Η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη διαδικτυακή καμπάνια «Weibo National Week», που διοργανώθηκε από τις 7 έως τις 11 Δεκεμβρίου από το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo.
Όπως φαίνεται, συνεχίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην κινεζική αγορά. Μάλιστα, συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια προβολές και 211.000 reposts…!
Η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας πραγματοποίησε καθημερινές αναρτήσεις βίντεο και φωτογραφιών τόσο στην πλατφόρμα Sina Weibo όσο και στα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την Αστυπάλαια, την ελληνική γαστρονομία και άλλους ελληνικούς προορισμούς, που συνοδεύονταν από σχετικά hashtags και επιλεγμένη θεματολογία.
Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το «The world is so big, I want to see it!» και προσκάλεσε το κινέζικο κοινό να εξερευνήσει διαδικτυακά ποικίλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο και να προγραμματίσει το επόμενό του ταξίδι.
Επιπροσθέτως, το Weibo δημιούργησε το διαδικτυακό παιχνίδι «Guess where it is?» όπου οι χρήστες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν ελληνικούς προορισμούς και μνημεία και να συμμετάσχουν σε κλήρωση αναμνηστικών αντικειμένων, ενώ πολλοί από τους χρήστες έκαναν repost στις αναρτήσεις του ΕΟΤ εισπράττοντας δώρα όπως κρασί, λάδι και κούπες με το logo του Οργανισμού.
Παράλληλα, στην ενίσχυση της συνεργασίας για την προσέλκυση επενδύσεων και την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου τουρισμού, που θα περιλαμβάνει και τις ειδικές μορφές ώστε να εμπλουτιστεί συνολικά το τουριστικό προϊόν της χώρας και να επιτευχθεί η επέκταση της τουριστικής περιόδου, κατέληξαν η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου και η Γερμανίδα υφυπουργός Τουρισμού Claudia Dörr-Voss.
Οι συνομιλίες τους που πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης, στο πλαίσιο του 4ου Γύρου Διυπουργικών Διαβουλεύσεων για το ελληνογερμανικό σχέδιο δράσης σε επίπεδο υφυπουργών/γενικών γραμματέων, διοργανώθηκαν από το υπουργείο Εξωτερικών.
H γενική γραμματέας ανέφερε ότι τόσο η Ελλάδα όσο και η Γερμανία, αναγνωρίζοντας τη σημασία του τουρισμού στην ανάπτυξη των οικονομιών τους, επανέλαβαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν στενότερα και να ανταλλάξουν τεχνογνωσία για την αναβάθμιση των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο τουρισμός υγείας και ο ιαματικός τουρισμός.
Όπως φαίνεται, συνεχίζει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού τις συστηματικές δράσεις του για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην κινεζική αγορά. Μάλιστα, συνολικά, το hashtag της καμπάνιας είχε περισσότερα από 210 εκατομμύρια προβολές και 211.000 reposts…!
Η υπηρεσία ΕΟΤ Κίνας πραγματοποίησε καθημερινές αναρτήσεις βίντεο και φωτογραφιών τόσο στην πλατφόρμα Sina Weibo όσο και στα δικά της μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την Αστυπάλαια, την ελληνική γαστρονομία και άλλους ελληνικούς προορισμούς, που συνοδεύονταν από σχετικά hashtags και επιλεγμένη θεματολογία.
Κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας ήταν το «The world is so big, I want to see it!» και προσκάλεσε το κινέζικο κοινό να εξερευνήσει διαδικτυακά ποικίλους προορισμούς σε όλο τον κόσμο και να προγραμματίσει το επόμενό του ταξίδι.
Επιπροσθέτως, το Weibo δημιούργησε το διαδικτυακό παιχνίδι «Guess where it is?» όπου οι χρήστες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν ελληνικούς προορισμούς και μνημεία και να συμμετάσχουν σε κλήρωση αναμνηστικών αντικειμένων, ενώ πολλοί από τους χρήστες έκαναν repost στις αναρτήσεις του ΕΟΤ εισπράττοντας δώρα όπως κρασί, λάδι και κούπες με το logo του Οργανισμού.
Παράλληλα, στην ενίσχυση της συνεργασίας για την προσέλκυση επενδύσεων και την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου τουρισμού, που θα περιλαμβάνει και τις ειδικές μορφές ώστε να εμπλουτιστεί συνολικά το τουριστικό προϊόν της χώρας και να επιτευχθεί η επέκταση της τουριστικής περιόδου, κατέληξαν η γενική γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυ Λοΐζου και η Γερμανίδα υφυπουργός Τουρισμού Claudia Dörr-Voss.
Οι συνομιλίες τους που πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης, στο πλαίσιο του 4ου Γύρου Διυπουργικών Διαβουλεύσεων για το ελληνογερμανικό σχέδιο δράσης σε επίπεδο υφυπουργών/γενικών γραμματέων, διοργανώθηκαν από το υπουργείο Εξωτερικών.
H γενική γραμματέας ανέφερε ότι τόσο η Ελλάδα όσο και η Γερμανία, αναγνωρίζοντας τη σημασία του τουρισμού στην ανάπτυξη των οικονομιών τους, επανέλαβαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούν στενότερα και να ανταλλάξουν τεχνογνωσία για την αναβάθμιση των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο τουρισμός υγείας και ο ιαματικός τουρισμός.