Αυξάνεται σταδιακά το πρόγραμμα των δρομολογίων, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές, ώστε να μην εμφανιστούν φαινόμενα συνωστισμού και προγραμματίζεται η προώθησή του από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και τον ΟΑΣΘ, σε συνεργασία και με τους άλλους παρόχους αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη (τέσσερα ΚΤΕΛ).
Μετά την επίτευξη του στόχου, για αύξηση του αριθμού των λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, που πλέον είναι περισσότερα από 450, όταν τον Δεκέμβριο του 2019 που ανέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ ήταν μόλις και μετά βίας 320 (αύξηση μεγαλύτερη του 40%), στο επίκεντρο βρίσκεται ο σχεδιασμός ενός νέου προγράμματος δρομολόγησης οχημάτων, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές, όπου παρατηρούνται φαινόμενα συνωστισμού. Σε λίγες εβδομάδες ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να φτάσει στα περίπου 530 οχήματα.
Η ενίσχυση των δρομολογίων, μέσω ενός προγράμματος το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού, αναμένεται σε σχεδόν όλες τις λεωφορειακές γραμμές, με έμφαση σε αυτές που εξυπηρετούν τη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα.
Ενδεικτικά, προσπάθειες αποσυμφόρησης θα γίνουν για τις γραμμές 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός), 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους), 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους), 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές), 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου), 26 (Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας), 27 (Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο), 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους), 32 (Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους), 34 (Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους) κ.ά.
Μετά την επίτευξη του στόχου, για αύξηση του αριθμού των λεωφορείων που κυκλοφορούν καθημερινά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, που πλέον είναι περισσότερα από 450, όταν τον Δεκέμβριο του 2019 που ανέλαβε η νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ ήταν μόλις και μετά βίας 320 (αύξηση μεγαλύτερη του 40%), στο επίκεντρο βρίσκεται ο σχεδιασμός ενός νέου προγράμματος δρομολόγησης οχημάτων, σε κρίσιμες λεωφορειακές γραμμές, όπου παρατηρούνται φαινόμενα συνωστισμού. Σε λίγες εβδομάδες ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να φτάσει στα περίπου 530 οχήματα.
Η ενίσχυση των δρομολογίων, μέσω ενός προγράμματος το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες μετακίνησης του επιβατικού κοινού, αναμένεται σε σχεδόν όλες τις λεωφορειακές γραμμές, με έμφαση σε αυτές που εξυπηρετούν τη Δυτική Θεσσαλονίκη, όπου εντοπίζονται τα σοβαρότερα προβλήματα.
Ενδεικτικά, προσπάθειες αποσυμφόρησης θα γίνουν για τις γραμμές 19 (Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός), 20 (Μενεμένη – Αριστοτέλους), 21 (Εύοσμος – Αριστοτέλους), 23 (Ν. Σ. Σταθμός – Συκιές), 25 (Νεάπολη – Βενιζέλου), 26 (Καλλιθέα – Πλατεία Ελευθερίας), 27 (Σταυρούπολη – Πανεπιστήμιο), 29 (Πολίχνη – Αριστοτέλους), 32 (Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους), 34 (Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους) κ.ά.