Friday, 22 November 2024, 06:22

Αθήνα: 13°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Βιώσιμος, ασφαλής και προσβάσιμος προορισμός η Αθήνα όλο το χρόνο

    Βιώσιμος, ασφαλής και προσβάσιμος προορισμός η Αθήνα όλο το χρόνο

    Ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, μιλώντας στη διαδικτυακή διάσκεψη «Destination Greece Communication in challenging times», που συνδιοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και η «Marketing Greece», ανέφερε:

    «Η πόλη αλλάζει και αναπτύσσεται, γίνεται μέρα με τη μέρα πιο ελκυστική για κατοίκους επισκέπτες, αλλά και επενδυτές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Αθηναίων, υπογραμμίζοντας, ωστόσο, ότι φιλοδοξία είναι «η Αθήνα εκτός από ιδανικό τουριστικό προορισμό, να αποτελέσει κόμβο καινοτομίας και επιχειρηματικότητας στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο για επενδύσεις και προσέλκυση ταλέντου».

    Για τον σκοπό αυτό, όπως είπε, σχεδιάζεται για το 2021 και για το 2022 η διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων, με έμφαση στο 1ο "This is Athens Innovation Summit" σε συνεργασία με εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, ερευνητικά κέντρα, εμπορικά επιμελητήρια άλλων χωρών, αλλά και με φορείς του ιδιωτικού τομέα. Σε κάθε περίπτωση, στον σχεδιασμό λαμβάνονται υπόψη οι συνθήκες που θα διαμορφωθούν τα επόμενα δύο χρόνια.

    «Η Αθήνα είναι ένα μέρος για να επισκεφτείς αλλά, πρωτίστως, ένα μέρος για να ζεις», επισήμανε ο Κώστας Μπακογιάννης, προσθέτοντας ότι η επικοινωνιακή στρατηγική της δημοτικής αρχής περιλαμβάνει την ανάδειξη της έντονης κινητικότητας που καταγράφηκε τους τελευταίους μήνες από το δυναμικά αναπτυσσόμενο είδος ταξιδιωτικών, τους λεγόμενους «corona nomads».

    «Η Αθήνα υπήρξε από τις πόλεις, που βρέθηκε πολύ ψηλά στην λίστα επιλογών αυτής της σύγχρονης κατηγορίας ταξιδιωτών, με τους ίδιους τους corona nomads να υποστηρίζουν πως ακόμη και το lockdown είναι καλύτερο εδώ», τόνισε ο Κώστας Μπακογιάννης.

    Απαντώντας σε ερώτημα σχετικά με τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην πόλη, εστίασε στο μεγάλο πλέγμα παρεμβάσεων στις γειτονιές και το κέντρο της Αθήνας, συνολικού ύψους 240 εκ. ευρώ. «Εκμεταλλευτήκαμε την «ανενεργή» περίοδο για να εφαρμόσουμε ένα νέο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων στην Αθήνα, καλύπτοντας περισσότερους από 80 δρόμους. Ενισχύσαμε τον φωτισμό τους και φυτέψαμε περισσότερα δέντρα και φυτά για τη βελτίωση της εικόνας της πόλης. Έχουμε επιδοθεί σε συστηματικές επιχειρήσεις αντι-γκράφιτι, αλλάζοντας την εικόνα σε μάρμαρα, τοίχους, στόρια, μεταλλικούς φράχτες και άλλες επιφάνειες».

    Ο Δήμαρχος Αθηναίων μίλησε για τον πολύτιμο ψηφιακό οδηγό της πόλης, το «This is Athens», έναν από τους βασικούς πυλώνες της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), ο οποίος από την πρώτη στιγμή της υγειονομικής κρίσης δημιούργησε ειδική ιστοσελίδα για τον Covid-19 με συνεχή ροή πληροφοριών για την εξέλιξη της πανδημίας στην πόλη. Στόχος είναι οι ταξιδιώτες να αισθάνονται ασφαλείς και το ενδιαφέρον των δυνητικών επισκεπτών της Αθήνας να διατηρείται ζωντανό.

    Επίσης, στο πλαίσιο της στρατηγικής διαχείρισης του προορισμού, ανακοίνωσε την άμεση ανάπτυξη του Παρατηρητηρίου Βιώσιμου Τουρισμού, μέσω του οποίου για πρώτη φορά θα καταγράφονται τα επίσημα στοιχεία για την τουριστική οικονομία της πόλης. Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλιστεί η παρουσία της Αθήνας στις παγκόσμιες κατατάξεις και στα reports του τουρισμού, αλλά και θα ενδυναμωθεί η συνεργασία με διεθνή δίκτυα για τη βέλτιστη προβολή της πόλης.

    Αναφέρθηκε ακόμη στις πολυεπίπεδες δράσεις που αναπτύχθηκαν στη πόλη, κατά τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας, στο πλαίσιο της κοινωνικής αλληλεγγύης, για τις οποίες μάλιστα, o Δήμος Αθηναίων απέσπασε τα εύσημα από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

    «Δημιουργήθηκε το Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων, με 55 ανακαινισμένα διαμερίσματα, στα οποία οι φιλοξενούμενοι βρίσκουν στέγη, σίτιση αλλά και όλη την ιατρική, ψυχολογική και κοινωνική στήριξη που χρειάζονται για να επανενταχθούν στην κοινωνία» σημείωσε ο Δήμαρχος. Τέλος, αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο των δημοτικών ιατρείων, τα οποία παρέχουν δωρεάν εξετάσεις και τεστ Covid για κατοίκους και επισκέπτες, αλλά και το ΚΥΑΔΑ που συνεχίζει να προσφέρει στις ευπαθείς ομάδες, υπηρεσίες και υλικά αγαθά για την επιβίωσή τους.

    Απαντώντας ,τέλος, σε ερώτημα σχετικά με τα διδάγματα της πανδημίας, υπογράμμισε ότι «ο στόχος είναι πάντα πιο κοντινός όταν η πόλη, οι φορείς και η κοινωνία των πολιτών συνεργάζονται και ενώνουν τις δυνάμεις τους. Ο Δήμος Αθηναίων θα συνεχίσει να είναι ο συνδετικός κρίκος αυτής της συμμαχίας».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη