Friday, 22 November 2024, 14:19

Αθήνα: 20°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Ο εμβολιασμός δεν θα αποτελέσει προϋπόθεση για να ταξιδέψει κάποιος

    Ο εμβολιασμός δεν θα αποτελέσει προϋπόθεση για να ταξιδέψει κάποιος

    Κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Σήμερα» με τους δημοσιογράφους Δημήτρη Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης προέβη σε καίριες παρατηρήσεις και διευκρινίσεις.

    Για τα προτεινόμενα πιστοποιητικά εμβολιασμού σε σχέση με τον τουρισμό, ο κ. Θεοχάρης κατέστησε σαφές ότι «ο εμβολιασμός δεν θα αποτελέσει προϋπόθεση για να μπορεί να ταξιδέψει κάποιος. Σε καμία περίπτωση. Με την ευκαιρία, θα ήθελα να διευκρινίσω τι είναι αυτό που η χώρα μας προτείνει με την επιστολή του Πρωθυπουργού προς τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Κατ' αρχάς, η επιστολή φαίνεται να έχει το αποτέλεσμα που θέλουμε, δηλαδή, να 'ταράξει τα νερά' ώστε να μπορέσει επιτέλους η Ευρώπη να συντονιστεί. Ο συντονισμός είναι απαραίτητος και η χώρα μας βρίσκεται στην πρωτοπορία στον συγκεκριμένο τομέα. Δεν πρέπει να κάνουμε βήματα πίσω. Πέρσι είχαμε περιορισμούς κατά τη μετακίνηση των τουριστών. Αυτή τη μετακίνηση πρέπει να την έχουμε και φέτος. Φέτος, ωστόσο, έχουμε δύο μεγάλα εργαλεία στα χέρια μας. Το πρώτο είναι τα γρήγορα τεστ, τα οποία είναι και πιο ασφαλή και πιο φθηνά και θα μας επιτρέψουν να προκαλέσουμε λιγότερη ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες. Το δεύτερο εργαλείο είναι ο εμβολιασμός. Όποιος έχει εμβολιαστεί, θα μπορεί να μετακινείται ελεύθερα».

    Προχωρώντας σε μια εκτίμηση της κατάστασης όπως διαμορφώνεται στο παρόν και στο άμεσο μέλλον για τον Ελληνικό Τουρισμό, ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε ότι «το 2020 ήταν μία χρονιά διπλού κέρδους. Το πρώτο και ουσιαστικό, αυτό που είχαμε θέσει ως βασικό στόχο πέρσι ήταν το ίδιο το 'brand', η εικόνα της χώρας μας. Σήμερα, μάλιστα, δημοσιεύεται στον Τύπο το πώς η χώρα μας ανέβηκε μία θέση στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων ταξιδιωτών. Η Ελλάδα βρίσκεται πλέον στην πρώτη τετράδα. Αυτό είναι πολύ σημαντικό και αποτέλεσε το μεγάλο στοίχημα της προηγούμενης χρονιάς. Αλλά και από την άποψη των αριθμών κερδίσαμε, διαψεύδοντας τις προβλέψεις της αντιπολίτευσης η οποία έκανε λόγο για χαμηλότερες επιδόσεις. Για το 2021 περιμένουμε μία καλύτερη χρονιά. Είμαστε σε θέση να λέμε με σιγουριά πως το καλοκαίρι του 2021 θα είναι καλύτερο από αυτό του 2020. Πιστεύω ότι αυτή η χρονιά θα είναι διαφορετική από την προηγούμενη. Ελπίζουμε πως τόσο τα εμβόλια όσο και τα γρήγορα τεστ θα βελτιώσουν τις συνθήκες. Βεβαίως, επί του παρόντος, βρισκόμαστε ακόμη σε στάδιο αβεβαιότητας. Ο κόσμος κλείνει ταξίδια την τελευταία στιγμή και, συνεπώς, οι εκτιμήσεις είναι πολύ δύσκολες. Από την άλλη πρέπει να δούμε υγειονομικά τις νέες μορφές του ιού, αν τα εμβόλια θα αποδειχθούν αποτελεσματικά στις ενδεχόμενες μεταλλάξεις κ.λπ. Όσον αφορά στις προβλέψεις μας, τα όποια σενάρια τα βάζουμε επί χάρτου ιδιωτικά και δεν πρέπει να τα δημοσιοποιούμε. Υπό άλλες συνθήκες, ως τις αρχές Μαρτίου οπότε και διοργανώνεται η μεγάλη Έκθεση του Βερολίνου για τον τουρισμό, θα είχαμε μια εικόνα για το πώς θα πήγαινε η χρονιά. Τώρα πια αυτό δεν ισχύει. Και υπάρχει, παράλληλα, η υγειονομική αβεβαιότητα».

    Τέλος, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι «παρά τα νέα δεδομένα τα οποία προκύπτουν, όχι μόνο από τον ‘Covid-19’ αλλά και από το ‘Brexit’, η Μεγάλη Βρετανία θα είναι και φέτος μια πολύ μεγάλη αγορά για την Ελλάδα».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη