Με συνολικά πάνω από 30 διαδικτυακές συναντήσεις με αντίστοιχους επαγγελματίες της ταξιδιωτικής αγοράς, bloggers και δημοσιογράφους από τουλάχιστον 13 χώρες η Αμοργός αναβαθμίζεται τουριστικά και αναμένεται να αποτελέσει πόλο έλξης τουριστών τόσο των Ευρωπαϊκών χωρών όσο και της Μέσης Ανατολής και Αμερικής.
Η επιτυχημένη πορεία στις συναντήσεις του Δήμου της Αμοργού που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της MTC GROUP και ανέλαβε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πόπη Δεσποτίδη άρχισε στις 9 Νοεμβρίου σε διεθνές επίπεδο. Ακολούθησε σειρά επαφών με εξειδίκευση στις αγορές της Αυστρίας, Ελβετίας, Βελγίου και Ολλανδίας που επικεντρώθηκαν σε συνομιλητές με δηλωμένο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, πράγμα που επιτεύχθηκε χάρη στη συνεργασία της εταιρίας συμβούλων του Δήμου με τα αντίστοιχα Γραφεία του ΕΟΤ στις χώρες αυτές.
Άκρως ενδιαφέρουσες και εποικοδομητικές ήταν και οι επαφές στο πλαίσιο του «Virtual Greek-Polish Alternative Tourism & Gastronomy Workshop» στο οποίο ο Δήμος Αμοργού έλαβε μέρος μέσω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Ακόμη, οι online παρουσιάσεις του στη διαδικτυακή πλατφόρμα του YouTube, που προηγήθηκαν των συναντήσεων, κατέγραψαν πάνω από 180 μοναδικές προβολές με μεγάλη επισκεψιμότητα από χώρες όπως Σουηδία, Γαλλία, Γερμανία, Νορβηγία, Ιταλία , Ολλανδία Βέλγιο, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο κ.α.
Σύντομα, ο Δήμος Αμοργού θα θέσει σε δημόσια διαβούλευση τη στρατηγική για το επόμενο διάστημα και θα παρουσιάσει το νέο τουριστικό λογότυπο του προορισμού, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε επαφή και με άλλες αγορές όπου θα αναληφθούν νέες πρωτοβουλίες παρουσιάσεων και προωθητικών ενεργειών.
Η επιτυχημένη πορεία στις συναντήσεις του Δήμου της Αμοργού που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της MTC GROUP και ανέλαβε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού Πόπη Δεσποτίδη άρχισε στις 9 Νοεμβρίου σε διεθνές επίπεδο. Ακολούθησε σειρά επαφών με εξειδίκευση στις αγορές της Αυστρίας, Ελβετίας, Βελγίου και Ολλανδίας που επικεντρώθηκαν σε συνομιλητές με δηλωμένο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, πράγμα που επιτεύχθηκε χάρη στη συνεργασία της εταιρίας συμβούλων του Δήμου με τα αντίστοιχα Γραφεία του ΕΟΤ στις χώρες αυτές.
Άκρως ενδιαφέρουσες και εποικοδομητικές ήταν και οι επαφές στο πλαίσιο του «Virtual Greek-Polish Alternative Tourism & Gastronomy Workshop» στο οποίο ο Δήμος Αμοργού έλαβε μέρος μέσω της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Ακόμη, οι online παρουσιάσεις του στη διαδικτυακή πλατφόρμα του YouTube, που προηγήθηκαν των συναντήσεων, κατέγραψαν πάνω από 180 μοναδικές προβολές με μεγάλη επισκεψιμότητα από χώρες όπως Σουηδία, Γαλλία, Γερμανία, Νορβηγία, Ιταλία , Ολλανδία Βέλγιο, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο κ.α.
Σύντομα, ο Δήμος Αμοργού θα θέσει σε δημόσια διαβούλευση τη στρατηγική για το επόμενο διάστημα και θα παρουσιάσει το νέο τουριστικό λογότυπο του προορισμού, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε επαφή και με άλλες αγορές όπου θα αναληφθούν νέες πρωτοβουλίες παρουσιάσεων και προωθητικών ενεργειών.