Friday, 03 May 2024, 21:59

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Προώθηση ελληνικών προορισμών σε ταξιδιωτικούς παράγοντες

    Προώθηση ελληνικών προορισμών σε ταξιδιωτικούς παράγοντες

    Ολοκληρώθηκε σήμερα με εξαιρετική επιτυχία, ο δεύτερος και τελευταίος κύκλος για το 2020, των διαδικτυακών συναντήσεων των εκπροσώπων των Δήμων Πάρου, Τήνου, Μήλου, Αμοργού, Ελαφονήσου και Πάργας που υλοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας www.mtcgroup.gr με τίτλο Building Tourism 2021 «Doing Business Among Friends».

    Τόσο από τον πρώτο κύκλο, που έγινε στο διάστημα 9 -11 Νοεμβρίου όσο και από το δεύτερο, που άρχισε στις 3 Δεκεμβρίου και επικεντρώθηκε σε συγκεκριμένες αγορές, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 156 συναντήσεις με παράγοντες της ταξιδιωτικής αγοράς από 18 χώρες. Οι συναντήσεις περιελάμβαναν ταξιδιωτικούς πράκτορες, δημοσιογράφους και bloggers από Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ, Ισπανία, Νότιο Αφρική, Ισραήλ, Πολωνία, Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο, Αυστρία, Αυστραλία, Ελβετία, Ρουμανία, Ινδία, Αργεντινή και Βουλγαρία.

    Παρατηρήθηκε ενδιαφέρον σε όσους θέλησαν να παρακολουθήσουν τις παρουσιάσεις των προορισμών που έγιναν σε διαφορετικές ώρες προβολής και στη συνέχεια, αναρτήθηκαν στο YouTube και στην πλατφόρμα της MTC GROUP.

    Καταγράφηκαν συνολικά 1178 μοναδικές προβολές με τους θεατές να προέρχονται από Ισραήλ, Ηνωμένες Πολιτείες Βέλγιο, Ιταλία, Γαλλία, Πορτογαλία, Σουηδία, Γερμανία, Ολλανδία, Φινλανδία Νορβηγία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ισπανία και Αυστρία.

    Επιλογή Περιοχής

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη