Στη Μεσόγειο και στην Καραϊβική σκοπεύουν να γιορτάσουν το τέλος της πανδημίας οι εύποροι Αμερικανοί, με αποτέλεσμα πολλοί από αυτούς να κάνουν ήδη τις κρατήσεις τους για πακέτα διακοπών με μπάτζετ που ξεπερνούν ακόμα και το 1 εκατομμύριο δολάρια.
Η έναρξη του προγράμματος των εμβολιασμών στις ΗΠΑ επιτρέπει στην παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού να κοιτάζει το μέλλον με άλλο μάτι και να ανεβάζει τις τιμές σε πτήσεις και τουριστικά πακέτα, έπειτα από τις τεράστιες εκπτώσεις των προηγούμενων μηνών.
«Τα πάντα στη Μεσόγειο γίνονται ακριβότερα. Ήδη οι θέσεις είναι λίγες και θα ήταν σοφό να έχετε κάτι στα χέρια σας πριν από τα τέλη του Ιανουαρίου, για να μην μείνετε απ΄ έξω», λέει στο Bloomberg ο Τζακ Έζον της Embark Beyond, ενός τουριστικού γραφείου που απευθύνεται σε πελάτες πολύ υψηλής εισοδηματικής στάθμης. Εύποροι ταξιδιώτες έχουν ήδη αρχίσει να κατακλύζουν το γραφείο με αιτήματα για μεγάλα πάρτι στους καλοκαιρινούς προορισμούς και να κάνουν τις κρατήσεις τους, σημειώνει.
Καθώς οι εμβολιασμοί θα προχωρούν, η συσσωρευμένη ζήτηση για διακοπές θα αρχίσει να εκδηλώνεται, αφού όλος ο κόσμος έχει περάσει τόσους μήνες κλεισμένος στο σπίτι. Και με δεδομένο ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators έχουν μειώσει δραματικά την προσφορά, η ξαφνική αύξηση των κρατήσεων αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των τιμών.
Η παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού γνωρίζει καλά ότι η ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια θα αργήσει πολύ, όμως η άνοιξη και το καλοκαίρι αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση της ζήτησης. «Κανείς δεν ετοιμάζεται να ανοίξει ακόμα την σαμπάνια. Όμως, υπάρχει ελπίδα αυτή τη στιγμή ότι το καλοκαίρι του 2021 θα είναι σίγουρα όχι μόνο πολύ καλύτερο από αυτό που πέρασε, αλλά και στο 50% ή και παραπάνω σε σχέση με τα επίπεδα του 2019», λέει στο Bloomberg ο ταξιδιωτικός σύμβουλος Χένρι Χάρτβελντ, αναφερόμενος στο κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στις αεροπορικές και τις αλυσίδες ξενοδοχείων.
Η πανδημία έχει κάνει τους ταξιδιώτες να περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνουν τις κρατήσεις τους, με αποτέλεσμα οι εταιρείες του τουριστικού κλάδου να έχουν μικρότερη ορατότητα ως προς το πότε μπορούν να αυξήσουν τις τιμές.
Τα εμβόλια γεννούν την ελπίδα ότι οι Αμερικανοί θα αφήσουν στην άκρη τις βιντεοκλήσεις και θα θελήσουν και πάλι να ταξιδέψουν. Την ημέρα που εγκρίθηκε η χρήση του σκευάσματος της Pfizer στις ΗΠΑ, οι κρατήσεις ξενοδοχείων σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση από την αρχή της πανδημίας.
Η United προβλέπει ότι οι κρατήσεις πτήσεων για το τρίτο τρίμηνο θα είναι μόνο 40% χαμηλότερες από τα επίπεδα του 2019 (από 70% χαμηλότερες που είναι αυτή τη στιγμή).
Η έναρξη του προγράμματος των εμβολιασμών στις ΗΠΑ επιτρέπει στην παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού να κοιτάζει το μέλλον με άλλο μάτι και να ανεβάζει τις τιμές σε πτήσεις και τουριστικά πακέτα, έπειτα από τις τεράστιες εκπτώσεις των προηγούμενων μηνών.
«Τα πάντα στη Μεσόγειο γίνονται ακριβότερα. Ήδη οι θέσεις είναι λίγες και θα ήταν σοφό να έχετε κάτι στα χέρια σας πριν από τα τέλη του Ιανουαρίου, για να μην μείνετε απ΄ έξω», λέει στο Bloomberg ο Τζακ Έζον της Embark Beyond, ενός τουριστικού γραφείου που απευθύνεται σε πελάτες πολύ υψηλής εισοδηματικής στάθμης. Εύποροι ταξιδιώτες έχουν ήδη αρχίσει να κατακλύζουν το γραφείο με αιτήματα για μεγάλα πάρτι στους καλοκαιρινούς προορισμούς και να κάνουν τις κρατήσεις τους, σημειώνει.
Καθώς οι εμβολιασμοί θα προχωρούν, η συσσωρευμένη ζήτηση για διακοπές θα αρχίσει να εκδηλώνεται, αφού όλος ο κόσμος έχει περάσει τόσους μήνες κλεισμένος στο σπίτι. Και με δεδομένο ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι tour operators έχουν μειώσει δραματικά την προσφορά, η ξαφνική αύξηση των κρατήσεων αναμένεται να οδηγήσει σε αύξηση των τιμών.
Η παγκόσμια βιομηχανία του τουρισμού γνωρίζει καλά ότι η ανάκαμψη στα επαγγελματικά ταξίδια θα αργήσει πολύ, όμως η άνοιξη και το καλοκαίρι αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση της ζήτησης. «Κανείς δεν ετοιμάζεται να ανοίξει ακόμα την σαμπάνια. Όμως, υπάρχει ελπίδα αυτή τη στιγμή ότι το καλοκαίρι του 2021 θα είναι σίγουρα όχι μόνο πολύ καλύτερο από αυτό που πέρασε, αλλά και στο 50% ή και παραπάνω σε σχέση με τα επίπεδα του 2019», λέει στο Bloomberg ο ταξιδιωτικός σύμβουλος Χένρι Χάρτβελντ, αναφερόμενος στο κλίμα που επικρατεί ανάμεσα στις αεροπορικές και τις αλυσίδες ξενοδοχείων.
Η πανδημία έχει κάνει τους ταξιδιώτες να περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή για να κάνουν τις κρατήσεις τους, με αποτέλεσμα οι εταιρείες του τουριστικού κλάδου να έχουν μικρότερη ορατότητα ως προς το πότε μπορούν να αυξήσουν τις τιμές.
Τα εμβόλια γεννούν την ελπίδα ότι οι Αμερικανοί θα αφήσουν στην άκρη τις βιντεοκλήσεις και θα θελήσουν και πάλι να ταξιδέψουν. Την ημέρα που εγκρίθηκε η χρήση του σκευάσματος της Pfizer στις ΗΠΑ, οι κρατήσεις ξενοδοχείων σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση από την αρχή της πανδημίας.
Η United προβλέπει ότι οι κρατήσεις πτήσεων για το τρίτο τρίμηνο θα είναι μόνο 40% χαμηλότερες από τα επίπεδα του 2019 (από 70% χαμηλότερες που είναι αυτή τη στιγμή).