Συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Άννα Σουρμπάτη και κ. Θωμά Πολίτη, είχε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου, καθώς και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.
Η συνεργασία περιλαμβάνει:
Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.Ειδικότερα, η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.
ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γαμήλιες τελετές. Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.
Η συνεργασία περιλαμβάνει:
- την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ,
- τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής, καθώς και
- την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.Ειδικότερα, η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.
Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.