Στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS) βραβεύτηκε το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) με το Customer Distinction Award στην κατηγορία «Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη» (Best Customer Service Training).
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διεξήχθησαν για 11η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις εταιρίες, τους οργανισμούς και τα στελέχη που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προτεραιότητα αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές.
Η ΚΠΙΣΝ ΑΕ ξεχώρισε ανάμεσα σε εταιρίες κολοσσούς, στην πρώτη της υποψηφιότητα στον θεσμό, για το πρόγραμμα εκπαίδευσης της ομάδας Visitors Experience που λειτουργεί με μια πρωτοτυπία: η πολυπληθής ομάδα των ανθρώπων που έρχονται σε άμεση επαφή με τους επισκέπτες αλλάζει εξ ολοκλήρου κάθε έξι μήνες στο πλαίσιο του προγράμματος Πρακτικής 'Ασκησης του ΚΠΙΣΝ. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία σε μια μεγάλη μερίδα νέων ανθρώπων, από 18 έως 35 ετών, με ή χωρίς εξειδικευμένα προσόντα, να εκπαιδευτούν και να γνωρίσουν εκ των έσω τους μηχανισμούς και τον τρόπο λειτουργίας ενός διεθνούς, δυναμικού και πολυσχιδούς πολιτιστικού οργανισμού. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων επικεντρώθηκε σε τομείς όπως οι πρακτικές εκπαίδευσης που ακολουθούνται, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκομίζουν οι interns καθώς και στον σημαντικό αντίκτυπο του προγράμματος στη βιωσιμότητα του οργανισμού και στην κοινωνία.
Το πρόγραμμα αμειβόμενης Πρακτικής 'Ασκησης του ΚΠΙΣΝ υποστηρίζεται από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και εντάσσεται στην πρωτοβουλία του «Επανεκκίνηση & Ενίσχυση των Νέων» που έχει ως στόχο να συμβάλει στην αντιμετώπιση του υψηλού ποσοστού ανεργίας στην Ελλάδα, αποσκοπώντας στη δημιουργία καλύτερων προοπτικών εργασίας και νέων ευκαιριών ανάπτυξης δεξιοτήτων για τη νέα γενιά.
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διεξήχθησαν για 11η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις εταιρίες, τους οργανισμούς και τα στελέχη που θέτουν την εξυπηρέτηση του πελάτη ως προτεραιότητα αναδεικνύοντας βέλτιστες πρακτικές.
Η ΚΠΙΣΝ ΑΕ ξεχώρισε ανάμεσα σε εταιρίες κολοσσούς, στην πρώτη της υποψηφιότητα στον θεσμό, για το πρόγραμμα εκπαίδευσης της ομάδας Visitors Experience που λειτουργεί με μια πρωτοτυπία: η πολυπληθής ομάδα των ανθρώπων που έρχονται σε άμεση επαφή με τους επισκέπτες αλλάζει εξ ολοκλήρου κάθε έξι μήνες στο πλαίσιο του προγράμματος Πρακτικής 'Ασκησης του ΚΠΙΣΝ. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία σε μια μεγάλη μερίδα νέων ανθρώπων, από 18 έως 35 ετών, με ή χωρίς εξειδικευμένα προσόντα, να εκπαιδευτούν και να γνωρίσουν εκ των έσω τους μηχανισμούς και τον τρόπο λειτουργίας ενός διεθνούς, δυναμικού και πολυσχιδούς πολιτιστικού οργανισμού. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων επικεντρώθηκε σε τομείς όπως οι πρακτικές εκπαίδευσης που ακολουθούνται, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκομίζουν οι interns καθώς και στον σημαντικό αντίκτυπο του προγράμματος στη βιωσιμότητα του οργανισμού και στην κοινωνία.
Το πρόγραμμα αμειβόμενης Πρακτικής 'Ασκησης του ΚΠΙΣΝ υποστηρίζεται από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) και εντάσσεται στην πρωτοβουλία του «Επανεκκίνηση & Ενίσχυση των Νέων» που έχει ως στόχο να συμβάλει στην αντιμετώπιση του υψηλού ποσοστού ανεργίας στην Ελλάδα, αποσκοπώντας στη δημιουργία καλύτερων προοπτικών εργασίας και νέων ευκαιριών ανάπτυξης δεξιοτήτων για τη νέα γενιά.