Ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά του Βορειονατολικού Αιγαίου αποκτάει η Θεσσαλονίκη, ύστερα από μια επταετία. Ωστόσο, αυτή η σύνδεση θα διαρκέσει μόλις… τρεις μήνες. «Το καλοκαίρι θέλουμε πλοίο, όχι τον χειμώνα» λένε χαρακτηριστικά στο GRTimes.gr ναυτιλιακοί πράκτορες τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου.
Ένα πάγιο αίτημα των νησιωτών του Βορειοανατολικού Αιγαίου που αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη ικανοποιείται, αρχής γενομένης με το πρώτο δρομολόγιο που θα ξεκινήσει το Σάββατο 6 Μαρτίου.
Πρόκειται για το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ (Blue Star Chios) το οποίο θα συνδέει μία φορά την εβδομάδα – κάθε Σάββατο- τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου –Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο (Βαθύ και Καρλόβασι), Φούρνους, Ικαρία (Εύδηλο)- και θα συνεχίζει για Μύκονο, Σύρο, Πειραιά.
Ωστόσο, το παραπάνω δρομολόγιο θα εκτελείται έως τις 6 Ιουνίου, στη συνέχεια θα ενσωματωθεί και πάλι στα δρομολόγια της Καβάλας ενώ θα επανέλθει στις 7 Σεπτεμβρίου.
Ουσιαστικά, κατά το χρονικό διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2021 θα εκτελείται ένα δρομολόγιο από/προς Καβάλα (αντί για δυο εβδομαδιαίως) και ένα από/προς Θεσσαλονίκη και το καλοκαίρι θα επανέλθουν τα τρία εβδομαδιαία δρομολόγια από Καβάλα που θα συνδέουν τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.
«Το καλοκαίρι χρειάζεται το πλοίο, να εξυπηρετεί και τους τουρίστες» αναφέρει στο GRTimes.gr ο ναυτιλιακός πράκτορας με έδρα τη Θεσσαλονίκη Χάρης Καραχαρίσης.
Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη δρομολόγηση και δεδομένου των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, θα είχε ιδιαίτερη σημασία για την πόλη της Θεσσαλονίκης, σε επίπεδο τουριστικού ενδιαφέροντος, εφόσον δεν έπαυε το καλοκαίρι.
Σχετικά με το μεταφορικό έργο η σύνδεση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βορειοανατολικού Αιγαίου, καλύπτεται πλήρως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τα φορτηγά πλοία «Αρμενιστής» χωρητικότητας 35-40 φορτηγών και «Πελαγίτης» χωρητικότητας 110 φορτηγών.
Ένα πάγιο αίτημα των νησιωτών του Βορειοανατολικού Αιγαίου που αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη ικανοποιείται, αρχής γενομένης με το πρώτο δρομολόγιο που θα ξεκινήσει το Σάββατο 6 Μαρτίου.
Πρόκειται για το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΧΙΟΣ (Blue Star Chios) το οποίο θα συνδέει μία φορά την εβδομάδα – κάθε Σάββατο- τη Θεσσαλονίκη με τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου –Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο (Βαθύ και Καρλόβασι), Φούρνους, Ικαρία (Εύδηλο)- και θα συνεχίζει για Μύκονο, Σύρο, Πειραιά.
Ωστόσο, το παραπάνω δρομολόγιο θα εκτελείται έως τις 6 Ιουνίου, στη συνέχεια θα ενσωματωθεί και πάλι στα δρομολόγια της Καβάλας ενώ θα επανέλθει στις 7 Σεπτεμβρίου.
Ουσιαστικά, κατά το χρονικό διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2021 θα εκτελείται ένα δρομολόγιο από/προς Καβάλα (αντί για δυο εβδομαδιαίως) και ένα από/προς Θεσσαλονίκη και το καλοκαίρι θα επανέλθουν τα τρία εβδομαδιαία δρομολόγια από Καβάλα που θα συνδέουν τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου.
«Το καλοκαίρι χρειάζεται το πλοίο, να εξυπηρετεί και τους τουρίστες» αναφέρει στο GRTimes.gr ο ναυτιλιακός πράκτορας με έδρα τη Θεσσαλονίκη Χάρης Καραχαρίσης.
Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη δρομολόγηση και δεδομένου των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, θα είχε ιδιαίτερη σημασία για την πόλη της Θεσσαλονίκης, σε επίπεδο τουριστικού ενδιαφέροντος, εφόσον δεν έπαυε το καλοκαίρι.
Σχετικά με το μεταφορικό έργο η σύνδεση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Βορειοανατολικού Αιγαίου, καλύπτεται πλήρως καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τα φορτηγά πλοία «Αρμενιστής» χωρητικότητας 35-40 φορτηγών και «Πελαγίτης» χωρητικότητας 110 φορτηγών.