Sunday, 28 April 2024, 18:45

Αθήνα: 22°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Συνεργασία ΕΟΤ με Destination Planners

    Συνεργασία ΕΟΤ με Destination Planners

    Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη και κ. Θωμά Πολίτη, είχε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου, καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.

    ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.

    Η συνεργασία περιλαμβάνει:

    • την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ,
    • τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής, καθώς και
    • την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
    Στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των διοργανωτών κοινωνικών και εταιρικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα, συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.

    Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.Ειδικότερα, η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.

    Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.
    Tags:

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη