοδοτικές ευκαιρίες σε νέους δυναμικούς τομείς. «Είναι πολύ σημαντικό να γίνει ένας σωστός σχεδιασμός προκειμένου όλοι οι συντελεστές να κάνουν ορθή χρήση όλων αυτών των δυνατοτήτων», ανέφερε ο κ. Κουβέλης και πρόσθεσε ότι πρέπει να γίνει ένας σοβαρός χωροταξικός σχεδιασμός. Τέλος, τόνισε την αξία της εκπαίδευσης και της παιδείας, καθώς επίσης και της τοπικής και περιφερειακής συνεργασίας για την προώθηση της γαλάζιας οικονομίας.

    Απ΄ την πλευρά του ο κ. Συμεών Τσομώκος, πρόεδρος και ιδρυτής του Delphi Economic Forum, ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές, εκφράζοντας την ευχή την επόμενη χρονιά η Διάσκεψη να πραγματοποιηθεί εκ του σύνεγγυς.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη