Friday, 22 November 2024, 18:35

Αθήνα: 19°C

    ΝΕΑ

    Ενημερωθείτε έγκαιρα και έγκυρα για τα σημαντικότερα θέματα, που άπτονται του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού!

    Θεοχάρης: Με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία προχωράμε μπροστά

    Θεοχάρης: Με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία προχωράμε μπροστά

    Στην Ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά τη συζήτηση επί του Προϋπολογισμού για το 2021 παρουσίασε τις προοπτικές ανάπτυξης της εθνικής τουριστικής βιομηχανίας. Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε επίσης στην τρέχουσα κατάσταση και στις ενέργειες της κυβέρνησης για την προστασία του τουριστικού κλάδου από τις συνέπειες της πανδημίας. Ο Υπουργός Τουρισμού άσκησε δριμύτατη κριτική στην αντιπολίτευση, τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση έχει καταφέρει να αποτρέψει την ύφεση αλλά και να κρατήσει υπό έλεγχο την πανδημία».

    Απευθυνόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Χάρης Θεοχάρης ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ευτυχώς, δεν κάνετε πια κριτική στους αριθμούς. Γιατί πάθατε ‘Βατερλό’ με τα 3 δις ευρώ που, δήθεν, δε θα έπιανε ο Ελληνικός Τουρισμός εφέτος. Τώρα, πλησιάζουμε στα 4 δις και πιστεύω πως θα τα ξεπεράσουμε. Με το άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού η ύφεση είναι μικρότερη κατά 5%. Δεν τολμήσατε να επιτεθείτε στον Ελληνικό Τουρισμό ούτε το 2012 που βρίζατε και προπηλακίζατε. Το κάνετε τώρα που ο Ελληνικός και ο Παγκόσμιος Τουρισμός περνά τη χειρότερη κρίση του. Αν η κατάσταση είχε ξεφύγει, δε θα ήμασταν από τις καλύτερες χώρες στην Ευρώπη. Και αν ο Τουρισμός έφταιγε για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, τότε θα το είχαμε τον Αύγουστο. Με τη δική σας πρόταση για 700 εκατ. ευρώ στον εσωτερικό τουρισμό, θα είχαμε πάνω από 1.000 κρούσματα από τον Ιούλιο».

    Παρουσιάζοντας μια σύντομη ανασκόπηση του 2020, ο Υπουργός Τουρισμού εξήγησε ότι «ερχόμαστε από μία χρονιά που, ενώ ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς -θυμίζω πως στον Τουρισμό είχαμε αύξηση 23% στους 2 πρώτους μήνες- αναγκαστήκαμε όλοι να αλλάξουμε ρότα. Να αντιμετωπίσουμε την πρωτοφανή κρίση, βγάζοντας τον πραγματικό μας εαυτό». Ο κ. Θεοχάρης επισήμανε ότι «το Υπουργείο πέτυχε απόλυτα τους στόχους του με το άνοιγμα του Τουρισμού. Οι οποίοι ήταν α) η αρμονική συνεργασία με τους λοιμωξιολόγους και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ιδιωτικούς και δημόσιους. β) Η ασφάλεια για τουρίστες, εργαζομένους, επιχειρηματίες και πολίτες. γ) Η ενίσχυση της εικόνας του ‘Brand’ της χώρας με υποδειγματικές διαφημιστικές καμπάνιες της Ελλάδας ως ασφαλούς προορισμού. δ) Την επίτευξη των στρατηγικών στόχων, με το άνοιγμα της κρουαζιέρας, την επέκταση της σεζόν και την άνευ προηγουμένου οικονομική ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού».

    Αναφερόμενος στο 2021, ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης υπογράμμισε ότι «όσα και αν πετύχαμε το 2020, οι μεγάλες προκλήσεις είναι μπροστά μας. Ο εμβολιασμός και τα γρήγορα ‘test’ αλλάζουν τα δεδομένα. Θα μπορούμε να υποδεχτούμε περισσότερο κόσμο με ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Δουλεύουμε εντατικά σε διεθνές επίπεδο γι' αυτό. Όμως, ο ανταγωνισμός θα είναι αμείλικτος, τόσο ως προς τη διαμόρφωση των τιμών όσο και ως προς τις προσφερόμενες υπηρεσίες».

    Ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι «ο ΕΟΤ έχει ήδη ξεκινήσει τη δημιουργία της νέας διαφημιστικής εκστρατείας για την Ελλάδα, για πρώτη φορά με διαγωνισμό για το δημιουργικό ‘concept’, όχι μόνο για την υλοποίηση. Υιοθετούνται νέα ψηφιακά εργαλεία, αλλά και νέα πολιτική με τη στόχευση σε αγορές ταξιδιωτών υψηλής δαπάνης, όπως π.χ. Νορβηγία, Αυστρία, Ελβετία. Στις πιο απομακρυσμένες αγορές, για το 2021 ο στόχος είναι το άνοιγμα σε ΗΠΑ, Καναδά, Κίνα, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Σαουδική Αραβία».

    Επιπλέον, ο κ. Θεοχάρης επεσήμανε ότι «δημιουργούμε ένα εντελώς νέο πλαίσιο για την περιφερειακή ανάπτυξη με τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμών, θεσμοθετώντας, για πρώτη φορά, τα ‘cluster’ για τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, με στόχο την ποιότητα και τη στρατηγική στην αναπτυξιακή διαδικασία».

    Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε με έμφαση στο πώς η κυβέρνηση, παρά τις πρωτοφανείς αντιξοότητες, έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα. Συγκεκριμένα, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι «η χώρα μας έχει αποκομίσει προνομιακό μερίδιο από τους ευρωπαϊκούς πόρους και το Ταμείο Ανάκαμψης. Βγάλαμε την Ελλάδα από την ανυποληψία. Η χώρα-'μαύρο πρόβατο' της Δύσης αποτελεί μακρινό παρελθόν. Η εμπιστοσύνη και η σοβαρότητα που έχουμε κερδίσει για την πατρίδα αποτυπώνεται εκτός των άλλων στις αξιολογήσεις των διεθνών Οίκων. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έχει όραμα, έχει σχέδιο, έχει τη θέληση και το απόθεμα δυναμικού να το υλοποιήσει. Το όραμά μας είναι ξεκάθαρα αναπτυξιακό. Οι βασικοί στρατηγικοί μας στόχοι είναι η ανάπτυξη, η αειφορία, ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιακή ενσωμάτωση, η κατάργηση των κοινωνικών αποκλεισμών και η ισότητα».

    Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Χάρης Θεοχάρης σημείωσε: «Συζητάμε τον Προϋπολογισμό μετά από μία πρωτόγνωρη χρονιά. Έναν Προϋπολογισμό ευθύνης, συνέπειας και σύνεσης, στήριξης των αδύναμων αλλά και επανεκκίνησης της οικονομίας. Έναν Προϋπολογισμό οραματικού ρεαλισμού. Το 2021, 200 χρόνια από την Επανάσταση για την Ανεξαρτησία, η Ελλάδα συστήνεται ξανά στην Παγκόσμια Κοινότητα. Είναι η Ελλάδα στην οποίαν αξίζει να ζεις, να δουλεύεις, μια χώρα που αξίζει να επισκεφτείς, διότι στηρίζεται στην ποιότητα των ανθρώπων, των προϊόντων, των επιχειρήσεων. Από τα μέσα του 2019 η Ελλάδα έχει αποκτήσει και ποιότητα στη διακυβέρνηση. Η Ελλάδα που με αισιοδοξία και με εθνική αυτοπεποίθηση προχωρά μπροστά, χτίζεται του χρόνου και με αυτόν τον προϋπολογισμό. Ένα πράγμα της λείπει: Ποιότητα στην αντιπολίτευση».

    ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

    Αναζήτηση

    Αποθήκευση
    Cookies user preferences
    Χρησιμοποιούμε cookies βασισμένα στο νόμιμο συμφέρον και τη συγκατάθεσή σας για να διασφαλίσουμε την ορθή χρήση του δικτυακού μας τόπου. Με την απόρριψη τους η σελίδα μπορεί να μην αποκρίνεται όπως πρέπει.
    Αποδοχή όλων
    Απόρριψη όλων
    Περισσότερα
    Marketing
    Set of techniques which have for object the commercial strategy and in particular the market study.
    Facebook
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    DoubleClick/Google Marketing
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Analytics
    Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
    Snowplow
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Google Analytics
    Αποδοχή
    Απόρριψη
    Cookies
    SpCookie
    Αποδοχή
    Απόρριψη