Δύο σημαντικά δημοσιεύματα από το Βέλγιο και την Ολλανδία εκπέμπουν θετικά μηνύματα για την εξέλιξη της νέας τουριστικής χρονιάς στην Τήνο. Το πρώτο προέρχεται από το βελγικό περιοδικό που ειδικεύεται στους νέους campus.be και το δεύτερο από τη δημοφιλή ολλανδική ταξιδιωτική πλατφόρμα triptalk.nl
Τα δημοσιεύματα προκλήθηκαν μετά τις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποίησε τον περασμένο μήνα ο Δήμος με επαγγελματίες του Τουρισμού με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Τόσο το Βέλγιο όσο και η Ολλανδία αποτελούν σημαντικές αγορές τουρισμού με ποιοτικές αναζητήσεις στις οποίες η «Μούσα του Αιγαίου» έχει πολλά να προσφέρει κερδίζοντας κάθε χρόνο περισσότερους επισκέπτες.
Ο Δήμος Τήνου, παράλληλα με τις διαδικτυακές συναντήσεις, έχει διευρύνει τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, με θεματικά videos και δύο εφαρμογές που αναπτύχθηκαν για smart phones, με στόχο να βοηθήσουν τους επισκέπτες του νησιού αλλά και τους επαγγελματίες να αποκτήσουν πλήρη εικόνα των πλούσιων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
Τόσο η εύχρηστη και αναλυτική ιστοσελίδα όσο και οι υπόλοιπες εφαρμογές πλαισίωσαν και τη σειρά των διαδικτυακών επαφών που πραγματοποιήθηκαν με παράγοντες της διεθνούς τουριστικής αγοράς. Αναλυτικότερα, μαζί με το Βέλγιο και την Ολλανδία, πραγματοποιήθηκαν 22, συνολικά, επιλεγμένες συναντήσεις, από 70 requests, με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Πολωνία, Αυστρία, Ισραήλ, Ρουμανία, Ινδία και Βουλγαρία, ενώ η online παρουσίαση, που προηγήθηκε, είχε 126 μοναδικές προβολές τις οποίες, πέρα από τους συμμετέχοντες, παρακολούθησαν και επαγγελματίες από Γερμανία, Νορβηγία και Ιταλία.
Τα δημοσιεύματα προκλήθηκαν μετά τις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποίησε τον περασμένο μήνα ο Δήμος με επαγγελματίες του Τουρισμού με τη βοήθεια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών. Τόσο το Βέλγιο όσο και η Ολλανδία αποτελούν σημαντικές αγορές τουρισμού με ποιοτικές αναζητήσεις στις οποίες η «Μούσα του Αιγαίου» έχει πολλά να προσφέρει κερδίζοντας κάθε χρόνο περισσότερους επισκέπτες.
Ο Δήμος Τήνου, παράλληλα με τις διαδικτυακές συναντήσεις, έχει διευρύνει τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων, με θεματικά videos και δύο εφαρμογές που αναπτύχθηκαν για smart phones, με στόχο να βοηθήσουν τους επισκέπτες του νησιού αλλά και τους επαγγελματίες να αποκτήσουν πλήρη εικόνα των πλούσιων στοιχείων του τουριστικού προϊόντος του νησιού.
Τόσο η εύχρηστη και αναλυτική ιστοσελίδα όσο και οι υπόλοιπες εφαρμογές πλαισίωσαν και τη σειρά των διαδικτυακών επαφών που πραγματοποιήθηκαν με παράγοντες της διεθνούς τουριστικής αγοράς. Αναλυτικότερα, μαζί με το Βέλγιο και την Ολλανδία, πραγματοποιήθηκαν 22, συνολικά, επιλεγμένες συναντήσεις, από 70 requests, με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Πολωνία, Αυστρία, Ισραήλ, Ρουμανία, Ινδία και Βουλγαρία, ενώ η online παρουσίαση, που προηγήθηκε, είχε 126 μοναδικές προβολές τις οποίες, πέρα από τους συμμετέχοντες, παρακολούθησαν και επαγγελματίες από Γερμανία, Νορβηγία και Ιταλία.