Monday, 29 April 2024, 16:56

Αθήνα: 22°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνεργασία ΕΟΤ - ΞΕΕ

    Συνεργασία ΕΟΤ - ΞΕΕ

    Ενόψει της ΙΤΒ 2021 επικύρωσαν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδας Αλέξανδρος Βασιλικός, τη συνεργασία τους ,σε συνάντηση στα γραφεία του οργανισμού.

    Στόχος της συμφωνίας, αποτελεί η ισχυροποίηση της παρουσίας της Ελλάδας στην γερμανική και την διεθνή τουριστική αγορά, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου το 2021. Η συνεργασία των δύο φορέων που θα υλοποιηθεί αρχικά στην διεθνή τουριστική έκθεση ITB Βερολίνου, που φέτος διεξάγεται σε ψηφιακό περιβάλλον από τις 9 έως τις 12 Μαρτίου 2021, εστιάζει σε δύο άξονες:

    α) Τα Boutique Hotels: Είναι μικρής δυναμικότητας ξενοδοχεία με πρωτοποριακό σχεδιασμό, ιδιαίτερο χαρακτήρα και καινοτόμες υπηρεσίες φιλοξενίας, που πιστοποιούνται από το αντίστοιχο πρόγραμμα του Ξ.Ε.Ε. Στην έκθεση ΙΤΒ ο ΕΟΤ φιλοξενεί ως συνεκθέτες 60 ελληνικά Boutique Hotels του προγράμματος.

    Β) Τις Startups εταιρείες: Είναι ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους. Ο ΕΟΤ θα φιλοξενήσει και τις 20 νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ , προσφέροντας σε θέση συνεκθέτη την δυνατότητα να προβάλουν τα προϊόντα τους και να επικοινωνήσουν με το κοινό της ΙΤΒ.

    Ο ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά τα boutique hotels και τις ελληνικές startups.

    H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό. Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά εργαστήρια (workshops) όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).

    Μετά την συνάντηση, ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης δήλωσε ότι «φέτος θέλουμε να εστιάσουμε στην διαφοροποίηση και την ξεχωριστή ταυτότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και η ΙΤΒ, ως μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, είναι μια εξαιρετική ευκαιρία. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΞΕΕ Αλέξανδρος Βασιλικός δήλωσε ότι «η επόμενη μέρα στον τουρισμό έχει δύο μεγάλους πρωταγωνιστές. Την ποιότητα και την ψηφιακή καινοτομία. Είναι μεγάλη χαρά η ευκαιρία που έχουμε να αναδείξουμε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ITB Berlin) δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των «Boutique Hotels» και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, που απαντούν ακριβώς σε αυτές τις προτεραιότητες.

    Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία και DMC’s, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας.
    Tags: ,

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη