Thursday, 21 November 2024, 23:52

Αθήνα: 15°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Προώθηση ελληνικών προορισμών και επιχειρήσεων στη γερμανόφωνη αγορά

    Προώθηση ελληνικών προορισμών και επιχειρήσεων στη γερμανόφωνη αγορά

    Η εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days που απευθύνεται στη Γερμανική και Αυστριακή αγορά, από τις 11 Φεβρουαρίου η Ελλάδα δίνει το παρόν με αρκετές 2.500 συμμετοχές κορυφαίων προορισμών και ξενοδοχείων. Η τεχνολογία δίνει ευκαιρίες επικοινωνίας, συνεργασίας και πωλήσεων στους επαγγελματίες του τουρισμού για την επανεκκίνηση της σαιζόν.

    Συμμετέχουν από την Ελλάδα με τα περίπτερά τους οι: Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, Κεφαλονιά. Ξενοδοχεία: Akti Hotels, Aldemar, Blue Lagoon, Irene Palace, Ledra Hotels, Mitsis Hotels. Οι εκπρόσωποί τους κατακλύζονται από travel agents με ερωτήσεις και μεγάλο ενδιαφέρον. Η επικοινωνία γίνεται με video call, chat, ανταλλαγή visiting cards, συνάντηση με avatar σε networking space κλπ. Τα περίπτερα διαθέτουν παρουσία, υλικό, βίντεο κλπ.

    Παράλληλα λειτουργεί κανάλι τηλεόρασης με workshops, panels, webinars, σύντομες συζητήσεις, συνεντεύξεις, δημοσιογραφικές αναφορές, με τους συντάκτες του fvw και τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrandt που καταγράφουν τα επίκαιρα θέματα για τον τουρισμό, τα γραφεία, τους προορισμούς. Κάθε θέμα το παρακολουθούν πάνω από 500 άτομα συγχρόνως.

    Συμμετέχουν tour operators και πολλοί μακρινοί προορισμοί πέρα από την Ευρώπη. Μπορεί κάποιος να περιηγηθεί τόσο στα θεματικά μεγάλα περίπτερα όσο και στους εκθέτες. Συνοπτικά συμμετέχουν: εταιρείες παροχής υπηρεσιών, Ελλάδα, Ισπανία/Eco-Tourism, Costa Rica, Καραϊβική, Βόρειος Αμερική, Ασία, Αυστραλία, Νέα Ισλανδία, κρουαζιέρες, Ευρώπη, τα κράτη του Κόλπου, Τενερίφη, Σλοβενία, Βουλγαρία, Τουρκία.

    Ο COVID-19, είναι πρόκληση για τον τουρισμό που αναζητά τρόπους τόσο για την επανεκκίνηση όσο και για την καλλιέργεια σχέσεων και ενδιαφέροντος για τους προορισμούς, τα είδη του τουρισμού, τα ξενοδοχεία, τα νέα προϊόντα σχεδιασμένα στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Το σίγουρο είναι ότι δεν εφησυχάζει και αναπτύσσει με τεχνολογία αιχμής. Αυτές τις δύο ημέρες στην έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days διαπιστώνεται ότι η τεχνολογία βοήθησε την επικοινωνία σε πολύ ζεστό ανθρώπινο επίπεδο, αποτελεσματικά και άμεσα, συνεχίζοντας την παράδοση να «φέρνει» ο τουρισμός, κοντά τους επαγγελματίες από διαφορετικές χώρες.

    Παράλληλα, συνεχίζεται η διοργάνωση FVW webinars σε καθημερινή βάση στα οποία συμμετέχουν ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και προορισμοί, το FVW Akademie που εκπαιδεύει travel agents αντίστοιχα με εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις και lead generation ενώ ακολουθούν πρωτοβουλίες που στηρίζουν το Β2Β μάρκετινγκ στη Γερμανική αγορά.

    Στην Ελλάδα συντονίζει η Praxis Plus, αποκλειστικός συνεργάτης του FVW.
    Tags:

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη